Hotel Greif

ItaliëTrentino en Zuid TirolCorvara

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Greif voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 2 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 2 reviews
  • 7Waardering
  • 7.5Ligging t.o.v. pistes

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Greif

• 5Nel de Ruijter25-02-2013

Zeker geen 4 sterren !

Hotel Greif in Corvara zou een een vier sterren hotel zijn. Nou dat hebben ze dan zeker niet aan het eten (zowel ontbijt als diner) of aan de accomodatie te danken, dat moet dan de wellness zijn. De wellness is prima, Hoewel je eenbadmuts moet kopen (2,50) een badjas huren (8,00) niets voor niets ! Wij hadden lekkage in de kamer(plafond zat al vol kringen) maar ze deden of dat nog nooit gebeurt was, moesten naar andere kamer, zonder hulp of bv. een drankje om het een beetje goed te maken. Eten allemaal smakeloos en fantasieloos. Onbijt heel minimaal. Personeel doet vriendelijk, maar bij problemen niet thuis. Voor vertrek wilde in afrekenen, toen bleek dat zonder mijn toestemming het gehele bedrag al van mijn creditard was geincasseer. Kon niet meer teruggedraaid worden volgens de baliemedewerkster, ik was boos, maar zij probeerde ook niets, want binnen is binnen ! Het is gewoon een fabriek waar in een korte periode zoveel mogelijk geld moet worden verdient.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9rodnet11-01-2010

Prima adres!

Ik ben drie jaar op rij met vrienden eind januari een week in Corvara geweest en hoe we erbij kwamen weet ik niet meer, maar we boekten Hotel Greif. Corvara is een topwintersportbestemming, het ligt op ruim 1500 meter en is aan de Sella Ronde gelegen. Hotel Greif ligt een tikje achteraf, maar met de auto ben je in twee minuten bij de lift en het hotel zorgt ook voor vervoer. Waarom drie jaar hiernaartoe? Simpel: dit is echt Italie. Behalve één of twee verdwaalde Duitsers zaten er louter Italianen en dat leidt tot meer dan uitstekend eten en met name vlak voor en na het diner tot een vrolijke, luidruchtige sfeer. De kamers zijn ok (de gewone) tot helemaal top (de superiors: groot verschil!) en de faciliteiten: zwembad, skiopslag etc. etc. zijn fantastisch. Voor het plaatselijke uitgaan moet je naar Hotel Posta, en dat is te voet wel bereikbaar en leuk genoeg. We zijn er verschillende keren na het sluiten van de hotelbar met het hotelpersoneel naartoe geweest. Echt leuke mensen!

• 8Ligging t.o.v. pistes

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar