Hotel Diamant

• Animatie
  • Sauna

23 reviews over Hotel Diamant

• 6ken12-03-2016

Matige vertoning. Dit is geen 4 sterren hotel.

Hotel is een doorsnee fam. hotel dat op dit moment erg in de smaak valt bij voormalig warschaupact volk die een buffet 's morgens en 's avonds leeg vreten. De wellness is picolo en je moet er ook nog extra voor betalen. Het skigebied is prachtig alleen campitello is de verkeerde startplaats. De lift is 'smorgens bomvol waardoor wij 7 dagen op rij moesten uitwijken naar canazei. je kan niet terug skiën naar campitello en er is geen adres ski cq gezellige restaurants om uit te gaan eten. Dus een stamp hotel voor de kleine man die gelokt wordt met 4 sterren. 's avonds polen en oostduitsers in trainingspakken met dito plompe vrouwen dansend op een goedkope dj. TL buizen vol aan in het restaurant. (lachen) iedere avond diepte wij de lampen terwijl de ossies vol licht wilden (snackbar volk) Eten was prima en de wijnen voortreffelijk. Maar 99% drinkt er gewoon huisbocht. Canazei is een mooi plaatsje, alleen geen adres ski en leidt naar een grootschalig skigebied met vreselijk veel volk.

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 8chantal14-02-2016

Goed hotel

Goed hotel met lekker eten en vriendelijk personeel kamers waren goed maar enkele waren te klein Skibus te ver gondel te druk skischoen droger waren er te weinig receptie niet goed ter talen sauna verouder skipas duur bus vervoeg betalend

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 8AK13-08-2015

Mooi Hotel

Geweldige kamer in een mooi hotel in een rustig plaatsje, geboekt via budgetsite schloss hotel in canazei echter intern omgeboekt alle hotels zijn van Union hotels kwamen in diamant terecht zeer mooie familiekamer met verdieping in de kamer voor een leuke week wandelen in een fantastisch gebied. We hadden HP goed ontbijt en avondeten met keuze uit 2x4 hoofdgerechten tip koop de superpas geeft je toegang tot alle bussen en liften in val di fassa

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 3Belgisch familie05-08-2015

Italiaanse toesta

*zeer ontgoocheld over : -onvriendelijkheid en niet beheeersen van engelse taal door receptie -geboekte kamer was niet beschikbaar ondanks boeking via touroperator *tevreden over -keuken -schitterende ligging als uitvalsbasis voor sport : o.a. bergtochten, parapente, lopen, etc.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9jansheila07-04-2015

Zeer goed bevallen !

Na vele achtereenvolgende jaren Oostenrijk (o.a. Fiss) waren wij wel eens toe aan wat anders. Door de vele positieve verhalen over Italië viel onze keuze op het skigebied Val di Fassa. Als plaats hebben wij Campitello gekozen en na veel hotels vergeleken te hebben werd het Hotel Diamant. Bij aankomst was het eerste pluspunt al de ruime mogelijkheid tot parkeren en ook was het ontvangst door het hotelpersoneel zeer gemoedelijk en gastvrij te noemen door een kennismaking, een welkomstdrankje, en het laten zien van het restaurant door de manager. Onze kamer was ruim, schoon, en voorzien van een groot balkon. Al snel voelden wij ons volledig thuis door de gemoedelijke en relaxte sfeer. Het ontbijt en het diner waren van goede kwaliteit en als onze zoon van 8 jaar iets niet lustte werd er iets anders gemaakt voor hem. Aan het einde van de week wachtte ons nog een aangename verrassing bij het afscheid nemen; de drankjes die genuttigd waren door ons hoefden wij niet te betalen...

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 8maudie03-02-2015

Prima hotel!

Dicht bij de lift,die helaas wel heel druk is,wij hebben er vorige week (laagseizoen) bijna iedere dag ongeveer 1 uur over gedaan om boven te komen! En er is geen dal-afdaling, dus sta je terug ook weer in de rij (als je een van de laatste liften neemt). Het dorp is maar een paar minuten lopen,de kinderweide is helaas wel een eindje weg,dus dat hebben we met de auto gedaan (totaal 4 kids tussen 2 en 5 jaar). Eten is prima en gelukkig wordt het buffet hier nog niet leeggeroofd door Russen (wat in andere hotels wel het geval is). Welness is ook prima,voor kinderen zijn ze super lief,schoonmaak van de kamer is top,Info voorziening had beter gekund,de miniclub is bv namelijk nooit genoemd en ook niet open geweest. Uiteindelijk hadden we hier ook geen tijd voor,maar het was wel iets waar we het hotel op hadden geselecteerd (we hebben andere hotels af laten vallen omdat ze geen kindervermaak hadden). Al met al echt een aanrader voor de +/- €450 die wij pp hebben betaald (halfpension).

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 9willems mmaurice10-09-2013

Plek om nog terug tekomen

Hotel Diamant is fantastisch goed gelegen voor een sportieve en gezonde bergvakantie. Net buiten het dorp gelegen maar toch dicht genoeg om te genieten van de leuke sfeer in het dorp. Het eten is heel lekker en afwisselend. De kamers (de onze toch) zijn groot en de badkamer is ok. Er was ook een groot balkon aan met echter maar 1 stoel. De kamer was netjes en elke dag werden de handdoeken verwisselt. Het bedlinnen daarentegen is niet verschoond en dit op een periode van 8 dagen. Dit is wel een minpuntje. Het personeel was niet vriendelijk (taalprobleem?) maar dit beterde wel na enkele dagen. Ook voldoende parking ook voor de laatkomers.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8willems maurice09-09-2013

een hotel dat ik kan aanbevelen

Het hotel is prima gelegen. Net buiten de drukste straten van het dorp maar toch dicht genoeg om de zeer leuke sfeer van het dorp op te snuiven. Het hotel is mooi van inrichting zowel buiten als binnen. De kamers (de onze toch) waren ruim en voldoende opbergingsmogelijkheden ook de badkamer was ruim en alles (ook de douche) werktte prima. Het personeel was in het begin nogal nors (taalprobleem misschien) maar na enkele dagen ging het toch beter. Het eten was lekker en we hebben zelfs genoten van een "galaavond". Ook een zeer lekker dessert buffet. Het bedlinnen mocht wel rapper verschoond worden (we waren er 12 dagen en nooit werd het bedlinnen verschoond) Ook de parking was voldoende en de laatkomers konden zich zonder problemen parkeren. Al bij al een aangenaam hotel dat ik zeker aan iedereen kan aanbevelen.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 5Marius27-03-2013

Van ooit een negen naar een zesje

Voor een Hotel wat op basis van de prijs op een hogere prijs klasse is dit een teleurstelling.

Totale gevoel was dat dit ooit een van de betere hotels was maar nu bezuinigd op de verkeerde plekken. Waar vroeger werd gestreefd naar een negen is nu een zesje ook voldoende.

Onze voornaamste kritiek was op de kwaliteit van het avond eten, zowel voor gerecht als hoofdgerecht was elke keer een teleurstelling, geen smaak, weinig of niet warm. Toetjes buffet maakte wel wat goed en keken we naar uit na het voorgerecht. Service was moeilijk omdat slechts 1 iemand engels sprak, zelfs Duits was maar beperkt mogelijk. Hygiëne was schoon genoeg maar niet topnotch, De sauna was voldoende schoon. Sauna was goed maar niet alles was 100% werkzaam, Kamers was groot genoeg en warm genoeg. Warmte hok was groot genoeg maar 3/4 van de beugels was stuk. Warmte rek voor schoenen maar te weinig voor alle gasten.

Wij hebben in recent verleden voor een lagere prijsklasse een betere accommodatie gehad.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Hanneke05-01-2012

Prima hotel

Wij verbleven een week in dit hotel. Super vriendelijke mensen en bij aankomst werden we overladen met hapjes. Dit kregen we overigens dagelijks als we terugkwamen van het skiën. Bij het avondeten heb je keus uit verschillende gangen, dus voor ieder wat wils. Het is redelijk eenvoudig. De kamers waren erg ruim met grote badkamer en veel kastruimte. De kamers onderling schelen wel heel veel in luxe hebben wij gemerkt. Het hotel is mooi gelegen maar het nadeel is dat je niet terug kunt skiën naar het dorp. Je moet met een taxi, gondel of skibus. Omdat wij net voor het seizoen daar waren hadden we een erg gunstige prijs, 350 euro p.p. De week na ons betaalde je beduidend meer. Voor het bedrag dat wij betaalden is de prijs/kwaliteitsverhouding zeker acceptabel.

Gereisd met vrienden in december 2011

Hotel Diamant info