Appartement Holiday Centre Veronza

Appartement info

Meer appartement info

12 reviews over Appartement Holiday Centre Veronza

• 7Wendy14-09-2009

Wij komen hier niet meer terug!!!!

Wij zaten in een appartement. Op het eerste oog genoeg ruimte en zag er goed uit, maar als je iets beter ging kijken veranderde dat snel. De koelkast was stuk (doorgegeven maar werd niets meegedaan), de bedden waren te smal, veel te veel spinnewebben overal, oven en magnetron te vies om uit te eten. Het zwembad was maar open van 16.00-21.00 uur. In de omgeving was ook niet veel te doen. Animatie was alleen maar italiaans, zo ook de receptie. Engels konden ze niet verstaan, dus daar sta je dan als nederlander. Wij komen hier niet meer terug. Het enige wat we hier hadden was supermooi weer.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 5van der leek23-08-2008

kan beter

Bij aankomst onvriendelijke ontvangst. apartementen gedateerd. Cavalese bevindt zich zeker niet in de de Dolomieten maar in Trento dit in tegenstelling tot wat er in de reisgids staat vermeldt. Ze verdommen te comminiceren in engels en/of duits.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Elly18-04-2008

Appartementen zijn prima, een dag te vroeg aankomen is geen probleem, dan is er altijd nog wel een 1-kamer appartement beschikbaar. Prima restaurant. Meer dan genoeg bergruimte. Voor lange mensen is slaapkamer in 3-k app wat smal, bed staat met hoofd- en voeteinde geklemd tussen twee wanden. Afstand naar piste is prima te doen, je weet tenslotte wat je geboekt hebt.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in april 2008

• 6Cindy02-03-2008

We hadden een 3-kamer app. met 4 volw. 1 knd van 8 en baby van 17 mnd, gaat net; maar je hebt slecht 1 klein bedbankje dus in de avonduren zit je wat bekrompen samen op de houten keukenstoelen en kleine bankje! Verder wat weinig badhanddoeken, geen bak/koekepan (evt. te kopen in winkeltje), warm water vaak op om te douchen in de avonduren. Erg gehorig en je moet er om 09.30 uit en als je geluk hebt mag je er om 16 uur in !! Zwembad open van 16-19 uur, badmuts verplicht en te koop daar voor € 3. Winkel verkoopt heerlijke broodjes open vanaf 07.30, alleen dicht op zond en dond. Eten in pizzeria en restaurant erg lekker, vers gemaakt en niet duur ! Skibus rijdt meerdere malen per dag naar piste en vertrekt voor de deur ! Mocht je willen internetten dan laptop meenemen en aan receptie WIFI kopen en als je geluk hebt kom je heeel misschien op internet! Goed vuilnis uitsorteren want het wordt bij brengen vuilbak gecontroleerd !! Zeker leuk om heen te gaan maar eea kan beter !!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 8R. van Tuijl01-03-2008

Week 23 februari- 29 februari geweest in Hotel Veronza. Het hotel ligt eigenlijk niet in Cavalese, maar ervoor en valt onder Caranza. Het hotel met appartementen ligt boven op de berg. dus moet je altijd met de auto of met de skibus naar Cavalese. Er wordt veel georganiseerd, maar erg op de italianen ingesteld. Engels is matig, duits nauwelijks. De kamer die wij hadden, 2 volwassenen en 1 kid, was niet groot, maar voldoende. We zaten helemaal boven in, dus geen balkon. Er is een zwembad in het hotel, maar niet echt groot, en met name door kinderen gebruikt. Jammer dat er geen whirlpool is. Bij het beauty centrum is wel een sauna, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Met de auto is het skigebied Alpe Cermis met 5-10 minuten bereikbaar. Skigebied is niet erg groot, maar super sneeuw en hele mooie lange afdelingen. Echt minpunt van hotel is het eten. Wel 3 gangen, maar pasta hebben we nu in alle soorten en maten gehad. Eten weinig aansprekend. Wel aardig saladebuffet.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2008

• 7marjo vrooijink01-01-2008

Klein appartement, slechte bedden en er was iedere keer iets stuk. Restaurant was wel goed. pistes waren te ver verwijderd van het complex ook slecht dat personeel amper engels kon en daardoor dingen verkeerd uitlegt

Gereisd met familie in januari 2008

• 8Jessica van Roosmalen24-02-2007

Veel personeel,die allemaal duits en engels spreken.Vriendelijk en behulpzaam. Gratis luxe skibus van het app./hotel naar de gondelbaan van cavalese. App. met 2 volw. en 2 kinderen[6en7] groot genoeg,want wat ben je hier nou eigenlijk aanwezig.Lekkere pizza's.Prijs / kwaliteit zeker goed.Veel parkeerplaatsen. Skigebied is niet zo heel groot,maar wel gezellig. Eten op de pistes veel goedkoper dan in Oostenrijk.Na 25 jaar Oostenrijk,voor het eerst naar Italie.Volgend jaar weer!!!

Gereisd met familie in februari 2007

• 6Bertine03-01-2006

We zijn net terug. Het dakappartement heeft meer van een jeugdherberg dan een appartement. Vooral niet geschikt voor gezinnen. Jammer dat de Italianen geen buitenlandse taal spreken, zijn niet service gericht. Het skigebied is prachtig, maar ligt ver van het appartement af. Het skien in Italie vinden we nog steeds prima, maar de service en klantvriendelijkheid t.o.v. buitenlanders valt ons erg tegen.

Gereisd in januari 2006

• 8Nathalie30-06-2005

Wij zijn in juni naar dit hotel geweest .Ligt op een mooie berg zeer rustig gelegen. Goed hotel voor zijn prijs. Alleen spijtig dat ze ons 1 keer weigerde om nog eten te geven tijdens de middag en dat ze ons niet wilden helpen toen we pech hadden met onze auto. Voor de rest was het een aangename vakantie, je moet zeker eens de pizza proberen, heel lekker.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in juni 2005

• 8Fam. H.van den Hoek01-01-2005

Wij hebben een prima tijd gehad in Veronza. Goede prijs/kwaliteit en een prima locatie voor de kinderen. Wel met de auto een stukje naar de skiliften. Wij zijn er in februari 2004 met onze 3 kinderen geweest. Voor meer info mail naar [email protected]

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in januari 2005