Reviews over Canal San Bovo

leuk hotel, lekker eten, mooie omgeving

ligt55,
    13-9-2011

Serenella is een heel aardig familiehotel / restaurant met eenvoudige maar comfortabele, brandschone kamers met een goed bed, eigen douche of bad, bidet, toilet en balkon, tv’tje en ook nog gratis wifi. Aardige bediening!

Het eten is heerlijk en de half-pension prijs zeer redelijk. (Logies-ontbijt of Vol pension is ook mogelijk). Het ontbijt is niet heel luxe maar ruim voldoende. Het diner bestaat uit saladebuffet + 2 gangen met ieder 5 keuzes + dessert.

Een karafje (1/4 l) wijn erbij voor 1.80, zo voordelig hebben we het nergens gehad.

Italiaans is de voertaal, maar de eigenaren spreken Engels en het menu werd speciaal voor ons, de enige buitenlanders op dat moment, in het engels vertaald.

Wij bevelen Serenella van harte aan, vooral aan degenen die willen ontsnappen aan toeristische stadjes met grote hotels op een kluitje maar liever een echte Italiaanse berg vakantie willen genieten.

Boek via hun website.

Canal San Bovo scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews