Hotel Lagorai

Hotel Lagorai
9,9

• Ligging t.o.v. pistes8,0

12 reviews over Hotel Lagorai in het Nederlands

Geweldig hotel op een perfecte locatie!

Johanna Janssen,
24-10-2018

Tijdens een rondreis door Duitsland en Italië, hier 6 nachten verbleven. De ligging van het hotel en het uitzicht over het dal is geweldig! We hadden een prachtige, ruime kamer met whirlpool. De service is erg goed. Het ontbijt en diner goed verzorgd en lekker. Om 15 uur lekkere hapjes en sapjes. Cavalese ligt op 10 minuten loopafstand. Je kunt er prachtige wandelingen maken mede door de gratis baankaarten. We hebben erg genoten en hebben reeds geboekt voor onze volgende rondreis.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Volgend jaar weer!

Huib Jan van Dam,
11-6-2018

Ons bezoek aan hotel Lagorai volgde op een verblijf in een 4* hotel in Oostenrijk. Prijs en verblijfduur waren gelijk. Het Hotel in Oostenrijk was zeker niet slecht maar Lagorai overtreft elke verwachting. We hadden een junior suite ( grotere kamer ) met prachtig uitzicht op een breed dal. Zelfs aan een rugtas, voor tijdens wandelingen, was gedacht.

Gereisd met partner in juni 2018

Super vakantie met het volwassen gezin

RIEK VAN HEUKELOM
14-10-2016

Fijn hotel met vriendelijk personeel. Genieten in het warme buitenbad.

Gereisd met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch hotel

Koos en Plonia
9-6-2015

Alles was perfect bij dit hotel. De kamer, het eten de bediening en de omgeving.

Gereisd met partner in mei 2015

Wij hadden een kamer met balkon aan de voorzijde van het hotel met geweldig uitzicht over het dal. Het hotel ligt buiten het dorp, maar met 10 minuten sta je in het gezellige Cavalese. Ontbijt is uitstekend met verse koffie en cappuccino. Aan het einde van de middag staan er versnaperingen klaar in de bar, even lekker relaxen. Het diner is uitstekend, maar het tempo ligt voor Italiaanse begrippen wat aan de hoge kant. En niet iedereen in de bediening spreekt Engels of Duits, maar het personeel is altijd vriendelijk en doet erg zijn best.

Gereisd met partner in juli 2013

Geweldig!!

Marij
22-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Vrijwel nieuw hotel met een fantastische keuken.

Gereisd met partner in juli 2012

Personeel zeer behulpzaam, geweldig eten. Kamers zien er goed uit en zijn schoon Mooie omgeving, met elke dag begleidende wandelingen in de ochtend. Lagorai ligt op een fantastische plaats, uitkijkend over het dal. Cavalese ligt op loopafstand,500 meter.

Waanzinnig!

Loek Peters
17-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Lagorai is een aanrader van de bovenste plank. In juli 2012 hebben we er een fantastische week doorgebracht. Bijna iedere dag onder begeleiding vanuit hotel een mooie wandeling gemaakt in de bergen en 's middags steeds heerlijk gerelaxed in het super de luxe hotel. Acomodatie, inclusief het mooie zwembad en saunalandschap en vriendelijk personeel maakten het tot een feest. De werkelijk formidabele ligging van hotel, mooie kamers en lekker eten maakten het tot onze droomvakantie. We komen beslist terug!

Loek en Wilma Peters Venlo

Prachtig gelegen mooi hotel

Piet Bakker
26-10-2010

Een heerlijke week doorgebracht in dit fantastisch hotel. We hebben genoten van de faciliteiten vanm het hotel en de prachtige omgeving. De verhouding prijs/kwaliteit is erg goed. Een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2010

super mooie ligging

ans sleegers
5-10-2010

Hotel Lagorai in Cavalese is ons heet goed bevallen. De ligging en het uitzicht over het dal zijn geweldig. Wellness gedeelte met zwembad, whirlpool en sauna een echte aanrader. De junior suite was groot en goed onderhouden. Badkamer voorzien van grote badlakens, slippers en badjas. Het eten was goed, vooral het ontbijfbuffet. Het dinerbuffet werd niet zo vlot bijgevuld.

Gereisd met partner in Thu Sep 23 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Hooibad, Infrarood sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lagorai in Cavalese, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lagorai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.