Appartement Plattnerhof

AppartementWeer vandaag25°11°
Appartement Plattnerhof

1 review over Appartement Plattnerhof in het Nederlands

De zeer goed onderhouden en verzorgde woning met 7 appartementen is gelegen in een zeer rustige omgeving aan de rand van Kastelruth. Plattnerhof ligt iets boven het dorp waardoor het uitzicht op het dorp en de bergwereld zeer mooi is. Het dorp is binnen 5-10 minuten bereikbaar via een voetpad direct gelegen aan het huis (Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn). Het huis heeft een mooie tuin voorzien van ligbedden + parasols en een zeer grote veranda waarvan de gasten kosteloos gebruik kunnen maken.

Het zeer mooie appartement is van alle gemakken voorzien.

De kwaliteit van de bedden en het interieur is zeer goed!

Er is voldoende, gedeeltelijk overdekte, parkeerplaats voor alle gasten. De gastvrouw en -heer doen er alles aan om het verblijf van de gasten zo aangenaam mogelijk te maken!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Plattnerhof in Castelrotto - Kastelruth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Plattnerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Plattnerhof scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.