Hotel Rubino

Fijn hotel perfecte locatie

Lilian
1-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig gelegen, in klein dorpje, vlak bij de skilift. Goed eten, prima kamers en super service van Fabrizzio en team.

Gereisd Met partner in maart 2017

Voor herhaling vatbaar

Annette
19-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hadden Diamant geboekt maar kwamen gelukkig door overboeking in Rubino terecht. Zeer vriendelijk personeel en nette kamer

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019

Super locatie voor skiërs.

tulipano
18-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goed: de ruime kamer, mooie badkamer met ligbad en luxe massage/regendouche. Iedere dag schone handdoeken, zeepjes, shampoo. Mooie entree met lekker zitjes. Goed verzorgd ontbijt buffet, min puntje er werd te snel afgeruimd en dat was erg onrustig als je later dan half 9 ging ontbijten. Open van 6.40 tot 9.40 maar om half 9 kwart voor 9 werd er slechts mondjesmaat aangevuld. Tenzij men er om vroeg.Personeel heel vriendelijk, veel Russen die wat luidruchtiger zijn en hun borden vol laden zodat er weinig voor anderen overbleef.. Service optimaal maar je moet er wel om vragen. Geen moeite te veel dan. Wifi niet altijd een goed signaal. Gewoon rekening mee houden en accepteren. Zwembad open vanaf 15.00 uur tot 19.00 uur, dat is wel jammer als je niet skiet. Echter het zwembad is heerlijk, goede watertemperatuur, groot bubbelad, heerlijke grote stoomsauna en warme sauna.Handdoeken op voorraad. Verplicht gebruik badmuts is wat minder. Avondbuffet veel keus uit salades, heel veel zoete toetjes zoals taartjes enz. Ruime keus ook uit vis en vlees. Warme gerechten wat minder, maar dat is een kwestie van smaak. Wie zich verheugd op een heerlljk bord pasta na een dag skieën komt bedrogen uit, echter ook hier vraag er naar en het wordt geserveerd. Extra service is dat men op de dag van afreis ook al heeft men alleen ontbijt en diner geboekt toch een lunchpakket meer krijgt. Met 2 broodjes, een flesje water en fruit. De manager Fabrizio doet zijn uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. 1 keer per week een zg Galadiner, met sfeervol gedekte tafels en kaarslicht. Ligging van het hotel aan het eind van de weg, vlak bij de gondel. kamers aan de bergkant heerlijk rustig, balkon erbij. Bedden kunnen uit elkaar, wat voor mij en mijn zoon heel prettig was, dus dan zijn het gewoon 2 1persoonsbedden ipv 1 groot bed. Ook hier of van te voren vragen, maar men was direct bereid om alsnod de bedden opnieuw als enkel op te maken bij aankomst. Service.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

what a disgrace !

Driekus
11-11-2011
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Please visit this hotel if you prefer NO value for money. Four star hotel with zero star staff and Sicilian management. Nothing will be told to you before hand, so check and watch your bill carefully ! BEWARE: - Cheap wines never seem to be available, so you will be offered the more expensive ones - insist on the cheaper ones ! - You will receive personal cards (price reduction in other hotels), but you will be charged for it any way even if you don't use them - No motivated staff, speaking only Italian - Jacuzi broken down for 4 weeks already, nevertheless they want to sell you a week-card - what a cheats ! - Like a lunch for 5: just pasta and softdrinks and a EUR 80,00 bill ? - Like heavily smoked bedroom, when you have ordered no smoke ? - Unfortunately the heating in the ski cellar is not working; enjoy cold and wet shoes in the morning - Number one worst breakfast ever

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2009
2008

netjes

kleine staarman
7-8-2008

keurig en net hotel goed ontbijt en prima keuze in avond eten we hadden een mooi uitzicht op de berg het zwembad water was heerlijk warm alleen we moesten badmutsen op(voor 2,50 euro te koop bij de receptie) dat was duidelijk minder vond ik maar goed

Gereisd Familie in augustus 2008

Super hotel

henk lefers
16-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Super hotel. Goed eten en goede service. Prijs kwaliteit verhouding goed.Alleen jammer dat zwembad op vaste gestelde tijden open is.

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Overige servicesKluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rubino in Campitello di Fassa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rubino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.