Hotel Col Alto

Hotel Col Alto

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Col Alto voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Col Alto in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

degelijk en goed hotel

annvanhemelrijk
7-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

zijn er geweest in Maart omdat er in een ander hotel onze boeking niet gerigistreerd was . Dit was zonder meer een goed hotel met prachtig zwembad en een service die goed was;lekker eten maar wel vrij druk s'avonds aan het buffet.Naar de piste was er dagelijks enkel s'morgens het hotelbusje dat je naar de liften bracht.Met de skibus tot dicht tegen het hotel terug,of bij veel sneeuw ski je tot aan het depot van de ski's onder het hotel.Wij hadden een zeer grote kamer ,de enige die vrij was na onze pech bij ons boekingshotel,maar deze was zeer luxe en wij moesten maar de prijs betalen die wij in ons eerder hotel geboekt hadden .Met dank aan deze mensen die alles gedaan hebben om ons toch nog onder dak te krijgen na hun verkeerd inboeken.Dit was het hotel Arkadia ,waar het ookheel lieve uitbaters zijn .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Col Alto in Corvara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Col Alto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Col Alto scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.