Hotel Nevada

5.7Voldoende

Italië, Trentino en Zuid Tirol, Campitello di Fassa

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Nevada?

5.7Voldoende

• 6.7Ligging t.o.v. pistes

7 reviews over Hotel Nevada

• 6Eddy de eagle07-04-2009

Matig Hotel

Slechte bedden van keihard tot totaal doorgezakt.Eten was zeer magertjes,en weinig variatie.Bediening was niet erg vriendelijk,en er werdt meteen afgeruimd.ski berging was onverwarmd,dus geen schoenen neer zetten,elke dag mee naar boven nemen.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 7Theunissen04-03-2008

Prima hotel, voor 250 euro 7 dagen onder de pannen. Service is voldoende, en de kamers voldoen qua prijs ook helemaal aan de verwachtingen.

Bediening is vriendelijk, eten is inderdaad een beetje aan de magere kant.

Alom, voor een lowbudget hotel prima!

Gereisd met partner in maart 2008

• 6Rob29-05-2007

Een oud hotel waar weinig is gerenoveerd. Geen aprés ski of zo, maar dat hadden we ook niet verwacht. Bar is pas na het eten open maar daar is geen gezelligheid. De bediening zit te wachten tot je weer vertrekt. Het eten is gewoon zeeeeer minimaal, net genoeg en eenzijdig. Ontbijt wel ok, we konden zonder problemen extra broodjes krijgen als we er om vroegen. Veel oostblokkers, te verwachten gezien de zeer lage prijs. Prima hotel om te overnachten en te ontbijten en te gaan skiën. Diner voldoet maar wij zijn ook 3 of 4x buiten de deur gaan eten. Op loopafstand van een zeer drukke gondel, in het dorp geen dalafdaling, wel het dorp ernaast vanwaar weer een skibus in een paar minuten terug rijdt naar Capitello.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2007

• 5fam Van Kersteren20-05-2007

Vergane glorie. Electriciteit valt voor etenstijd meer dan eens uit. Het voldoet absoluut niet aan de eisen van deze tijd, krakende bedden, slechte stopcontacten, overlopende doucheputjes, kleine kamers, gehorig, eten zonder enige franje, maar wel goedkoop

Gereisd in mei 2007

• 8Evelien17-02-2007

Leuk familiehotel, voldoet gezien
    de prijs geheel aan zijn verwachtingen. Zeer behulpzame bediening en niets was te veel gevraagd. Op de laatste dag had ik een skiongeval en de eigenaresse was zeer bezorgd en bood meteen een kamer aan om rustig te kunnen bijkomen voordat we weer naar huis zouden gaan. Het hotel ligt inderdaad aan een vrij steile weg, maar dit wordt duidelijk aangegeven in de reisgidsen. Indien wij nog eens naar Campitello teruggaan,kiezen wij zeer zeker voor dit hotel

Gereisd in februari 2007

• 4Streefkerk26-02-2006

De kamers zijn over het algemeen schoon en netjes. Dagelijks schone handdoeken.

Service: Zeer beneden pijl. Het ontbijt is afgepast( 2 broodjes en weining keus ).

Het avond eten, Het salade buffet is zeer slecht. Omdat er alleen sla bij is en deze ook nog is uit gedroogd.

Hoofdgerecht: Een stukje vlees met een paar aardappeltjes smaakt nergens naar en is elke dag hetzelfde.

Nagerecht: Weinig keuze

Bediening: Er kan geen lach vanaf.

De bar: Als je terug komt van de piste kan je niet eens even gezellig aan de bar gaan zitten om wat te drinken. Deze is namelijk gesloten.

Voor mensen die slecht kunnen lopen is dit hotel slecht toegangkelijk. Dit omdat bij het omhoog rijden ongeveer 45% omhoog moet. Als er al een beetje sneeuw en ijs ligt kom je met je auto niet bij het hotel.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in februari 2006