Hotel Kronblick

ItaliëTrentino en Zuid TirolChienes / Kiens

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Kronblick voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 6 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 6 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Kronblick

• 9Mark Bevelander19-02-2018

Fantastisch, een absolute aanrader!

Hotel Kronblick was gedurende een week ons zeer prettig onderkomen voor onze skivakantie in februari. Het hotel heeft onze verwachtingen in nagenoeg alle opzichten overtroffen.

Het is een echt familie hotel, met zeer goede faciliteiten en een zeer goede, hoge klantvriendelijkheid. Dit merk je direct terug in alle facetten. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel wordt gekenmerkt door een traditionele uitstraling aan de voorzijde en een moderne uitstraling aan de achter- en binnenzijde.

De standaard kamer waar wij in verbleven is zeer ruim, prettig ingericht en -vooral belangrijk- goed schoon. Matras op deze kamer is ietwat steviger dan we zelf gewend zijn, maar vormde geen reden tot klagen. De bedden sliepen prima. Sanitair eveneens goed schoon en goed onderhouden.

Het hotel beschikt over meerdere zwembaden, zowel binnen als buiten. Aanrader is de jacuzzi, bij de koude vriestemperaturen is dat heerlijk bijkomen van het skieen. In de welnesszone vindt men ook nog eens gratis fruit en sappen, dat is toch echt wel top!

De kinderen hebben zich prima vermaakt. Ondanks dat dit hotel qua aanzicht aandoet als strak, modieus en (heel) stijlvol, hebben de kinderen zich hier prima vermaakt en waren ook meer dan welkom.

Het diner verdient een aparte pluim. Wij hebben halfpension geboekt, wat niet alleen een ruim en heel divers ontbijt betekende, maar ook een uitgebreid 5-gangen diner in de avond. De kwaliteit van het eten is heel erg goed. Halverwege de week wachtte ons een gala-diner op. TIP: neem iets net qua kleding mee voor dit diner om je prettig op je gemak te voelen.

• 8Els30-07-2012

Eerder ok voor wintervakantie

Heel mooi hotel aan de buitenkant, binnenin wat oubollig qua aankleding in restaurant, vraag zeker naar een eetplaats in een vd stubes. De 'refter' achteraan is kil en luidruchtig. Kamers heel ruim, maar bij het slapen met open venster (heel warm in de zomer) is er wel geluidshinder van de lager gelegen weg die verder in het Pustertal loopt. Ook de zonnige ligweide heeft wat te lijden onder lawaaihinder. Zwembad en saunagedeelte is prima. Personeel en directie heel vriendelijk.

• 9walter24-07-2011

molto molto buono

Struttura molto bella, pulita e curata. Camere ampie, pulite, ben arredate e confortevoli. Bagno pulito e funzionale. A disposizione gratuitamente piscina coperta, sauna, palestra, prato solarium e due parcheggi. Proprietari e personale molto cortesi e professionali. Notevole la qualità della cucina. Ottimi i buffet della prima colazione e quello di antipasti e verdure della sera. Ottimo il rapporto qualità-prezzo.

• 9Ans14-07-2011

Fantastisch hotel

Warme ontvangst, mooie grote kamer, gezellig en heerlijk eten. Een aanrader. Centraal gelegen in het Pustertal. Vriendelijke bediening. Mooi binnenbad.

• 9Hoegy Michel15-08-2010

hotel super

L'hôtel est super, le personnel très serviable, les repas très bon,les patrons hyper sympathique et très disponibles, toujours près a vous prodiguer de bon conseils pour les curiosité touristique.Enfin bref en quelques mots un hôtel SUPER

• 7annick.van.puyvelde11-04-2010

inorde

Hotel kronblick in Kiens is een goed hotel. De familie doet enorm zijn best om u zo optimaal te bedienen. Vriendelijke bediening en propere iet wat veroudere kamers. In het dorpje zelf is niet veel te beleven. Wij waren er op ski vakantie. Dus voor ons was het niet echt nodig .

Hotel Kronblick info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar