Pension Garni Reutlingen

Pension

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Reutlingen voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Garni Reutlingen in het Nederlands

Gastvrijheid ten top!

Marc
13-9-2018

“Het hele huis ademt gezelligheid. En de gastvrouw en gastheer doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken. En de benadering? Geen formeel gedoe, maar heerlijk gastvrij, klantvriendelijk en al snel amicaal. Waar vind je nog een accomodatie waar de eigenaar je eerst begroet met een vriendelijk woord en een hand? Nou, hier bij Garni Reutlingen! En de persoonlijke benadering is heerlijk. Uit welk land je ook komt, men probeert wat woorden in je eigen taal met je te delen. Dank, dank en nog eens dank. Marc en Marion”

Superligging voor motorrijders

Mely Rooymans
18-9-2010

Dit Hotel is het perfect uitgangspunt om de Dolomieten te ontdekken, met de Pordoi en Sella in de achtertuin, alleen maar mooie route's, wegen en mooi passen in de buurt. Andreas en Gabriella staan klaar met tips, goede zorgen, raad en daad. Na een mooi rit gaat de motor in de garage. Er is ook een droogkamer. Als we weer naar de Dolomieten gaan, komen we zeker weer terug in Colfosco.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Garni Reutlingen in Colfosco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Garni Reutlingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.