Camping Mario Villagesterstersterster

• 8.9Staat v/h sanitair

• Aan zee
  • Kinderopvang
Meer camping info

Uitzicht op de bergen vanaf Camping Mario Village in Caldonazzo (Italië). Zowel in het zwembad als bij een diner in het restaurant geniet je van dit vergezicht. Mario Village is sterk gericht op Nederlanders en heeft Nederlandse animatie. De camping ligt aan het meer van Levico en nabij imposante watervallen. Ook kun je er geweldig snorkelen.

Contact

433 reviews over Camping Mario Village

• 7Fam. Roden30-07-2019

Keurige camping maar overgewaardeerd.

Keurige camping gelegen in een prachtig gebied. Het meer van Caldonazzo ligt aan de overkant van de weg. Camping zelf is goed verzorgd. Wij zaten op een B-plaats welke voldoende ruimte heeft. Echter, op de A-plaatsen sta je haring aan haring. Het eten van het restaurant is vrij matig en na 1 bezoek hebben wij de pizza’s bij een restaurant verderop gehaald. Het zwembad is leuk, maar niet meer dan dat. Het heeft geen peuterbadje, dus niet geschikt voor de kleinsten. Waar wij ons echt aan hebben gestoord is het gebrek aan naleving van de rusttijden. Om 1 uur ’s nachts werd er nog volop luid gepraat en dat terwijl er een bewaker op de camping aanwezig is! Verder is de Wifi van matige kwaliteit. Ondanks dat deze gratis is, verwacht je meer voor de hoge prijs die je betaalt voor de kampeerplaatsen. Onze conclusie is dat deze camping overgewaardeerd is. Wij komen volgend jaar zeker terug in dit prachtige gebied maar niet meer op deze camping.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 6Angelique Thomas28-07-2019

eerste keer en laatste keer

Het was de bedoeling om samen onze vakantie door te brengen met vrienden en aan onze caravan te genieten van het gezelschap en bbq, echter moesten onze vrienden (3pers) 10 euro per dag betalen om ons te mogen bezoeken en om 8u reeds de camping verlaten. Als ik dit aankaarte aan het personeel aan de receptie dat dit wel veel geld was per dag, kreeg ik zeer arrogant het antwoord dat er regels zijn om nageleefd te worden en dat ik maar buiten de camping moest afspreken dan en dat het niet haar probleem was! volgende dag had er iemand anders dezelfde discussie met haar en ze dreigde zelf met politie!!! camping is zeer beveiligd aan de poort en je krijgt ook een polsbandje aan dat niet meer uit kan en je wordt daarop gecontroleerd, ontspannen vakantie? Zwembad valt veel kleiner uit dan op foto, douches zijn proper maar zwembadcabines zeker geen 4 *, standaardplaatsen zeer klein. hier geldt vooral de centen van de toeristen....

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Bertje28-07-2019

Leuke verzorgde camping maar een 9 is teveel

Hier onlangs 2 weken gestaan. Het is een verzorgde camping, plaatsen worden na vertrek gemaaid en bomen eventueel gesnoeid. Sanitair word goed bij gehouden en wij hadden een leuke B plek achter de camping. Heel erg veel Nederlanders maar dat is voor de kinderen fijn. Zwembad is aan de kleine kant en de tegels zijn vrij glad. Helaas hier ook handdoeken leggen. De A plekken langs de in en uitrit van de camping zijn erg klein, mensen parkeren hun auto daarom een stukje op de weg waardoor het voor brede caravans lastig is om te passeren. Oplossing is het aanspreken van de mensen om hun auto van de weg te zetten (dit is eigenlijk niet een taak van een gast, zou eigenlijk personeel van de camping moeten doen). Eten in heet restaurant vonden wij matig, het eten bij Riveira was veel beter, daar dan ook onze afhaal pizza’s gehaald. Campingwinkel stelt weinig voor, ze hebben in de ochtend wel lekkere broodjes.

• 9Wendy26-07-2019

Prima camping met ruime plaatsen

Prima camping. Alles was top! Camping heeft ruime plaatsen. Wij hebben B plaats tot 100m2. Goed en schoon sanitair. Prima zwembad en animatie voor de kinderen. Ik zal zeker nog een keer terugkomen.

• 9Annet25-07-2019

Fantastische vakantie gehad!

Super leuke en mooie camping. Onze kids van 15,13 en 10 hebben zich uitstekend vermaakt. Bijna alleen maar Nederlanders maar dat vonden wij juist top daardoor hadden de kinderen veel vrienden. Zwembad is niet heel groot maar voor kleine kinderen top. WiFi op de camping zou beter kunnen en ook qua bezoek van gasten zou het wat ons betreft iets vriendelijker kunnen als je gasten wil ontvangen moeten ze €10 pp betalen en om 20.00 uur alweer vertrekken (vinden wij erg vroeg, wordt ook streng op gecontroleerd). De A plekken zijn erg klein b Plus een c zijn top. Wij hadden zelf een C plek dat was echt super, voldoende ruimte en een leuk ruim laantje. Kortom is deze camping echt een aanrader, wij gaan zeker nog een keer terug.

• 8Elles24-07-2019

Heerlijke vakantie

Voor de tweede keer naar Camping Mario. Wij stonden op een C-plaats, super ruime plaats! Omgeving is prachtig en de camping zéér goed onderhouden, schoon sanitair. We zijn naar campings in de omgeving gaan kijken, die kunnen niet tippen aan Mario, maar je betaalt er ook wel dik voor om zo mooi te kunnen staan. De A en B plaatsen zijn echt wel krap! Toch vonden wij dit jaar dat er wat minpuntjes waren: de receptiebemanming mag wel wat vriendelijker (nog geen bedankt, geen goede reis bij vertrek maar alleen maar druk maken over het polsbandje wat per se afgeknipt moest worden, arrogantie wat al vaker gezegd is " voor jou 10 anderen" merkten wij ook, en tot slot het bezoekerstarief wat echt absurd was. Wij hebben ondanks deze puntjes wel weer een top vakantie gehad bij Mario en zouden deze camping zeker aanbevelen.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 5Anoniem23-07-2019

Zakkenvullers!

Mooie camping, prachtige ligging aan mooi meer. Helaas gaat deze camping een andere koers varen. Oudere kinderen zijn hier niet meer welkom. Velen zijn bij het boeken al geweigerd en kregen te horen dat reservering niet ontvangen was of geen plek (ook al was diegene een paar minuten over 12 op 1/12 binnen?!?). Heel veel jonge kinderen nu wat ook betekend veel gekrijs en bij het zwembad ook veel onrust hierdoor! Andere jaren een top animatie team met Zumba wat écht leuk was voor jong én oud maar ook dat is afgeschaft! Waarom? Tot 2 jaar terug een super fijne vent in de bewaking die het met iedereen kon vinden...nu een norse man waarvan niéts mag. Kortom een dure camping met veel regels en een onvriendelijke eigenaar die je geen blik waardig keurt. Je mag mensen die hier jarenlang bakken met geld naar toe brengen wel iets anders behandelen. Wat ik hier al eerder las, voor jou 10 anderen!! Erg jammer......voor ons na jaren niet meer.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9den Hertog21-07-2019

Goed!

Wij verbleven in een stacaravan Suite Harmony, dit huisje is dit jaar nieuw gebouwd. Een perfect huisje. De camping is heel netjes, in de voorste sector zijn de kampeerplaatsen wel wat krap maar achterop de camping zijn de grotere plaatsen! Die plaatsen zijn ruim. Wel is er weinig schaduw. Het sanitair is netjes en schoon. Na een regenbui blijven er vrijwel geen plassen staan op het gras.

Het zwembad is niet geweldig groot maar zeker toereikend, het is er nooit stampvol. Perfecte ligbedden trouwens! Het restaurant is netjes en de mensen zijn supervriendelijk evenals de dames bij de receptie. Het eten is ook erg goed en zeker niet duur! Voorts zijn er diverse restaurants op loopafstand.

De animatie, die in eerdere reviews geroemd wordt is alleen voor kinderen tot een jaar of 10, erg knullig en eenzijdig. Na 10 dagen hetzelfde repertoire wordt je er bijkans gek van!

• 10Eetgelegenheden

• 9Wil21-07-2019

Mooie camping aan Caldonazzomeer

Mooie camping. Vriendelijk personeel. Sanitair goed schoon en netjes en ruime staanplaatsen. Eigen en super verwarmd zwemmbad met ligstoelen en bar. Het meer is mooi, je moet alleen een rustige weg oversteken. Veel eetgelegenheden in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Tamara21-07-2019

Gezellig

Prima camping. Alles was top! Camping heeft ruime plaatsen en met goed en schoon sanitair.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

57 tips over Camping Mario Village

• petra den Hertog, 21-07-2019

Rafting en Canyoing bij Raftingcenter in Dimaro Val di Sole. Superorganisatie! Bel hun gewoon zelf en hou geld in je zak. Camping Mario houd voor het raften 6 euro in en je moet gewoon bij het raftingcenter de normale prijs betalen. Boek canyoing daar en niet bij de camping, dit duurt daar 2 uur en bij Raftingcenter 3,30. Huur een elektrische MTB een halve dag en fiets de Pannarotta op in Levico. Leuk tripje!

• H.Swarte, 12-01-2014

Hardlopen en zwemmen, wandelen en lekker eten in de omgeving.

• Frans en Thea van den Broek, 30-06-2014

Alles in de omgeving schreeuwt om bezocht te worden en dat is nogal wat.Fietsen in de omgeving is heel erg goed te doen.Lange vlakke tochten kun je er maken

216 vragen over Camping Mario Village

• CelLunshof, 23-10-2019

Prijs

Hoi, weet iemand de prijs van een mobile home met airco voor 4 p

• Emma, 05-07-2019

Stoelen en tafel terras?

Hallo, wij verblijven in een Chalet Superior Plus. Zijn er stoelen en een tafel aanwezig op het terras? Dit vind ik niet terug in de inventarisatielijst.

Emma, 22-07-2019

Hoi marieke, dank je wel! Nee we zijn er nog niet. Maar je hoeft toch niet zelf vouwstoelen mee te nemen voor op het terras?! Ben benieuwd...

Marieke, 21-07-2019

Misschien zijn jullie er al maar op de inventaris lijst staat 1 tafel en 6 stoelen.

• Bert, 10-05-2019

Wie komen er nog meer?

Hoi, Ik ga van 6 juli tot 20 juli naar camping Mario. Ben een jongen van 14 jaar, komen er nog meer mensen van mijn leeftijd in deze periode? Grtz

• De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal campingplaatsen50 tot 200