Hotel Cristallo

ItaliëTrentino en Zuid TirolCanazei

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Cristallo voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 4 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 4 reviews
  • 7Waardering
  • 7.8Ligging t.o.v. pistes

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Cristallo

• 9maya21-03-2010

świetny hotelik

Świetna lokalizacja, bardzo czysty hotelik, niedawno odnowiony, urozmaicone jedzenie w baardzo dużej ilości (zwłaszcza kolacje), bardzo miła obsługa, na miejscu internet wi-fi, nic dodać nic ująć - rewelacyjny na wyjazd na narty

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 6sylvie04-08-2007

Mooie ruime kamers, erg schoon. Het eten was genoeg, maar eentonig. Er wordt geen duits in het hotel gesproken. De eigenaar kan een klein beetje duits, voor de verder rest wordt er italiaans en engels gesproken. Als je geen italiaan bent is men heel zakelijk ingesteld. Je voelt je maar een nummer!!!!! Daarbij is alle info in het italiaans. De gastvrijheid van Oostenrijk wordt in dit deel van Italië erg gemist en dat is jammer!

• 6sylvie04-08-2007

Mooie ruime kamers en erg schoon. Het eten is genoeg, maar vrij eentonig. De mensen zijn erg zakelijk tov buitenlanders. Als je geen italiaan bent wordt er weinig aandacht aan je geschonken. Alle info is in het italiaans en terwijl er italiaans en duits in het gebied wordt gesproken is het zelden dat je duits kunt spreken. Al met al hebben wij het klantvriendelijke van Oostenrijk in dit deel van Italië erg gemist en dat is heel jammer. Wij hadden het gevoel dat we maar een nummer waren in het hotel! prijs/kwaliteit slecht.

• 7Cindy Spronkmans12-02-2007

Mooie Pistes en afdalingen. Met een treintje wordt je bij je hotel opgehaald en binnen 5 minuten ben je bij de liften. Bij de bediening krijg je de indruk dat de mensen niet met plezier werken. Niet alleen in het hotel, maar ook in de omgeving. Hoewel de service redelijk is, zijn de mensen over het algemeen erg nors. De aprèsski is er beperkt. Voor mij is dit toch een rede om de volgende keer weer terug te keren naar het gemoedelijke Oostenrijk!

Hotel Cristallo info

Building information