Reviews over Cles

Fantastische vakantie in een prachtige omgeving

M. Haring,
    9-8-2011

Vorig jaar hebben wij hier een fantastische vakantie gehad... Al Cermolo is net opgestart (nu ongeveer 2 jaar geleden) en de eigenaren hebben de nieuwbouw meteen goed aangepakt; luxe kamers met verse houtgeur, een prachtig uitzicht en elke ochtend een uitgebreid ontbijt.

De omgeving heeft veel te bieden; bergen, meren (Lago del Garda), leuke dorpjes....Italie hé

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig. De vrouw des huizes is tevens een uitstekende kok die ook 's avonds avondmaaltijden wil gaan aanbieden. Alleen daarvoor zouden al eens terug willen gaan... elk ontbijt was in ieder geval weer een feest (elke dag vers gebakken taartje en broodjes)!

Absoluut een aanrader om nog eens naartoe terug te gaan.

Cles scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews