Hotel Casez

HotelWeer vandaag26°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Casez voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Casez in het Nederlands

Aangenaam hotel

frits_3
30-10-2013

Hotel Casez in Sanzeno is van oorsprong een originele albergo, maar nu een modern, goed geoutilleerd hotel. Prettige kamers, uitstekend restaurant en een prima ontbijt. De omgeving is mooi. prsoonlijke service door de beherende familie

Leuk hotel met goed faciliteiten

bob
23-7-2010

Hotel is pima, kamers goed, personeel vriendelijk, erg nieuwe en mooi wellness. In de beurt kun je door een mooi kloof en in de omgeving is ook genoeg te doen, Dorpje zelf is niets. Meer van Tovel , erg mooi.

Eten van halfpension was minder, in Sud-tirol krijg je beduidend beter eten, helemaal voor n 4* hotel. De al la carte zag er veel beter uit, maar half pension krijgt duidelijk ander eten. Ontbijt was redelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casez in Coredo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casez scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.