Reviews over Coredo

Aangenaam hotel

frits_3,
    30-10-2013

Hotel Casez in Sanzeno is van oorsprong een originele albergo, maar nu een modern, goed geoutilleerd hotel. Prettige kamers, uitstekend restaurant en een prima ontbijt. De omgeving is mooi. prsoonlijke service door de beherende familie

Prachtig familie hotel

pauline,
    6-9-2012

Hotel Miravalle in Coredo is: een prima hotel om een paar nachten te verblijven. Het welness is heerlijk en de kinderen mogen ook mee naar binnen en kunnen heerlijk zwemmen. Er is een grote speeltuin in de buurt. Je kunt heerlijk eten in de pizzaria van het hotel.

Leuk hotel met goed faciliteiten

bob,
    23-7-2010

Hotel is pima, kamers goed, personeel vriendelijk, erg nieuwe en mooi wellness. In de beurt kun je door een mooi kloof en in de omgeving is ook genoeg te doen, Dorpje zelf is niets. Meer van Tovel , erg mooi.

Eten van halfpension was minder, in Sud-tirol krijg je beduidend beter eten, helemaal voor n 4* hotel. De al la carte zag er veel beter uit, maar half pension krijgt duidelijk ander eten. Ontbijt was redelijk.