Hotel Los Andes

0Tonen op kaart

8 Reviews over Los Andes

• 9Maaike03-03-2018

Super!

Echt authentiek hotel. Heel goed eten, allemaal vers en zelf bereid.

Kamers prima, douchebak erg krap. Neem je eigen bedden kussen mee, zit weinig vulling in. Heerlijke sauna, prachtig zwembad( aan de koude kant, en badmuts verplicht( erg strenge badjuf)

Zeker naar dit hotel gaan, veel leuke skigebieden, voor ieder wat wils. Rustig op de piste's, niet zoals in Oosterijk. Volgend jaar weer!

• 6edwin13-07-2015

Viel tegen

Hotel gebruikt als overnachtingshotel wegens overboeking oorspronkelijke hotel. Receptioniste spreekt alleen italiaans We hadden de duurste kamer maar om onder de douche te staan moest je op je hurken in het bad zitten.Geen restaurants in het dorp. Niet slecht maar allemaal net niet.

• 9pc48604-03-2012

super miejsce

zdecydowanie polecam, do posilkow nalezy doliczyc okolo 16 euro za 1.5l wino, ktore niektorym starcza na dzien innym na 3...

• 9Roger22-06-2011

AANRADER!!!

Wij hadden hier tijdens de krokusvakantie 2011 een superreis. Lekker eten, mooie kamers, vriendelijk personeel en een Nederlandstalige hotelierster. Hopelijk volgend jaar terug!

• 9etienne15-01-2011

Prima hotel; Rustig gelegen.

Belgische ( Vlaamse) directie. Meer dan drie sterren waard. Uitzonderlijke lekkere keuken. Zeer kindvriendelijk. Prima zwembad. Behoorlijk dicht bij grote skipisten. Mooie kamers.

• 9Vervoort Henk25-03-2010

Juweeltje!

Wij verbleven tijdens de krokusvakantie 2010 met ons gezin in Hotel Los Andes in Castello di Fiemme. Dit was een groepsreis met VOS Travel uit België. Zeer tevreden over de kamer (ruim, mooie badkamer, goede matrassen, ...). Leuk zwembad (de kinderen waren in de wolken!), uitstekende keuken én een fantastische hotelierster Mieke. Deze Vlaamse dame doet echt alles om het haar klanten naar hun zin te maken. Super! Wij komen hier volgend jaar zeker terug!

• 8vandeurzen22-02-2009

aan te bevelen

tof hotel , zeer vriendelijke uitbaters en goede bediening. ruime kamers.

• 10vincent04-01-2009

formidabel!

zeer gezellig hotel met vriendelijke uitbaters. de uitbaters spreken nederlands, engels, frans en italiaans. ook heel leuk voor de kindjes want er is een grote speeltuin. het eten is ook zeer gevarieerd en heel lekker.

Hotel Los Andes info

Veilig betalen met