Hotel Dolomiti

Sfeervol hotel

losser
13-8-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hebben 1 week verbracht in dit hotel. Ligging is ideaal, in het centrum van Canazei dichtbij de winkeltjes en de berglift. Hotel is erg sfeervol en ademt de sfeer van vroeger uit. De kamers (wij hadden een familiekamer) lopen hier een beetje op achter. Onze kamer was wel lekker ruim maar de hygiëne, en dan met name de badkamer waar schimmel zat, kon beter. Het eten is dan weer erg lekker, ontbijt is uitgebreid en voor het avondeten is er veel keus. Bij het avondeten wordt standaard een karaf wijn en water geserveerd, kinderen kunnen frisdrank bij bestellen. Een groot nadeel van het hotel is de parkeergelegenheid. Er zijn slechts een stuk of 15 parkeerplaatsen beschikbaar, deze worden dan ook nog eens door het personeel gebruikt. Het komt dan nog wel eens voor dat je vastgezet wordt. Je bent dan op openbare parkeerplaatsen aangewezen (bijv. bij het zwembad wat 5 á 10 min. lopen is). Al met al, een prima hotel met een paar kanttekeningen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Van buiten mooi, binnen viel tegen

mieke guns
3-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Niet de kamer gekregen waar we voor geboekt hebben. Type 2D geboekt = duurste kamer. Geen balkon en jacuzzi werkte deels. Eten was matig, was je wat later dan was al een deel op en werd niet aangevuld. Ook werd het in raptempo opgediend. Tijdens het diner werd de saladebar al opgeruimd, was heel rommelig en onprofessioneel. Geen informatiemap op de kamer waardoor je alles aan de receptie moest gaan vragen. Skiruimte was te klein waardoor veel schoenen geen plaats hadden op de haken.

Gereisd Met partner in Sat Jan 24 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Onpersoonlijk

Lineke
31-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Groot hotel; door overboeking naar overgeplaatst. Eetzaal met 200 man erg lawaaierig, duurt lang voordat je eten krijgt. Drinken bij eten weinig keuze (bier, wijn, cola), voor iets anders moet je naar de bar. Dus geen koffie of grappa na het eten. Kamers erg gehorig, zit tussendeur tussen om kamers te schakelen. Skiruimte te klein, niet iedereen kan zijn schoenen kwijt op de warmers. Sauna is prima, maar bubbelbad was stuk en stoomcabine stonk. Bovendien moet je in zwemkleding aan in de sauna! Erg onhygienisch. Wij vertrokken een dag eerder dan waar we voor betaald hadden; scheelde hun een diner en ontbijt. Toch moesten we nog betalen voor een broodje voor onderweg mee. Verder steeds ongevraagd mensen aan je tafel die reclame maakten voor een kroeg, loterij of iets dergelijks.

Gereisd Met partner in januari 2015

Prima Hotel in leuk stadje

otto
10-7-2012

Hotel Dolomiti in Canazei heeft een traditionele "Oostenrijkse" inrichting. Volgens overlevering is keizering Siss er ook geweest. Hotel ligt midden in het dorp, dus alle gelegenheid om 's avonds een ommetje te maken. De bediening, wij hadden halfpension, was uitermate vriendelijk en attent. Onze kamer, we hadden weliswaar enig geluk als gevolg van een overboeking vanuit een ander hotel in het naastgelegen Campitello di Fassa, was zeer ruim en voorzien van wat extra dingen als koelkast en keukentje. Prijs/kwaliteit verhouding is m.i. ongekend goed.

Gereisd Met partner in juni 2012

Super hotel

Snijders
8-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn vorige week in dit hotel geweest. Was prima. Erg aardig en behulpzaam personeel. Wij hadden een vier persoons kamer in het nieuwe gedeelte. Zeer ruime kamer, netjes schoon. Het eten was ok, niet buitengewoon maar je had voldoende keuze elke dag en er zat altijd wel iets bij wat je lust. De skibus was dichtbij maar je kon ook naar de gondels lopen. Ligging in het centrum van Canazei. Wij hebben een super week gehad en komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Waar voor je geld

Egbert Peeters
14-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

We (2 volw) waren erg tevreden over de accomodatie: prima bed, ruime kamer, harde hete douche, prettige verblijfsruimtes. Het avondeten is italiaans veel, van gemiddelde kwaliteit. Mn vlees was matig. Ontbijtbuffet uitgebreid en prima: warm roerei iedere ochtend. Niet al het personeel spreekt Duits of Engels, maar er werd zonodig direct iemand gehaald die je wel te woord kon staan. Wij voelden ons prima op ons gemak. Als je vroeg vertrekt, krijg je van de nachtportier een goed gevuld zakje met ontbijt mee. Met de gondel net buiten het dorp (skibus) kom je snel hoog en met snelle toegang naar gebied van Selva/St Cristina en de rest van de Sella Ronda.

Gereisd Met partner in januari 2011

Prima hotel

danielle
3-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij (2 volwassenen en 2 kinderen 7 en 9 jaar) zijn geweest in de kerstperiode 2010-2011. Prima hotel. Het eten is zoals je mag verwachting in Italie. Wel uitgebreidde keuze. Anders dan de hollandse pot, maar goed genoeg. Kamers naar verwachting. Personeel vriendelijk en wel Engels of Duits sprekend. Jammer alleen (voor de kinderen) dat er behalve wij geen Nederlanders waren. Alleen Italianen en Russen. De fitness ruimte is slecht. Te weinig toestellen en dan ook nog kapot. Vooral voor volwassenen en aan te raden hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Dec 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet voor herhaling aan te bevelen

Martin Krabbenborg
11-5-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het aantal sterren is geen garantie voor kwaliteit bewijst dit hotel wel. De receptie spreekt vrijwel alleen Italiaans. Sommige kamers in het oude gedeelte zijn relatief klein en/of gedateerd ingericht met een beperkt uitzicht op een soort binnenplaats of nis. Een ober moet de regie in handen hebben. Onze ober kon zonder problemen optreden als ober in de comedyserie "Fawlty Towers". Dat iemand die alleen de Hollandse pot lust niet aan zijn trekken komt mag duidelijk zijn maar dat het eten regelmatig niet gelijktijdig geserveerd wordt en/of zelfs koud dat past zeer zeker niet in een vier sterren hotel. Het ontbijt was zeer uitgebreid en toereikend. De roereieren echter waren vaak al koud ondanks het regelmatig bijvullen omdat ze niet verwarmd werden.In dit hotel kun je beter LO boeken en in hun pizzeria gaan eten. Zeer waarschijnlijk eet je de gehele week beter en voor minder geld.

Gereisd Met vrienden in mei 2009
2008

Goed hotel, sinds kort 4 sterren, maar is meer 3+ ster

Marianne
2-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Goed hotel, sinds kort 4 sterren, maar is meer 3+ ster. Internationaal publiek. Wij hadden grote familiekamers met whirlpool en massagedouche. Helaas 1 van de kamers (104) boven bar wat veel herrie 's nachts gaf. Goed Italiaans eten en aardige obers. In crocus wel enorme rijen bij cabinelift in Canazei. Wij reden 10 min naar boven en konden daar vandaan snel weg skien. Super skigebied.

Gereisd Familie in maart 2008

Wij zijn met een groep van 10 personen in dit hotel hadden

Monique
26-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn met een groep van 10 personen in dit hotel geweest,we hadden allemaal verschillende kamers van heel mooi en groot tot wat kleiner maar ze waren allemaal schoon.Als je van Italiaans eten houdt zit je hier goed elke avond anti-pata,pasta als voorgerecht en een klein hoofdgerecht daarna natuurlijk de gelati.Sávonds wat animatie erg gezellig!!!!Wij hebben hier in iedergeval een top vakantie gehad met heel veel zon uren en goede sneeuw.

Gereisd Met vrienden in februari 2008

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dolomiti in Canazei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dolomiti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.