Hotel Club Il Caminetto

6,9

• Ligging t.o.v. pistes6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Club Il Caminetto voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Club Il Caminetto in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

Louise Beijer
1-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Ontbijt en diner waren prima. Uitgebreide buffetten die telkens werden aangevuld. Personeel was erg vriendelijk. Kamer was eenvoudig maar voldeed goed. Schoon. Goed bed. Opgemaakt met laken, deken en sprei. Wat mij betreft geen probleem. Prima geslapen. Kamer was warm. Radiator was niet te bedienen. Daarom sliepen we met het raam open. Sanitair was schoon. Douchecabine wel wat krap. Temperatuur en kracht van de waterstraal goed zelf te regelen. Interieur van het hotel is wel aan een opknapbeurt toe. Wifi tegen betaling van klein bedrag. Signaal was goed. Zelfs journaal op IPad kunnen bekijken. Zonder haperingen.

Fitnessapparatuur stelde niet veel voor en was niet goed instelbaar. Zwembad voldeed. Temperatuur van het water verschilde van dag tot dag. Van heet tot lauw. Na 17:45 uur niet toegankelijk voor kinderen. Dat scheelde enorm in het lawaai. Daardoor konden we rustig baantjes trekken. Skigebied perfect. Bereikbaar met gratis busje van hotel of met skibus €6,- voor een week.

• Ligging t.o.v. pistes6

Wij hebben het erg naar onze zin gehad. Wij zaten er in de week van oud/nieuw wij vonden het alleen erg jammer dat ze geen Engels spraken enkel maar Italiaans. Dus ik zou er persoonlijk niet meer heen gaan in de Feest maand. Wij hebben er ons wel persoonlijk aan geergend dat er mensen waren elke avond de toetjes al pakte voor je het hoofdmenu kreeg opgediend dus einde van het diner was het nagerecht buffet zo goed als leeg.De kamers waren niet allemaal ruim maar wel erg schoon en netjes.Vond het persoonlijk wel jammer dat je kachel niet zelf kon regelen want het was s' nachts erg warm. Je kunt er heerlijk wandelen in deze mooie omgeving en het is een super ski gebied om te skiën voor jou en oud.

Op het personeel is verder niks op aan te merken doen zeker heel goed hun best ondanks dat ze alleen maar Italiaans spreken proberen ze je toch te helpen.

Prima hotel

Jenny
3-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Erg vriendelijk personeel in het hele hotel.

Mooie kamer/badkamer met balkon aan de zonkant.

Kamers werden iedere dag erg goed schoon gemaakt door een vriendelijke dame.

Eten is goed.

Omdat het een groot hotel is, is het in de eetzaal wel lawaaiig tijdens het eten.

Je kunt Wifi krijgen tegen betaling van 1 euro voor twee uur.

In de sauna en het zwembad moet je badkleding aan. In het zwembad een badmuts op.

Leuke wandeling langs de rivier naar Campitello.

Wij hebben een prima week gehad.

Vergane glorie

Paul
6-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel ligt afgelegen tussen Canazei en Campitello. Enorm groot hotel; qua aankleding en inrichting ouderwets. Heeft iets weg van een 'oostblok-hotel': massaal en weinig uitstraling. Wellicht om deze reden dat er veel Russen, Roemenen, Tsjechen etc. verblijven. Maar ook NL, D, S, DK en zelfs I. Il Caminetto is vergane glorie; wellicht ooit glorie gehad, is dan lang geleden. Receptiepersoneel is weinig vriendelijk en met moeite behulpzaam (onbegrijpelijk, hoezo visite-kaartje?). Personeel restaurant en bar wel erg vriendelijk. Eetzaal en barruimte zijn groot en massaal. Loop je over de verdiepingen: toegangsdeuren van kamers voorzien van nieuwe kozijnen: oogt netjes en fris. Achter deur: kleine kamers met weinig ruimte en deels versleten inrichting. Hotel heeft 'ski-busje' (alleen naar Canazei). Direct aan de weg is halte voor algemene skibus.

Hotel kiezen we niet nog een keer (niet gezellig), Dolomiti-skigebied is echter TOP ! Volgend jaar ander hotel in zelfde gebied.

nooit meer naar Il Dolomiti

John Duinmeijer
27-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes5

Het skigebied is geweldig. Foto restaurant, getoond op de website, is een gezellige stube waar slechts 20 % van de bezoekers kan eten. De andere 80% moet eten in een grote lawaaiige eetzaal waar klokslag 20.30 uur wordt afgeruimd. Geen gelegenheid om gezellig na te tafelen. Koffie wordt niet geserveerd in het restaurant. Wel in de bar waar altijd de grote T.V.'s aanstaan. Je moet er van houden. Wij hadden wel een goede, schone gerenoveerde kamer (na bijbetaling van 191 euro). Personeel in het restaurant was vriendelijk. Bij de receptie niet. Bij/naast het hotel is een superdeluxe discotheek gebouwd waardoor het vaak 's avonds lawaaiig is buiten.

Fawlty Towers is er niets bij.

• Ligging t.o.v. pistes5

Hotel is aan een opknapbeurt toe. Een aantal kamers is al gerenoveerd, maar als je een oude kamer treft, heb je echt pech. De vierpersoonskamers zijn echt veel te klein voor een gezin met 2 grote kinderen (13 en 15) en de badkamer en vloer tonen echt vies!

Het buffet in de eetzaal is ontoereikend als het hotel flink bezet is. Salades e.d. worden niet meer aan gevuld.

Animatie alleen in het Italiaans. De (verplichte) gala avond duurt eindeloos, we kregen tegen half 11 ons hoofdgerecht... (Bediening is trouwens wel erg vriendelijk)

Kortom: Skigebied is fantastisch, maar naar dit hotel gaan we nooit meer!!!!!

Oud Hotel.

rowme76
28-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes5

Dit hotel is echt aan een grote opknap beurt toe.

Alles is oud en versleten.

Door gezakte bedden versleten vloerbedekking ramen die niet goed sluiten radiatoren die niet meer te verstellen zijn ect.

Het eten was ook niet best, alles was koud. Te gaar of een nattte prut. Schnitzels waren net sponzen helemaal vol vet.

De bediening deed overigens echt haar best.

Het hotel heeft een eigen busje waarmee je naar de lift gebracht kan worden, mits er geen 25 man staan te wachten.

Canazei en het skigebied zijn echt aanraders , maar ga niet naar dit Hotel.

Vergane glorie

Rob en Lida
26-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes5

Op zich een redelijk hotel al is een grote opknapbeurt geen overbodig luxe. Is erg gehorig en het personeel had er niet veel zin meer in. Ontbijt en diner zijn kwalitatief redelijk maar daar is de prijs ook na.

In het hele gebied maar zeker in Canazei veel (drinkende) oost europeanen die nogal negatief aanwezig zijn.

Het skigebied is super, alle soorten pistes zijn in ruime mate aanwezig. Volgende keer kiezen wij voor de kant bij Ortisei, dat is wat vriendelijker.

Rob en Lida

Minder dan oosterrijkse kwaliteit

Fred van Zwieten
28-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Er is een zwembad, maar het water is koud te noemen. Mijn kinderen zijn verzot op zwemmen, aar na 1x wilden ze niet meer. In het hotel is de lucht zeer droog. Ik had problemen met mijn lenzen en ook werd ik vaak wakker met een droge keel. De kaiserbroodjes waren nogal droog. Je moet zelf je eitjes koken. Het kerstdiner was prima. Kerstdecoraties werden al verwijderd terwijl er nog gasten aan het eten waren. De kamer is relatief klein voor een gezin van 4. De bedden zijn redelijk. Ik ben vrij lang, maar pas er toch goed in. Kledingkast hed geen legplanken, dus 50% onbruikbaar. Cap. skibusje 8 personen. s'ochtends druk. Skibus alternatief. Buffet was te klein voor aantal gasten. Constant alles op. Wijn alleen in hele flessen Wifi betaald. TV deed het niet. Geen weerservice. Vrij gehorig. 5 uur AM komen vrachtauto's met veel herrie zaken lossen. 1x keiharde disco tot 11:30. Skiraum redelijk, alles kan op slot. Er is een bios, maar alles in het Italiaans. Voor kinderen verder niks te doen.

geweldig

de vent
1-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

het is een mooi rustig hotel met een relaxte bar en erg vriendelijk personeel.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Il Caminetto in Canazei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Il Caminetto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Il Caminetto scoort een 6.92 uit 10 op basis van 19 reviews.