Hotel Gran Chalet Soreghes ****

Hotel Gran Chalet Soreghes
Hotel Gran Chalet Soreghes
7,7

• Ligging t.o.v. pistes8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Chalet Soreghes voor je op een rij gezet:

30 reviews over Hotel Gran Chalet Soreghes in het Nederlands

Goed hotel, ruime kamers en goed eten

Hannah, 4-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ruime en schone kamers. Onder in het hotel zit een wellness ruimte, hier kan je lekker na een intensieve ski dag ontspannen. Ligging is ideaal gelegen vlakbij de skilift.

Mooi hotel, prima service, aanrader

C. Viergever, 5-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel ligt op 1450 m. hoogte, dit betekent iets lagere temperaturen in de zomer.

Goed: service en vriendelijkheid personeel, kamer.

Minder: beperkte parkeergelegenheid.

Eerlijke prijs-kwaliteit

Nico Lowis, 25-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hadden via een touroperator Park Hotel Diamant in Campitello geboekt . Bij aankomst bleek dit hotel volgens de allesbehalve vriendelijke receptioniste volgeboekt en werden mijn vrouw en ik verwezen naar het ’zusterhotel’ Soreghes alsof dit de normaalste zaak was. Ik ging hiermee niet akkoord waarop ze meldde dat ik dan maar de touroperator moest bellen! Stel je voor! Ik weigerde dit en toog naar Soreghes met de "I’ll be back!"-dreiging als hotel en kamer ons niet aanstonden.Hoefde niet terug te gaan: het onthaal ginds van de supervriendelijke receptionisten Costanzo en Antonio was een verademing!! De kamer was OK , het eten goed en naar verwachting voor de prijs. Ook is het hotel een ietsje dichter bij ’t centrum van het stadje en de gondellift naar de Col Rodella. Onze Duitse en Nederlandse buren aan tafel hadden dezelfde ervaring. Geen occasioneel probleem dus,maar blijkbaar een gewoonte/evidentie! Thanks Costanzo en Antonio for having saved our holidays! Nico Lowis,België

Voor ons niet meer.

Monique, 14-8-2014

Bij aankomst werden we extreem vriendelijk ontvangen. Toen we onze kamer zagen wisten we waarom! Ipv de geboekte familiekamer voor 4 personen, kregen we een 2-persoonskamer met 2 extra bedden! De hele kamer was gevuld met bedden. Om op het balkon te komen moet je eerst een bed aan de kant zetten. Toen we gingen reclameren gaf men aan dat er geen andere kamer was. Het hele hotel zou vol zitten. Misschien zou er de dag erna of de dag daarna wat geregeld kunnen worden. Daarop contact opgenomen met touroperator. Toen deze belde met de receptie kregen we binnen het half uur een grotere kamer! We kregen wel mede gedeeld dat deze kamer duurder was dan waar we voor hadden geboekt. Ontbijt was goed. Avondeten viel tegen. 2 avonden zo lang moeten wachten (terwijl we op tijd aanwezig waren) dat de nagerechten (buffetvorm) bijna op waren. Omgeving erg mooi. Dicht bij de liften en centraal gelegen in de Dolomieten.

Aangenaam hotel

meurrens, 13-9-2012

Hoewel wij Hotel Diamant geboekt hadden, logeerden wij in Hotel Soreghes.

Zeer goed ontvangen, zeer vriendelijk aan de receptie (spreken ofwel Duits ofwel Engels).

Kamers netjes, dagelijks gepoetst en dagelijks propere handdoeken.

Eten super lekker ! Prima bediening aan tafel.

Super mooie natuur !!! Men logeert letterlijk tussen de bergen. Veel liften in de buurt. Prima hotel voor wandelaars.

Regelmatig iets te doen 's avonds in het dorpje.

Minpuntjes :

druk aan het buffet 's avonds (alleen voor eerste voorgerecht)

parking te klein, vooral doordat dagtoeristen op de niet afgesloten parking kunnen parkeren

Echt een aanrader

tamara schamphelaere, 24-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer kindvriendelijk. Fantastische kok (saladebuffet, hapjesbuffet, 3 gangen keuzemenu). Heel centraal gelegen voor dagtochten en mooie uitstappen

Tophotel + topservice!!!

F. Witteveen, 9-8-2011

Zijn er deze zomer (2011) 14 dagen geweest en zijn uitermate tevreden. Hoewel Campitello di Fassa als plaatsje weinig te bieden heeft, is de omgeving voor wandelaars subliem. De service in het hotel was fantastisch. Het eten idem dito. De slaapkamers werden iedere dag schoongemaakt, de bedden kregen schoon beddegoed en de handdoeken in de badkamer werden iedere dag vervangen voor schone. Top! Als er speciale wensen waren, werden die gehonoreerd.

Hoe het in de winter is, weet ik niet. We kennen wel de wintersportsfeer en entourage van Selva. Dat zal dus wel ongeveer hetzelfde zijn. Ook goed dus. We kunnen het iedereen aanbevelen!

Mooie omgeving om te wandelen

Timo Scholten, 12-6-2010

Mooie omgeving om te wandelen. Het dorp zelf is niet zoveel aan.

Het hotel zelf is voor de rest netjes en het personeel idem dito.

Zeer goede service

Peter en Mary, 10-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hadden Park Hotel Diamant geboekt, van zelfde keten, 100 m. verderop. Bij aankomst zeer grote problemen met kamer: onder de nok, liepen balken op 1.50 m. door kamer en mijn man is bijna 2 m. ! Met receptie niet te praten / geen oplossing. Gevraagd om overgeboekt te worden naar SOREGHES. Gelukt, 's-avonds nog verhuisd. Als service van Soreghes kregen we fantastische grote kamer met balkon om alle problemen in Park Hotel Diamant goed te maken. Overig personeel was ook ingelicht, in restaurant was me op de hoogte en werden we extra vriendelijk behandeld. Helaas maar 2 nachten van genoten wegens gedwongen vertrek vanwege ski ongeluk en ziekenhuisopname. Soreghes is een aanrader. Enig minpunt: extreem dure drankjes in het hotel.

Goed Hotel, maar hele kleine kamer

kellylof, 14-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het beautycentrum is erg mooi gemaakt, hier hebben wij ook van genoten. Verder was onze kamer echt super klein, je stapte letterlijk je bed in. Wíj kregen namelijk de kleinste hotelkamer die ze hadden. De kamer zag er verder wel goed uit, maar was erg klein. De badkamer was perfect.

Wat betreft het eten, dat was redelijk, maar niet super, iedere avond kon je kiezen uit 3 voor- en hoofdgerechten.

Iedere avond was er een uitgebreid saladebuffet e.d. Verder is er één avond een pianist geweest voor een uurtje en meer niet, dus van regelmatig shows en activiteiten is niet echt sprake.

Nog even over het dorp, wij hadden geboekt in Canazei, maar wegens overboeking zijn we terecht gekomen in Campitello. Het dorp boodt verder niet erg veel, je hoeft geen apres ski of leuke winkels te verwachten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Chalet Soreghes in Campitello di Fassa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Chalet Soreghes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gran Chalet Soreghes scoort een 7.69 uit 10 op basis van 33 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: