Pension Garni Reutlingen

Pension

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Reutlingen voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Garni Reutlingen in het Nederlands

Superligging voor motorrijders

Mely Rooymans
18-9-2010

Dit Hotel is het perfect uitgangspunt om de Dolomieten te ontdekken, met de Pordoi en Sella in de achtertuin, alleen maar mooie route's, wegen en mooi passen in de buurt. Andreas en Gabriella staan klaar met tips, goede zorgen, raad en daad. Na een mooi rit gaat de motor in de garage. Er is ook een droogkamer. Als we weer naar de Dolomieten gaan, komen we zeker weer terug in Colfosco.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Garni Reutlingen in Colfosco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Garni Reutlingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Garni Reutlingen scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.