Camping Mario Village

Camping Info

• Aan zee
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Uitzicht op de bergen vanaf Camping Mario Village in Caldonazzo (Italië). Zowel in het zwembad als bij een diner in het restaurant geniet je van dit vergezicht. Mario Village is sterk gericht op Nederlanders en heeft Nederlandse animatie. De camping ligt aan het meer van Levico en nabij imposante watervallen. Ook kun je er geweldig snorkelen.

Contact

431 reviews over Camping Mario Village

• 10Han15-07-2019

Gezelligefamilie camping

Top en gezellige familie camping. Schoon sanitair en toilet voor kinderen. Super animatie voor de kleintjes. Verwarmd zwembad. Het meer ligt op 30 meter van de toegangspoort. Heel vriendelijk personeel

• 10Steffi13-07-2019

De beste camping!

Één van de beste en mooie camping waar ooit zijn geweest. De plek is fantasties gemoedelijk en aardige mensen. Prachtige omgeving. Zeker komen we een keer terug.

• 4Campinggast10-07-2019

Eigenaar contactgestoord en niet klantvriendelijk

Als je 1200 km gereden hebt om van je vakantie te kunnen gaan genieten, en er bij aankomst blijkt dat je reservering is fout gegaan. Verwacht je een oplossing, maar dat plekje is pas de volgende dag vrij, dan mag je dus alleen de camping op tegen betaling van € 10 pp en maar tot 20 uur. Als je daar wat van zegt, geeft de eigenaar je op zeer onvriendelijke manier (zeg gerust honds) aan dat je ook weg kunt gaan (toch klanten genoeg). Maar goed, toch maar gebleven. De Acsi plaatsen zijn erg krap, elke avond (tot 22 u??) geluidsoverlast van het kinderanimatieteam, tijdens ons verblijf werd er niet gecontroleerd op naleving van de rusttijden (zelfs na 24 uur nog veel lawaai). Zwembad is mooi en restaurant is goed, maar campingleiding niet klantvriendelijk.

Met vrienden

• 9Martine09-07-2019

Mooie schone kindercamping

Heerlijke weken gehad op deze camping. Schoon sanitair en leuke animatie voor de kleintjes. Min puntje weinig schaduw bij een hittegolf van 40 graden. En we misten peuterbadje waar kindjes kunnen staan en spelen.

Ik zou de camping iedereen aanraden. Vanaf 23u heerlijk rustig op de camping

• 10J. Kat01-07-2019

Zie je volgend jaar !

We hebben het zo leuk gehad! Top! Onze 6-jarige dochterworstelde om naar huis te gaan en had plezier. De badkamers waren goed onderhouden op de camping zelf. Zwembad met warm klimaat. Het personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam. Zie je volgend jaar !!

• 5Ronald van Wijk29-06-2019

Overgewaardeerd

Goede camping en dit zeker voor gezinnen met kleine kinderen. De camping zelf is relatief duur en overgewaardeerd. Het kenmerkt zich door regels, weinig flexibiliteit en enige mate van arrogantie (voor jou tien anderen). Het lijkt wel of gezinnen met oudere kinderen liever niet gewenst zijn. Vanaf 23.00 uur nagenoeg stil, anders te maken met mensvreemde campingbewaker (stiekum achter tenten staan, etc.). Entertainment van laag niveau. Samengevat: zeker geschikt voor gezinnen met kinderen. Relatief dure camping.

• 2Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 10RR18-06-2019

Vriendelijke mensen en groote plekken

Mooie camping. Mooie plekken en vrij ruim voor Italië (tot 150m2). Vriendelijke mensen bij de receptie en aan de bar. Bar ook een leuke plek om te zitten. Zeer schoon sanitair. Mooi en verwarmd zwembad. Kinderen hebben plezier op het speelveld. Mix van Duitsers en Nederlands.

• 10Ad08-06-2019

Heerlijke camping!

Heerlijke camping! Fijn zwembad, mooi meer aan de overkant. Mooie plekken en schoon sanitair. De kinderen hebben genoten en wij ook. Volgend jaar weer!

• 10LJ Bloem08-06-2019

Top familie camping

We zijn hier weer sinds enkele dagen , prachtige camping, prachtig weer, vriendelijk personeel een aanrader!

• 6Dr16-05-2019

Voor ons nooit meer.

Nacht 1 stond in het teken van kinderdisco’s en lampionnenoptochten over de camping. Veel lawaai, weinig rust. Na een blik op het weekrooster zagen we dat daar weinig in zou gaan veranderen en hebben we besloten niet te blijven. Geen tegemoetkoming vanuit de camping, we konden fluiten naar ons geld. Gelukkig op 10 minuten rijden een heerlijk rustige camping gevonden! Voor mensen zonder kinderen raden wij deze camping af!

• 3Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

57 tips over Camping Mario Village

• petra den Hertog, 21-07-2019

Rafting en Canyoing bij Raftingcenter in Dimaro Val di Sole. Superorganisatie! Bel hun gewoon zelf en hou geld in je zak. Camping Mario houd voor het raften 6 euro in en je moet gewoon bij het raftingcenter de normale prijs betalen. Boek canyoing daar en niet bij de camping, dit duurt daar 2 uur en bij Raftingcenter 3,30. Huur een elektrische MTB een halve dag en fiets de Pannarotta op in Levico. Leuk tripje!

• H.Swarte, 12-01-2014

Hardlopen en zwemmen, wandelen en lekker eten in de omgeving.

• Frans en Thea van den Broek, 30-06-2014

Alles in de omgeving schreeuwt om bezocht te worden en dat is nogal wat.Fietsen in de omgeving is heel erg goed te doen.Lange vlakke tochten kun je er maken

215 vragen over Camping Mario Village

• Emma, 05-07-2019

Stoelen en tafel terras?

Hallo, wij verblijven in een Chalet Superior Plus. Zijn er stoelen en een tafel aanwezig op het terras? Dit vind ik niet terug in de inventarisatielijst.

Emma, 22-07-2019

Hoi marieke, dank je wel! Nee we zijn er nog niet. Maar je hoeft toch niet zelf vouwstoelen mee te nemen voor op het terras?! Ben benieuwd...

Marieke, 21-07-2019

Misschien zijn jullie er al maar op de inventaris lijst staat 1 tafel en 6 stoelen.

• Bert, 10-05-2019

Wie komen er nog meer?

Hoi, Ik ga van 6 juli tot 20 juli naar camping Mario. Ben een jongen van 14 jaar, komen er nog meer mensen van mijn leeftijd in deze periode? Grtz

• Evelien Oosterhuis, 30-01-2019

Ik zie een steiger met duikplank op een foto. Is dat in de buurt van de camping of ergens anders bij het meer?

Jeannet , 21-06-2019

De steiger is verderop bij een gelegenheid voor (betaalde) dagrecreatie waar veel Italianen komen. Mag je niet zo gebruik van maken.

• De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal campingplaatsen50 tot 200