Hotel Eurotel Cermis

• 9.7Ligging t.o.v. pistes

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

15 Reviews over Eurotel Cermis

• 4Hans23-09-2019

Lijkt goedkoop, maar daar is de kwaliteit ook naar

De locatie qua pistes zijn prima. Hotel scoort een onvoldoende. Dit in verband met het slechte eten die men voor geschoteld krijgt. Zelfs de gekookte eieren in de ochtend waren een drama. Brood lijkt wel op beschuit zo droog. In de hotel kamer ruikt het erg naar rook van de houtkachel die beneden staat. De bedden zijn slecht. De spiraal afdruk in je rug als je wakker wordt. Geen leeslamp die het doet als ze er waren. Badkamer met ligbad zonder stop. Dat was op te lossen om er je washand in te proppen. Wel werd er elke dag netjes schoongemaakt. Personeel was niet echt enthousiast. Echt jammer.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 3Annika21-02-2015

Zeer verouderd.

Dit hotel is dringend aan renovatie toe. De gangen en kamers zien eruit alsof er de afgelopen 40 jaar niks aan veranderd is. Ons bed was een klapbed. Diverse lampen deden het niet of vertoonden brandvlekken (in hout!). Hoewel het hotel beschikt over een leuk restaurantje waar je 's middags kunt eten, worden het ontbijt en het diner voor de gasten in een zeer sober zaaltje geserveerd. Ook hier hadden we onze twijfels over de brandveiligheid doordat de sporen van een elektrische brand nog zichtbaar waren boven het stopcontact. De ligging aan de pistes is perfect en het skigebied was voor ons ook zeker groot genoeg. Brede zonnige pistes die goed geprepareerd waren. 's Avonds ergens anders gaan eten was niet mogelijk. De maaltijden in het hotel waren niet onze smaak. Het personeel was behulpzaam. Voor de kinderen was er een tafeltennistafel en een tafelvoetbaltafel. Vanaf 16.30 uur kon je leuk sleeën naast het hotel. We hebben ons dus zeker geamuseerd, maar zullen niet snel terug gaan.

• 5Margie 05-01-2014

Leuk voor 1 keer!

Hotel ligt op de piste tegenover de liften, skischool etc. Het skigebied is niet groot maar overzichtelijk. De omgeving is fantastisch. Je kunt bij de hoogste lift prima lunchen ( heerlijke pizza's, kaasplankjes en hamburgers vd grill). Niet duur! Hotel is verouderd maar schoon ( wordt dagelijks schoongemaakt) en het hotelpersoneel is vriendelijk. Beneden zijn er zitjes aanwezig en tafels om spelletjes te doen. Er is een kidsclub maar dat is vanaf 7 jaar niet meer interessant. Het is een groot hotel en in de eetzaal is het luidruchtig en massaal. Het avondeten is verschrikkelijk slecht. Nadeel is dat vanaf 16.30 uur de skiliften sluiten en je aangewezen bent op het hotel en niet kunt uitwijken naar een ander restaurant of in Cavalese kunt eten.

• 8Bert Verellen05-02-2011

Wij gaan volgen jaar terug !!!

Eurotel Cermis is een absolute aanrader voor gezinnen met kinderen. Het is een al wat ouder hotel, dat merk je bv. aan de kamers, maar uitstekend gelegen op de pistes. Het hotel wordt goed proper gehouden en het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, maar toch in een losse sfeer. De meeste mensen gaan hier op half pension, met een driegangenmenu iedere avond plus een groentebuffet. Per gang kan je kiezen uit een 4-tal schotels, maar als er niets bij staat dat de kinderen lusten, zijn ze steeds bereid om bv. een spaghetti of zo klaar te maken. Lunchen doe je op de piste of bij het hotel zelf tegen zeer democratische prijzen (5€ voor een enorme hamburger van de grill). In het hotel, naast de skikelder is een verhuurkantoor en de skischool is op 150m van het hotel, wel even op voorhand contact opnemen anders loop je kans dat de lessen volgeboekt zijn. Het zwembad ligt in het naburige hotel (20m). neem wel zwembandjes voor de kleinsten mee want het is minstens 1.3m diep

• 8Ed Bosma30-12-2009

Fantastische lokatie direct aan de piste

Prima hotel met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Keurige kamers (niet al te luxe), prima maaltijden. Hotel direct gelegen op en aan de piste. Vanaf 17.30 uur zijn er alleen gasten van het hotel op de piste. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8sam17-04-2009

Ideaal familiehotel

Eerder eenvoudig hotel met superligging onmddllk aan de piste. Prijs/kwaliteit is dit een topper (via Sunjets.be> 1 week halfpens paasvakantie> 2 volw+2 kids 10 j> : ong. 500 euro !) De kinderen hebben zich super geamuseerd in de miniclub & overdag op de pistes. Het skigebied is voldoende groot voor een weekje sneeuwpret & sneeuwzeker. Een aanrader voor families !

• 7saskia van de water04-01-2009

gezellig hotel

Wij waren met drie fam in Eurotel en hebben het goed naar ons zin gehad.Ontbijt was goed,personeel zeer vriendelijk .Pistes werden zeer goed onderhouden.De kamers waren netjes en schoon.Voor de kinderen was er animatie de meiden die dat deden waren zeer vriendelijk.Voor gezinnen een echte aanrader.Recht tegenover het hotel de piste.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8carla04-03-2008

Prima hotel.Personeel is erg gastvrij. En zeer geschikt voor gezinnen met kinderen. Het eten was dit jaar voortreffelijk behalve de polenta. Ski'gebied niet groot maar geschikt voor de beginners.Dit was voor ons de derde keer en willen volgend jaar weer!

• 8Carla04-03-2008

Prima hotel.Personeel is erg gastvrij Skiegebied is niet groot maar uitstekend geschikt voor beginners. Het eten was dit jaar voortreffelijk behalve de polenta.Het was voor ons de derde keer dat wij de keus hebben laten vallen op Alpe Cermis. En willen volgend jaar weer!

• 8Familie uit België02-01-2008

Wij zijn met Kerstmis 2007 naar dit hotel geweest. Hotel is verouderd (vooral de kamers) maar voor de prijs welke je maar betaald is dit in verhouding. Eten is goed en verzorgd, je hebt telkens keuze tussen verschillende menu's. De reden waarom je naar dit hotel moet gaan is de prijs maar vooral de ligging. Vanuit het hotel is het 10m naar de skilift en van daaruit kan je verschillende pistes bereiken. Je verblijft op een hoogte van 2.000m en het gebied is sneeuwzeker omwille van voldoende sneeuwkannonen. De skilift start vanaf 08u30 en tot ongeveer 10u00 ben je bijna alleen op de piste. Daarna heerst er normale drukte, zeker voor de Kertperiode Het gebied is ideaal voor families met kinderen en beginnende skiërs. Voor de ervaren skiërs is het gebied te klein en zijn er te weinig moeilijke pistes. Mijn persoonlijke conclusie: een perfect prijs/kwaliteit hotel.

Hotel Eurotel Cermis info

Building information