Hotel Primula

ItaliëTrentino en Zuid TirolCampitello di Fassa

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Primula voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 10 reviews

8.9FantastischScore uit 10 reviews
  • 8.9Ligging t.o.v. pistes

Meer hotel infoTonen op kaart

12 Reviews over Primula

• 8michelle30-05-2015

Aanrader; goede prijs/kwaliteit verhouding

Gemoedelijk familiehotel op goede locatie ten opzichte van de gondelm (5 min lopen). Keuze uit kamer met of zonder balkon. Genoeg ruimte voor het opbergen van ski's/schoenen in de kelder. Ontbijt is uitgebreid. Jammer dat je eieren alleen op bestelling krijgt en je er dus op moet wachten en jammer dat er geen fruit is. Diner is ook uitgebreid, de dag van te voren kan je een keuze opgeven. Mocht je iets niet lusten, dan kan je ook iets anders bestellen. Wijn/fris bij het diner alleen per fles, maar deze wordt wel voor je bewaard voor de volgende dag. De bar is ongezellig, het lijkt meer op een stilteruimte. Kamer verder comfortabel, zeker het geld waard.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Henk Dijkema10-02-2014

Geluk bij een ongeluk

We zijn bij toeval in dit hotel terecht gekomen omdat onze geplande accommodatie wegens sneeuw onbereikbaar bleek te zijn maar we hebben er geen moment spijt van hoeven hebben. Het was dik in orden in dit hotel. De kamers waren prima schoon, de bedden sliepen heerlijk, de eigenaars en het personeel waren erg vriendelijk en het eten was ruimschoots boven verwachting. Een drankje ‘s avonds in de bar is normaal geprijsd. De gondel naar het skigebied van Val di Fassa en daarmee naar de hele Sella Ronde is op 300 meter lopen. Kortom een prima prijs/kwaliteit verhouding en zeer aan te bevelen.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10Matt Foster16-03-2012

A wonderful place to stay

Albergo Primula is a delightful place to stay. The room was very good and the food was excellent. We did not use our car the whole time we stayed as the ski bus stopped right outside the hotel and you were at a ski lift within 2 minutes or 10 minutes depending on where you wanted to go. We were very well looked after during our stay and the staff could not have been more helpful when our car developed a mechanical fault and had to be repaired at Canazei. It was no hardship to stay another 2 nights. The proprieters gave us a lot of help in dealing with our car, including taking us to and from the garage. We highly recommend this hotel.

• 0Berry30-01-2012

Eenvoudig hotel met perfecte service en goed eten

Nette schone kamers met goede verwarming, ventilatie, kluisje en (mediaplayer)TV. Goed eten en als je iets niet lust is er altijd wat anders te bestellen. Of meer als je iets juist erg lekker vind. Hotel eigenaresse is altijd aanwezig en behulpzaam. Personeel is vriendelijk, hun talenkennis variabel. De een spreekt beter Duits, de ander Engels. Italiaans kan altijd. Mogelijkheid om je auto binnen te parkeren, ski's kunnen in af te sluiten kastjes, schoenen op de verwarming. Skibus stopt voor de deur. Hiermee kan je naar de gondel in het dorp zelf (300 mtr, kan ook lopend) of naar de gondel in het dorp ernaast (Canazei), of nog verder. (Mazzin/Arraba) Het dorp heeft een aantal cafe's, supermarkt, pin-automaat, wintersportwinkels, kleding winkels en souvenirshops.

• 9Piotr28-02-2011

Dobry Hotel z dobrym wyżywieniem

Wszystko jak w opisie biura, dobra kuchnia, blisko do wyciągu prowadzącego na Sella rondę. Bardzo miła obsługa. Pokoje moze nie za duże, ale codziennie byly sprzatane.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9Berry07-02-2011

Prima hotel waar ik graag weer terug kom.

Hotel is prima geschik voor wintersport. Goede ski-stalling met schoenverwarming. Skibus, richting Canazei of Mazzin, stopt voor de deur en op een paar honderd meter lopen stap je in een grote gondel. De keuken serveert lekker eten en je wordt bediend door vriendelijk personeel dat je persoonlijk benadert. Gerund door een famillie, dus je hebt kans dat oma je grappa of birra inschenkt.

Kamers van het originele deel van het hotel zijn wat kleiner, sinds de verbouwing in 2010 is er een vleugel met wat grotere kamers. Kamers zijn netjes ingericht met de normale dingen. Tafel, stoel, TV, bedden, nachtkastjes, badkamer met bad of douche.

Apres ski in het hotel is gezellig, maar afhankelijk van de rest van de gasten. Als er eenmaal mensen in de bar zitten volgt de rest vanzelf was onze bevinding. Elke avond gezellig een paar birra's gedronken en een potje schaap gespeeld. Ik kijk uit naar volgend jaar skieen, al kom ik er misschien van de zomer al wel om te hiken.

• 9Paul Adriaensens26-01-2009

Uitstekend familiepension.

Wij gaan dit jaar voor de dertiende keer naar Primula. We komen telkens een beetje thuis, en zo worden we iedere keer ook verwelkomd. Voor mensen die na de skipret de rust willen opzoeken in een gezellig hotelletje, met lekker eten en kleine maar zeer verzorgde, nette kamers, zonder meer de place to be.

• 8Monique05-01-2009

goed gelegen bij de gondel

Hotel Primula is een leuk klein hotelletje. Het eten is er erg goed, maar de kamers zijn wel ontzettend klein. In de bar vonden wij het niet echt gezellig, want wij waren meestal de enigen die er wat kwamen drinken,na het skiën, ook geen muziekje ofzo.En wij waren er toch met de Kerstweek, dus het hotel zat toch goed vol.Voor de après-ski moet je überhaupt niet in dit dorpje zijn,alleen bij de gondel boven,was het in dat tentje wel gezellig. Maar naar verhouding,is het voor dit geld een heel erg goed hotel.

• 8Xandra de Vries11-11-2008

Goed hotel voor weinig geld!

Wij zijn 2x in Primula geweest. De eerste keer zonder, de 2de keer met kind (was toen net 1 jaar). Een eenvoudig, maar goed hotel! Eten is prima, 's avonds nog even gezellig nazitten in de gemeenschappelijke ruimte. Hele vriendelijke mensen en faciliteiten voor kleine kinderen zijn daar aanwezig (babybedje, eetstoel)

• 10Timo en Astrid07-12-2007

Geen groot hotel maar wel gezellig met zeer vriendelijk personeel. Een hotel waar je heerlijk tot rust komt na een dag lang op de piste.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Hotel Primula info