Appartement Des Alpes

appartementen zijn ruim voldoende

dre
30-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

we gaan voor de tweede keer met drie kinderen.

is voldoende ruimte voor de kinderen om zich te vermaken.

restaurant is oke als je tenminste geen hollandse kost wil eten op je vakantie is het eten prima.

gaan er heen met 3 gezinnen is voor ons een prima hotel.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Verouderde accomodatie, erg gehoorig, appartement was vuil (veel stof etc.), badkamer vol schimmel/ronduit vies (asmatische kinderen), electriciteit viel geregeld uit.

Appartment voldeed niet aan de omschrijving in jullie brochure!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009
2008

Fijn appartement

Fam. de Bruijn
1-9-2008

Appartementen bevinden zich 1,5 km vanaf Cavalese. Net appartement, vriendelijke receptie. Voldoende speelmogelijkheden voor kinderen (mooi speeltuin, beach volleybal veld, speelhal en indoor zwembad). Mogelijk om broodjes te bestellen bij bijbehorend restaurant (eveneens take away pizza's en pasta's). Mooie ligging met voldoende uitstapjes naar de bergen (met gondels). Al met al een fine vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2008

2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

Over het algemeen was het prima, jammer vond ik wel dat we niet de kamer op konden receptie was namelijk gesloten , en als je moe bent wil je alleen nog maar slapen .de receptie was erg vriendelijk en kwam voor ons met leuke wandeltochten gewelig! het restaurant was zeer onvriendelijk daar gingen we dus niet meer naar toe, maar het dorpje was erg dichtbij dus haalde we daar de boodschappen. we hebben het erg leuk gehad vriendelijke groet Fam. Daanen.

Gereisd familie in juli 2007

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Des Alpes in Cavalese, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Des Alpes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.