Aparthotel Kastel Seiseralm

ItaliëTrentino en Zuid TirolCastelrotto - Kastelruth

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Kastel Seiseralm voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2 reviews

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering

Aparthotel info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Kastel Seiseralm

• 9Esther05-05-2009

Geweldige appartementen voor families

Gezellige en goed onderhouden appartementen. Voor de kinderen is het er geweldig, een mooie speelkamer met ping pong, voetbaltafel, enz. een heel leuk zwembad en een mooie buiten speeltuin. Daar kunnen de kinderen ook heel goed met een sleetje van boven naar beneden sleeen. In de bar was het goed toeven (wel prijzig). De bediening is zeer vriendelijk en je kan rustig je eigen toastjes of chips meenemen. Er is geen restaurant maar je kan wel pizza bestellen en in de bar opeten. De bediening regelt dat allemaal. In de bar is een grote haard en er staan ook behoorlijk wat gezelschapsspelen. Om te skien zijn er in het dorpje zelf 2 pistes. De piste met de sleepliften is zeer geschikt voor beginners. Voor de tochten ben je aangewezen op de Seiseralm (10 minuten met de bus) en dan 15 minuten met de gondel. Een geweldig gebied (met veel blauw), zeker voor jonge kinderen. Voor grootouders is het ook een heerlijk wandelgebied en het dorpje Kastelruth zelf is heel gezellig met leuke winkels.

• 7Hans05-05-2008

Mooie appartementen, recent gerenoveerd, alles keurig verzorgd, wel wat gehorig. Wij vonden de "woonkamer" mooi: als de kinderen in bed liggen zit je comfortabel, afgesloten keukentje gaf ons niet het gevoel dat we in een aangeklede keuken zaten. Tuin met veel speeltoestellen, binnenzwembad, super voor de kinderen. verder mooie sauna etc. Geen ontbijt of broodjesservice o.i.d., wat anderen wel aanbieden (vinden wij geen probleem, maar is maar dat je 't weet). Ze hebben wel een grote bar. Ligging in dorp betekent winkels + restaurants te voet. Balkons zijn niet zo groot, maar je kunt er met 4 eten. Appt op de begane grond hebben een terras/tuintje. Eigenaar Hannes is niet erg communicatief, maar hart op de goede plek.

Aparthotel Kastel Seiseralm info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar