Hotel Der Rierhof

• Jacuzzi
  • Sauna

6 reviews over Hotel Der Rierhof

• 8Geert De Naeyer09-02-2017

Heel goede prijs - kwaliteit verhouding

Hotel Rierhof ligt op een klein half uur rijden van het skigebied van Val Gardena en een dik kwartier van het skigebied van Plose. Beiden vallen onder de skipas van Superdolomiti. Je hebt wel vervoer nodig al is er elke dag wel een verbinding met het skigebied van Val Gardena. Wel vooraf inschrijven is noodzakelijk. Het hotel heeft 3 sterren en die zijn dik verdiend. Er is een wellness en zowel een binnen- als buitenzwembad (zomer). De bar is gezellig en de mensen helpen je waar ze kunnen. Het hotel is zich volledig aan het aanpassen. Het voorste deel is ietwat verouderd maar is reeds voor een deel gerestaureerd met nieuwe prachtige kamers. In dit deel hebben echter de kamers aan de kant van de weg soms wel last van het verkeer. De kamers naar de binnenkoer toe hebben daar geen last van. In het bijgebouw zijn de kamers groot. In het nieuwe deel zijn de kamers uiteraard allen perfect maar iets kleiner van formaat. Het ontbijt is zeer uitgebreid, het avondmaal gewoonweg goed.

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 8Diane14-07-2015

Super overnachtingshotel

Natuurlijk ook geschikt voor een langer verblijf maar voor ons was het super voor 1 nacht onderweg naar meer zuidelijk Italië. Vooral het binnen- en buitenzwembad is heerlijk als je met 2 kids hele dag in de auto hebt gezeten. Kortom een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Ben van Otterdijk16-09-2013

Helemaal goed, prachtig bereikbaar wandelgebied.

Prima concept, goede bediening en het eten is helemaal super! Het geweldige terras is helaas wat luidruchtig op het moment dat de trein aan de andere zijde van het dal passeert.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Addy07-06-2011

Gewoon zalig!!

Hotel "Der Rierhof" is gewoon fantastisch. Wij hadden een familiekamer met een empore en een groot terras. Het ontbijt en het eten was heel lekker en variërend. Alles was er heel proper. Bij slecht weer (wij hadden 1 dag regen)is er sauna en een binnenzwembad. Voor de kinderen was er ook en extra buffet. Het personeel was super vriendelijk. Er werd heel goed voor de gasten gezorgd. Je kunt van daar in alle richtingen vertrekken om te wandelen of een stad te bezoeken. Centraal gelegen Brixen 15km - Bolzano 32km. Aan de ene kant de Dolomieten en aan de an,dere kant de Alpen. Heerlijk!! We hebben dit Hotel verleden jaar aan 2 koppels met kinderen aangeraden en die waren ook vol lof! Wij gaan er zeker nog eens naartoe.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8hendrix19-10-2010

Mooi betaalbaar centraal gelegen hotel

2 keer verbleven in de Rierhof en we gaan zeker nog eens terug. We voelden ons heerlijk op ons gemak en het personeel is absoluut niet opdringerig. Kamers in de nieuwbouw zijn heel mooi en hebben airco. Kamers in het oude gedeelte zijn inmiddels wel gerenoveerd. Eten is heerlijk en verrassend. Voor de kinderen was er een klein buffetje. Ontbijt is nu ook in het restaurant hetgeen voorzien is van airco en adt is in de zomer geen overbodige luxe. Zwembad is mooi gelegen en er zijn voldoende bedjes. Heerlijk overdekt terras voor de lange zomerse avonden. Hotel is zeer centraal gelegen en je kunt echt alle kanten uit. Helaas is de ligging in de buurt van de Brenner autobaan en het spoor iets minder. Wij hadden geen last van het geluid maar dat is waarschijnlijk erg persoonlijk. Feit is wel dat de prijzen in de omgeving veel hoger liggen. Wat ons betreft een mooi hotel in het oude stadje Klausen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Hotel Der Rierhof info