Hotel Gran Chalet Soreghessterstersterster

9.6Fenomenaal

Italië, Trentino en Zuid Tirol, Campitello di Fassa

9.6Fenomenaal

• 8.9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Chalet Soreghes voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

34 reviews over Hotel Gran Chalet Soreghes

• 2019
    10Jeroen Molenberg10-03-2019

Erg goed! Eten voortreffelijk.Gondel op tijd nemen

Prima hotel, werkelijk perfect eten bestaand uit een ongelofelijk rijk lopend buffet met amuses gevolgd door 2 hoofdgangen en als nagerecht weer keuze uit heerlijke Italiaanse lekkernijen ook geserveerd in de vorm van een lopend buffet . De gangen volgen elkaar ietwat snel op. Ruime parkeermogelijkheid, prima ski garage met schoen warmers. Nette kamers, vrij smal bed, en matras lag een beetje in een kuil, maar verder goed geslapen . Lopen naar de lift is prima te doen , wel op tijd komen want anders een lange rij. Eigenlijk is dat het enige kleine min puntje ten opzichte van andere locaties die ik eerder meegemaakt heb . Het viel me op dat het überhaupt wat drukker was bij de “ begin “ liften tov andere jaren . Vanaf de gondel heb je een aantal heerlijke afdalingen om in te skiën . Daarna is de Sella ronde een must om te doen , maar de mooiste afdalingen liggen er buiten !! Met een heerlijk gevoel zijn wij weer vertrokken.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• Oude reviews

8Hannah04-12-2017

Goed hotel, ruime kamers en goed eten

Ruime en schone kamers. Onder in het hotel zit een wellness ruimte, hier kan je lekker na een intensieve ski dag ontspannen. Ligging is ideaal gelegen vlakbij de skilift.

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 8C. Viergever05-07-2016

Mooi hotel, prima service, aanrader

Het hotel ligt op 1450 m. hoogte, dit betekent iets lagere temperaturen in de zomer. Goed: service en vriendelijkheid personeel, kamer. Minder: beperkte parkeergelegenheid.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Nico Lowis25-08-2015

Eerlijke prijs-kwaliteit

Hadden via een touroperator Park Hotel Diamant in Campitello geboekt . Bij aankomst bleek dit hotel volgens de allesbehalve vriendelijke receptioniste volgeboekt en werden mijn vrouw en ik verwezen naar het ’zusterhotel’ Soreghes alsof dit de normaalste zaak was. Ik ging hiermee niet akkoord waarop ze meldde dat ik dan maar de touroperator moest bellen! Stel je voor! Ik weigerde dit en toog naar Soreghes met de "I’ll be back!"-dreiging als hotel en kamer ons niet aanstonden.Hoefde niet terug te gaan: het onthaal ginds van de supervriendelijke receptionisten Costanzo en Antonio was een verademing!! De kamer was OK , het eten goed en naar verwachting voor de prijs. Ook is het hotel een ietsje dichter bij ’t centrum van het stadje en de gondellift naar de Col Rodella. Onze Duitse en Nederlandse buren aan tafel hadden dezelfde ervaring. Geen occasioneel probleem dus,maar blijkbaar een gewoonte/evidentie! Thanks Costanzo en Antonio for having saved our holidays! Nico Lowis,België

Gereisd met partner in augustus 2015

• 4Monique14-08-2014

Voor ons niet meer.

Bij aankomst werden we extreem vriendelijk ontvangen. Toen we onze kamer zagen wisten we waarom! Ipv de geboekte familiekamer voor 4 personen, kregen we een 2-persoonskamer met 2 extra bedden! De hele kamer was gevuld met bedden. Om op het balkon te komen moet je eerst een bed aan de kant zetten. Toen we gingen reclameren gaf men aan dat er geen andere kamer was. Het hele hotel zou vol zitten. Misschien zou er de dag erna of de dag daarna wat geregeld kunnen worden. Daarop contact opgenomen met touroperator. Toen deze belde met de receptie kregen we binnen het half uur een grotere kamer! We kregen wel mede gedeeld dat deze kamer duurder was dan waar we voor hadden geboekt. Ontbijt was goed. Avondeten viel tegen. 2 avonden zo lang moeten wachten (terwijl we op tijd aanwezig waren) dat de nagerechten (buffetvorm) bijna op waren. Omgeving erg mooi. Dicht bij de liften en centraal gelegen in de Dolomieten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9meurrens13-09-2012

Aangenaam hotel

Hoewel wij Hotel Diamant geboekt hadden, logeerden wij in Hotel Soreghes. Zeer goed ontvangen, zeer vriendelijk aan de receptie (spreken ofwel Duits ofwel Engels). Kamers netjes, dagelijks gepoetst en dagelijks propere handdoeken. Eten super lekker ! Prima bediening aan tafel. Super mooie natuur !!! Men logeert letterlijk tussen de bergen. Veel liften in de buurt. Prima hotel voor wandelaars. Regelmatig iets te doen 's avonds in het dorpje. Minpuntjes : druk aan het buffet 's avonds (alleen voor eerste voorgerecht) parking te klein, vooral doordat dagtoeristen op de niet afgesloten parking kunnen parkeren

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 10tamara schamphelaere24-08-2012

Echt een aanrader

Zeer kindvriendelijk. Fantastische kok (saladebuffet, hapjesbuffet, 3 gangen keuzemenu). Heel centraal gelegen voor dagtochten en mooie uitstappen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10F. Witteveen09-08-2011

Tophotel + topservice!!!

Zijn er deze zomer (2011) 14 dagen geweest en zijn uitermate tevreden. Hoewel Campitello di Fassa als plaatsje weinig te bieden heeft, is de omgeving voor wandelaars subliem. De service in het hotel was fantastisch. Het eten idem dito. De slaapkamers werden iedere dag schoongemaakt, de bedden kregen schoon beddegoed en de handdoeken in de badkamer werden iedere dag vervangen voor schone. Top! Als er speciale wensen waren, werden die gehonoreerd. Hoe het in de winter is, weet ik niet. We kennen wel de wintersportsfeer en entourage van Selva. Dat zal dus wel ongeveer hetzelfde zijn. Ook goed dus. We kunnen het iedereen aanbevelen!

Gereisd met partner in juli 2011

• 7Timo Scholten12-06-2010

Mooie omgeving om te wandelen

Mooie omgeving om te wandelen. Het dorp zelf is niet zoveel aan. Het hotel zelf is voor de rest netjes en het personeel idem dito.

Gereisd met partner in september 2007

• 9Peter en Mary10-03-2010

Zeer goede service

Wij hadden Park Hotel Diamant geboekt, van zelfde keten, 100 m. verderop. Bij aankomst zeer grote problemen met kamer: onder de nok, liepen balken op 1.50 m. door kamer en mijn man is bijna 2 m. ! Met receptie niet te praten / geen oplossing. Gevraagd om overgeboekt te worden naar SOREGHES. Gelukt, 's-avonds nog verhuisd. Als service van Soreghes kregen we fantastische grote kamer met balkon om alle problemen in Park Hotel Diamant goed te maken. Overig personeel was ook ingelicht, in restaurant was me op de hoogte en werden we extra vriendelijk behandeld. Helaas maar 2 nachten van genoten wegens gedwongen vertrek vanwege ski ongeluk en ziekenhuisopname. Soreghes is een aanrader. Enig minpunt: extreem dure drankjes in het hotel.

Gereisd met partner in maart 2010

0 tips over Hotel Gran Chalet Soreghes