Hotel Abinea Dolomiti Romantic

Hotel Abinea Dolomiti Romantic
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Abinea Dolomiti Romantic voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Abinea Dolomiti Romantic in het Nederlands

Een geweldig goed hotel

pauline van nispen knols
28-2-2013

Een heel mooi hotel grote kamers zwembad en sauna is werkelijk fantastisch.Het eten is iedere dag anders vijf gangen en keuze genoeg ook het ontbijt is zeer goed verzorgd.Niks is te veel en alles kan zeer behulpzaam en vriendelijk.Prijs kwaliteit een topper.Het hotel ligt net buiten het dorp en de skibus stop voor de deur en binnen tien minute bij de bergbaan.Het is absoluut een aanrader .

niet zo rustige vakantie

katrien broodcoorens
5-8-2012

Het is een mooi hotel. Jammer dat het langs zo een drukke weg ligt en naast supermarkt. Wij vonden geen rust in dit hotel. Zijn door medische omstandigheden vroeger moeten vertrekken, hebben wel nog alles moeten betalen. Kregen een belachelijke korting omdat we daar niet meer aten "s avonds. Betaalden alles de avond ervoor en als we de sleutels afgaven bij vertrek kregen we nog een rekening voorgeschoteld van zogezegde nog niet betaalde consumpties. Een schande.

Een echte aanrader!!

Ria en Rienk
18-6-2011

Een zeer goed hotel. Ziet er na een verbouwing geweldig uit. Nieuw o.a. is het

mooie overdekte zwembad. Vriendelijk personeel. Schitterende omgeving. Goed van eten en drinken.

Een super Hotel

M.Pellemans
30-9-2010

Een echte aanrader voor alle die willen wandelen lekker eten en genieten van de prachtige omgeving.

geweldig hotel

oetelaar
24-2-2010

heel lekker eten, en de kinderen konden ook pizza spagetti of friet met snitzel bestellen. Heel schoon, en een heerlijke jacusi op het dakterras.

heel vriendelijk personeel.

Prima plek voor wintersport

Bouke
9-2-2010

Zijn er nu al 4 keer geweest, 4 jaar geleden alleen maar 5 appartementen en een paar losse kamers, nu schitterend hotel met nog echt persoonlijke service. Diner elke dag een verrassing met een meergangen menu en ook de pizza's zijn prima. Mooie goed verzorgde kamers met als topper een jacuzzi op het dak van het hotel. Skibus stopt op de stoep en de Super Dolomiten is echt een super skigebied.

Mooi hotel,goede service

Th.Bremen
30-10-2009

Goede verzorgde kamers.Lekker eten

Beleefd personeel,niets was ze te veel.

we waren met een kind van 1 jaar.

prachtig bijna nieuw hotel

Boessen
23-9-2009

Alles klopt in dit hotel. Vanaf het eerste moment tot en met het vertrek. De mensen blijven vriendelijke en zeer servicegericht. Prachtige kamers met een nog mooiere badkamer. Alles bijzonder proper.

Het eten is buitengewoon. Prima ontbijtbuffet en s'avonds een vijfgangen diner.

Soms iets te veel. Dit is overigens geen verwijt aan het hotel.

Wij hebben een geweldige vakantie gehad en willen alle mensen hiervoor via deze weg nogmaals danken.

Super hotel met individuele aandacht.

René Aarts
10-5-2009

Prima hotel.

Bezocht begin mei met 2 kinderen van 9 en 11.

Half pension is prima verzorgd. Prima ontbijtbuffet waarbij je eitje op maat wordt gemaakt. Avondeten 5 gangen, met saladebufet, soep, pasta, vleesgerecht met garni en heerlijk toetje. Je kunt ook een pizza naar keuze nemen ipv hoofdgerecht. Het hotel is gelegen aan de rand van het dorp op geen 5 minuten lopen van het centrum. Parkeerkelder aanwezig. Op het dak bevindt zich het zonneterras met jacuzzi, waar we elke dag afgesloten hebben. Je ligt toch redelijk beschut en het uitzicht is uniek. Badjassen tegen 4 euro te huur. Met 15 minuten sta je op de Seiseralm, nu met de auto in seizoen alleen met lift. Bolzano (Otzi-museum) en Brixen op 25 minuten, Merano op 45. Geen bijzondere zaken voor kinderen echter wel heel vriendelijk. Onze kinderen hebben niets gemist. Comfortkamer 24 m2 geschikt voor 4 personen dmv slaapbank. Alle kamers met balkon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abinea Dolomiti Romantic in Castelrotto - Kastelruth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abinea Dolomiti Romantic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Abinea Dolomiti Romantic scoort een 8.91 uit 10 op basis van 10 reviews.