Reviews over Castello Tesino

Aanrader!

Daniëlle Broos,
    14-8-2013

Camping Casteltesino is een kleinschalige camping waar voornamelijk Italiaanse gasten komen. De camping is van alle gemakken voorzien en ligt in een prachtige omgeving. In de directe omgeving zijn veel mooie dingen te ontdekken (grotten, klein maar prachtig natuurmuseum, archeologische vindplaatsen, watervallen etc.). Als je het niet erg vindt een uur tot anderhalf à twee uur te rijden kom je in Venetië, Trento, Bolzano (Ötzi in het museum!) etc. Zeer de moeite waard! Wij hebben er een geweldige vakantie gehad, zowel wat betreft accommodatie (erg vriendelijke campingbaas en overig personeel) als wat betreft de omgeving.

Mooie kleine camping

reinier.akkermans,
    26-7-2013

Nette huisjes, goed restaurant, vriendelijke mensen en mooie bergachtige omgeving, vlak bij een dorpje. In de omgeving kun je mooie bergwandelingen maken.

Rustige camping met schitterend uitzicht

J,
    5-9-2012

In juli zijn wij hier 1 week geweest. Het is een hele rustige camping waar veel Italianen komen. De camping wordt gerund door een familie. De eigenaar is een hele vriendelijke man. Hij doet de ontvangst is kok in het restaurant en 'smorgens vroeg is hij het gras aan het maaien. Het sanitair bij het zwembad ziet er netjes uit en wordt goed onderhouden. De huisjes zijn wat aan de krappe kant. Alhoewel het geen grote camping is hebben de kinderen zich hier prima vermaakt. Er is ook een mogelijkheid voor een BBQ op een grasveldje naast de huisjes.

Het dorpje is op loopafstand te bereiken waar zich een supermarkt en een zeer goede bakkerij (waar je ook vleeswaren krijgt) bevind. Op ongeveer 45 minuten rijden bevind zich het Lago Caldonazzo waar je wel een dagje omkrijgt. Maar dit is zeker de moeite waard.

Al met al een zeer leuke, kleine rustige camping.

Prima plek in een rustige omgeving

SML&D,
    16-8-2012

In augustus een weekje in een van de chalets op deze camping gezeten. Netjes verzorgd. Vriendelijke receptie, met een dame die wat engels spreekt. Huisje wat aan de krappe kant. Restaurantje op camping is prima. Medegasten veelal Italianen. Redelijk kindvriendelijk, met klein binnenzwembad en een avond een leuke kinderdisco. Nadeel waren de regelmatige (Italiaanse) muziekavonden ... in chalet weinig last maar buiten toch iets meer.

Omgeving is mooi. Leuk stadje dat op de berg boven de camping ligt maar redelijk eenvoudig is aan te lopen. Diverse mogelijkheden in de omgeving om te wandelen.

Mooi, maar iets te afgelegen

Familie Van Oldeniel,
    29-7-2010

De camping ligt naar ons idee iets te ver van de bewoonde wereld (lees toeristische plekken). De eigenaar spreekt matig Engels, wat voor wat verwarring zorgt, maar hij is zeer bereidwillig om te helpen. Je kunt lekker eten in het restaurant op de camping. De eerste 4 dagen waren we de enige Nederlanders op de camping. Het was warm en we hebben een buitenzwembad gemist. Aanrader wanneer je van rust houdt.

Castello Tesino scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews