Hotel Parco Dello Stelvio

ItaliëTrentino en Zuid TirolCogolo di Pejo

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Parco Dello Stelvio voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 22 reviews
+28/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 22 reviews
  • 6.7Ligging t.o.v. pistes

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

22 Reviews over Parco Dello Stelvio

• 9Ria Zwinkels22-09-2019

Geweldig.

In een woord geweldig. Prachtig hotel met mooie ruime kamers en van alle gemakken voorzien. Ook het ontbijt en avondeten heel veel keus en lekker. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. De prijs/kwaliteit verhouding was veel kwaliteit voor de prijs.

• 6Lieke05-08-2019

Ruim 2 kamer appartement. Schoon. Met keuken. Oudbollig. Bedden van mindere kwaliteit. Douche veel te klein. Eten van goede kwaliteit. Keuze uit voorgerecht, hoofgerecht en nagerecht. Gerechten staan niet altijd goed beschreven op de kaart. Jammer dat er geen kindermenu is. Ook nog keuze uit warm en koudbuffet. Diner begint om 19.30. Zwembad en speeltuin met tuin aanwezig. In de tuin ook ligbedden beschikbaar. In het zwembad moet je een badmuts op en je rustig gedragen, niet geschikt voor jonge kinderen. Heerlijke sauna’s. Guest card is ideaal, veel activiteiten gratis.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 9Marco03-08-2018

Geweldige vakantie, voor ieder wat wils.

Een keurig verzorgd hotel. Vriendelijk personeel. Er is tijdens ons verblijf iedere avond keuze uit 2 maal 4 gerechten, hierbij komt nog een doorlopend buffet met koude gerechten en met warme gerechten. Ook vegetarische keuze. Ontbijt is ook zeer uitgebreid, van broodjes met beleg, vers fruit, yoghurt tot fruittaart. Koffie, thee, water en vruchtsappen zoveel als nodig. De regio is mooi, gericht op toerisme qua folders in meerdere talen enkel nog niet ontdekt door de doorsnee bergtoerist. Het zwembad en de sauna's in het hotel zijn mooi afgewerkt, handdoeken gratis bij het zwembad. Kamers ruim en netjes, iedere dag opgemaakt en schone handdoeken.

• 9Fam van Dooremaal29-07-2017

Fijn hotel, vriendelijk personeel

Het hotel is mooi gelegen, heeft goede voorzieningen, is schoon en heeft heel vriendelijk personeel. Wij hadden met een gezin van 4 personen een appartement met aparte ouderslaapkamer. Prima. Het eten is uitstekend. Enige nadeel is dat het hoteli niet echt een tuin heeft. Er is wel een kinderspeelplaats maar die oogt wat kaal.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Woudstra07-07-2014

Prima hotel

Prima hotel met erg vriendelijke bediening, zeer goed eten / drinken in een erg leuk dorpje.

• 7Renespek30-09-2013

Gunstig gelegen hotel voor wandelen, skiën

Kamers zijn prima, uitzicht vanaf balkon voldoende maar was in andere hotels indrukwekkender. Eten wisselvallig, ontbijt uitstekend, diner wisselvallig. Entrecote was net kauwgom, slechte kwaliteit. Prima uitvalbasis voor wandelingen. Hotel ligt prachtig en rustig aan de rand van Cologo. Natuur in omgeving is geweldig.

• 9Hanny en Rob van Hest16-09-2013

Aangenaam verblijf

Mooie ruime kamer, perfecte verzorging met goed ontbijt en heerlijk avondeten, prima correcte bediening, gastvrij en klantvriendelijk. Mogelijkheid om 's avonds onbeperkt (gratis) water bij het eten te gebruiken, zonder opdringerigheid om betaalde drankjes te verkopen.

• 9Berghmans07-02-2013

Waar voor je geld!

Hotel is mooi gelegen, bovenaan het dorp Cogolo. Op zo'n 10 minuten rijden van de skipistes van Pejo (17km mooie pistes in de natuur), te bereiken met de skibus die vanaf het hotel vertrekt. Skigebied Marilleva ligt op 20 minuten. Receptie kan moeilijk Engels maar doen hun best. Wij hadden een kamer onder het dak (4de verdiep) deze was enorm groot en zeer netjes. Zeker geen gewone standaard hotel kamer. Het eten was 3 gangen + een salade buffet. Lekker en zeker genoeg, maar niet culinair. 1 avond in de week wordt er een gala diner aangeboden, met samenkomst in de receptie met hapje en drankje en nadien 6 gangen menu met live muziek. Vooral Poolse en Italiaanse vakantiegangers. Tijdens ons verblijf geen Belgen of Nederlanders aanwezig. Prijs/kwaliteit is dit zeker een aanrader! Prachtige natuur en uitzicht over de Dolomieten.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Anitake28-10-2012

Leuk hotel in prachtige streek!

Hotel viel supergoed mee; prijs-kwaliteit een echte aanrader. We waren hier een weekje geweest (net buiten seizoen). Service is goed, beetje op zijn Italiaans maar dat maakt het charmant. Wij hadden een hele grote kamer met balkon en aparte zithoek. Welness is wat klein en donker, maar was wel vernieuws. Eten was zeker goed, niet heel erg verfijnd maar genoeg keuze. Cogolo is een prachtige streek; er is weinig toerisme. Prachtige bergmeertjes en ongerept. We moesten af en toe wel wagen gebruiken om streek wat te verkennen, maar dat deerde niet. De mensen spreken bijna enkel Italiaans, dit in tegenstellig tot in Sulden (de andere kant van de Ortler-streek). Wij vonden het een van de mooiste bergplaatsen waar we naartoe geweest zijn. De prachtige bergmeertjes en wandelingen, het lekkere Italiaanse eten en de charmante hutten maakten dat we een supervakantie beleefden! Een aanrader!

• 9Jolanta16-10-2012

bardzo dobra

Hotel położony w dobrym miejscu trochę daleko od nas ale to rekompensuje cudowna atmosfera w hotelu warunki oraz wyżywienie na najwyższym poziomie.Jestem bardzo zadowolona i planuję kolejny wyjazd. Polecam z całą odpowiedzilnością.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Hotel Parco Dello Stelvio info