Hotel Croce Bianca

Very Romantik! Consigliatissimo

sara
15-12-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

che dolci ricordi...hotel veramente di charme, sia per lo stile che per l'accoglienza, numeri 1! In centro a Canazei con piccolo centro wellness ma non gli manca proprio nulla...nuova sala da pranzo spettacolare, ottima cucina, camere coccolissime..non ultimo privilegiano le clienti femminili, con una tessera vantaggi valida per il mio successivo soggiorno con le amiche. Sicuro che ci torno!

Very nice hotel

Russ Hore
28-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

I have stayed here quite a few times in both winter and summer. Friendly staff. Lots of parking and central to the village.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Croce Bianca in Canazei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Croce Bianca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Croce Bianca scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.