Hotel Teutschhaus ***

Weer vandaag1°-3°

4 reviews over Hotel Teutschhaus in het Nederlands

Aangenaam verrast!

fam. van der Aa, 15-8-2017

Hotel bestaat uit meerdere panden. Heel erg fijn dat we buiten in de tuin konden eten! Het eten was erg goed, buffetvorm is prima concept. Lekker dat er een buitenbad was met deze hitte. De medewerkers hadden duidelijk lol in hun werk en dat brengen ze over op de gasten. Gastvrijheid, zoals het bedoeld is! Kamers waren niet groot, maar wij zijn er nauwelijks overdag!

Geweldig hotel

Hetty, 1-8-2017

Mooi gelegen hotel, personeel heel vriendelijk en heerlijk ontbijt en diner, kamer heel mooi en schoon, alleen jammer dat het balkon zo weinig privacy biedt en er geen airco aanwezig is. Voor kinderen genoeg te doen met een mooi buitenzwembad en een heerlijke tuin om te ravotten.

Leuk hotel

c, 26-8-2013

We hebben in dit hotel enkele nachten verbleven als onderdeel van een rondreis door italie.

Leuk hotel, erg vriendelijke mensen, goede service, goed eten, en goede kamer.

een aanrader!

joop, 17-9-2012

Een geweldig hotel met een prachtig zwembad. Goed verzorgde ontbijten en diner. Het personeel is uitermate gemeend vriendelijk. Niets is teveel. Een absolute aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Teutschhaus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Teutschhaus in Cortina sulla Strada del Vino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Teutschhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Teutschhaus scoort een 8.87 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: