Hotel Fiordaliso

Top hotel!

Ineke
10-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk hotel, gastvrij personeel, lekker eten. Kortom wat wil je nog meer.

Super!

InekeA
30-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heerlijk hotel, prima eten, kamer ruim en schoon, Personeel behulpzaam en vriendelijk en het busje naar de skilift is top. 2017 gaan we zeker weer!

Goed familie hotel

Th. Berkemeijer
27-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel zag er zeer verzorgd uit, kamers zeer schoon geen vuiltje te bekennen.

Bediening in restaurant door 1 persoon; gestrest. Eten is beneden de maat. smakeloos en weinig variatie.

Perfect geregeld vervoer naar de piste; hotel busje.

We hebben een aantal aanbieders voor Fiordaliso voor je op een rij gezet:

Weer thuiskomen bij Hotel Fiordaliso.

25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk familie hotel. Dat is ook wat mij het meeste bevalt aan dit hotel. Het welkom is warm en dat geld ook voor alles. Iedereen doet zijn best om je het als gast zo prettig mogelijk te hebben tijdens het verblijf.

Dit is al weer de vierde keer en maart 2017 staat alweer op de agenda. Geen zorgen over de locatie, slaapkamer, vervoer naar de lift of het eten. Dat is toch vakantie!

Dat het hotel zich niet naast de lift begeeft :-) is totaal geen probleem vanwege het busje wat je heen en terug brengt naar de skilift. Hoe lux is dat. Daarnaast is de afstand niet zo groot dat lopen totaal geen overkomelijke moeite is. Handig is ook dat in het volgende dorp dichtbij ook een kabelbaan is. Dat is een aantal keer handig geweest bij terugkeer.

In de kelder is een heerlijk Wellness centrum te vinden en volgens mij niet ontdekt is door andere gasten. Het is heerlijk rustig en een aanrader om aan het einde van een inspanning heerlijk te genieten. Daarna heerlijk eten en je slaapt als een os.

Fiordaliso tot volgend jaar.

Prima prijs kwaliteitverhouding

Fam. Van den Berg
11-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

De shuttlebus is echt een pluspunt. De snelle bediening mag van ons iets minder snel.

Thuiskomen bij Hotel Fiordaliso

14-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is voor mij persoonlijk en samen met een groepje Nederlanders (6 totaal) die ik inmiddels kan beschouwen als vriendenclub van Fiordaliso, weer een heerlijke week wintersport geweest in de Dolomieten.

Ondanks dat de weer erg wisselvallig was maakte het dat op de avonden altijd gezellig vertoeven was in het Hotel Fiordaliso.

Uitstekend verzorgde kamers, Maria als hoofd van dit gezellig familiehotel, een uitstekende keuken en vriendelijk bedienend personeel hebben dit voor ons mogelijk gemaakt.

Ik vergeet bijna de mooie sauna ruimte. Geweldig voor de spiertjes na het skiën.

Toppers zijn het. Hotel Fiordaliso bedankt voor die fijne week!

Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij.

mooi hotel met prima uitzicht

astrid
11-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel ligt aan de begin van Canazei. Heeft een eigen hotelbusje om mensen naar de lift te brengen en te halen (skibus is niet gratis meer) ontbijt is vers en goed met verse broodjes en vaak heerlijke croissants.Allerlei soorten koffie uit automaat. 'S avonds keuze uit 3 gerechten waarvan er 1 elke dag voorkomt. Eten is prima en voldoende. Drankjes zijn redelijk tot laag geprijst. Kamer schoon en netjes. Lift aanwezig ook erg lekker.

Mooi hotel, bijzonder gastvrij

René
20-5-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Schone kamers en sanitair. Italië is daar over het algemeen niet sterk in maar dit hotel weet hoe het moet. Vriendelijke mensen en doen er alles voor om het zo aangenaam mogelijk te maken.

In de winter naar de lift met eigen busje. Beetje afgelegen van het centrum is daarom geen probleem eerder andersom. Mooi uitzicht over het dal.Goede keuken en bereid om mee te denken.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar

M.van Loon
19-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Fiordaliso is echt een prima hotel, zeer vriendelijk personeel, prima kamers, goed eten, gezellige Stube.mooie ontbijt en diner ruimte.

prijs/kwaliteit dik in orde wij gaan hier dan ook zeker nog een keer terug.

Ligging aan de rand van Canazei maar met gratis pendelbusje van het hotel ben je in drie minuten bij de lift waar je toegang hebt tot een geweldig skigebied.

Wij waren hier met een groep van 21 personen, zes kinderen en 15 volwassenen en hebben het hier meer dan uitstekend naar onze zin gehad niets was teveel voor het personeel.

Prima plek

Wilma
13-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Tijdens de carnavalsweek (19/02 tm 26/02) hebben wij in dit hotel genoten van een heerlijke wintersport vakantie. De eerste indruk is gelijk goed, vriendelijke ontvangst en schone kamers. Er is een keuze menu en het eten is goed. Het hotel busje is echt ideaal want de aardige chauffeur brengt en haalt je weer op naar de skilift die je leidt naar het fantastische gebied van Val Gardena. Al met al een prima keuze voor een goede prijs.

We hebben een aantal aanbieders voor Fiordaliso voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiordaliso in Canazei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiordaliso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.