Camping Mario Village

Camping Info

• Aan zee
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Uitzicht op de bergen vanaf Camping Mario Village in Caldonazzo (Italië). Zowel in het zwembad als bij een diner in het restaurant geniet je van dit vergezicht. Mario Village is sterk gericht op Nederlanders en heeft Nederlandse animatie. De camping ligt aan het meer van Levico en nabij imposante watervallen. Ook kun je er geweldig snorkelen.

Contact

431 reviews over Camping Mario Village

• 4Anoniem20-08-2019

Voor ons geen Mario meer helaas

Na jaren met plezier op deze camping te zijn geweest, is het nu over. Oudere jeugd is niet meer welkom, dus ook de ouders niet meer. Camping richt zich nu op jonge kinderen. Met gevolg meer herrie, overvol zwembad, vies sanitair. Geen toezicht van de bewaker op naleving rust na 23.00. De vorige bewaker had dit wel en had ook een goede band met de oudere jeugd. Rondje op andere campings en je krijgt te maken met de eigenaar daar. Eigenaar van Mario is onzichtbaar. Op zijn minst kan hij eens een rondje camping doen en zien wie er zijn gasten zijn en daar grof voor betalen. Wifi, verwacht daar niets van. Al jaren niet. Restaurant dat tussen de middag dicht gaat. Schoonmaak is goed geregeld, maar de gebruikers maken er een bende van. Onderhoud van de plaatsen is goed. Receptie is bij klachten niet altijd op zoek naar oplossingen. Heb je een probleem jammer dan, voor jou tien anderen. En dan het reserveren op 1 december, dat kan toch anders.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 8Ilse17-08-2019

Top lokatie!

Mooie verzorgde camping. Sanitair simpel maar wel schoon. Zwembad wat aan de kleine kant maar erg netjes!! Geen peuterbad aanwezig...genoeg ligbedden die heerlijk lagen en er was altijd wel een plekje te vinden. Animatie was echt gericht op kleine kinderen. Dat was wel jammer...onze oudste dochter van 9 jaar vond de animatie minder. Wel hebben ze elke ochtend voetbal. Animatieprogramma was niet veelzijdig....elke dag het zelfde riedeltje en ik vond ze niet altijd enthousiast. Avond shows enkele keren per week deze waren leuk. Meer is top! Restaurantjes op loop afstand. Verwacht geen boulevard!! Omgeving is top maar verwacht geen pittoreske Italiaanse dorpjes. We hebben een heerlijke vakantie gehad en wie weet komen we nog eens terug want we waren nog niet uitgekeken!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 7Suzanne16-08-2019

Mooi verzorgde camping wel Nederlands georiënteerd

Mooie verzorgde camping. Verwacht geen rustige natuur camping tussen de bergen. Want de naastgelegen disco galmt iedere avond door de bergen door. Er zitten grotendeels Nederlanders op de camping wat voor de kinderen natuurlijk wel fijn is waardoor ze snel aansluiting hadden maar het echte Italië gevoel ontbreek hierdoor wel een beetje.De animatie is top een erg enthousiast team! Er is voor kinderen ook genoeg te doen. Ik zou minimaal een b of c plaats nemen want de a plaatsen zijn echt hutje mutje. Het sanitair wordt goed bijgehouden maar is middelmatig.

• 5Staat v/h sanitair

• 3anoniem14-08-2019

Oudere jeugd niet meer welkom!!

Mooie goed verzorgde middelgrote camping met prachtig uitzicht op de omliggende bergen met aan de overkant van de weg het Caldonazzo meer. Helaas is oudere jeugd (terwijl deze absoluut géén overlast bezorgden) sinds 2019 niet meer welkom en wordt je tijdens het boeken gewoon geweigerd ook al is het je gelukt om tijdens het boeken op 1 december door het overbelaste reserverings aanvraagsysteem te komen. Je wordt aan het lijntje gehouden met de mededeling dat je op de wachtlijst staat. In werkelijkheid hoor je nooit meer iets terwijl er gewoon staanplaatsen vrij zijn. Zo ga je niet om met mensen die al vele jaren naar de camping komen en er veel voor betalen. Uit ervaring weten we nu dat je op andere campings meer waar krijgt voor je geld. Wij gaan niet meer terug omdat wij er niet van houden om gediscrimineerd te worden.

• 8Staat v/h sanitair

• 10vdk Paul04-08-2019

Mooie camping aan Caldonazzomeer

Mooie camping. Vriendelijk personeel. Sanitair goed schoon en netjes. Eigen en super verwarmd zwemmbad met ligstoelen en bar. Het meer is mooi, je moet alleen een weg oversteken. Ruime plekken. Veel eetgelegenheden in de buurt.

• 9Eetgelegenheden

• 8Fam. Kolleman02-08-2019

Heerlijk toeven!

Mooie overzichtelijke camping op een prachtige plek. Aan de overkant het heerlijke meer met diverse leuke restaurants. Er is een fijn zwembad met voldoende bedjes en parasols. Sanitair is goed schoon en nooit wachten. De A-plekken zijn voor een tent/caravan aan de kleine kant. Dat maakt dat het voorste gedeelte in het hoogseizoen vol aanvoelt. Wij stonden op het achterste gedeelte en daar is de ruimte op een B-plek meer dan voldoende. De C-plekken zijn echt groot maar daardoor verlies je het contact met de buren, daarnaast liggen deze vlak bij het voetbalveld wat maakt dat je daar overlast van kunt hebben. Eetgelegenheid is niet bijzonder; voor een drankje, ijsje o.i.d. prima. Voor de oudere jeugd, 13-17( in ruime mate aanwezig) wordt er niets speciaals georganiseerd maar die vinden elkaar wel bij het meer. Elke avond chillen. Tip: pizza's haal je bij Riviera en voor prachtig uitzicht eet je bij Panorama. Kortom; heerlijk toeven!

• 7Eetgelegenheden

• 10Maart01-08-2019

Mooie camping

Een mooie camping. Het gras wordt gemaaid ,als de gasten komen. De toiletten worden goed schoongemaakt met toilet papier. Heel vriendelijk personeel. Het camping met de verwarmd zwemmbad is het heerlijk!

• 9Eetgelegenheden

• 10Denni31-07-2019

Heerlijke vakantie

Hele leuke en gezellige familie camping met mooi zwembad, ruime plekken en een super personeel team! Heel erg genoten daar!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 7Fam. Roden30-07-2019

Keurige camping maar overgewaardeerd.

Keurige camping gelegen in een prachtig gebied. Het meer van Caldonazzo ligt aan de overkant van de weg. Camping zelf is goed verzorgd. Wij zaten op een B-plaats welke voldoende ruimte heeft. Echter, op de A-plaatsen sta je haring aan haring. Het eten van het restaurant is vrij matig en na 1 bezoek hebben wij de pizza’s bij een restaurant verderop gehaald. Het zwembad is leuk, maar niet meer dan dat. Het heeft geen peuterbadje, dus niet geschikt voor de kleinsten. Waar wij ons echt aan hebben gestoord is het gebrek aan naleving van de rusttijden. Om 1 uur ’s nachts werd er nog volop luid gepraat en dat terwijl er een bewaker op de camping aanwezig is! Verder is de Wifi van matige kwaliteit. Ondanks dat deze gratis is, verwacht je meer voor de hoge prijs die je betaalt voor de kampeerplaatsen. Onze conclusie is dat deze camping overgewaardeerd is. Wij komen volgend jaar zeker terug in dit prachtige gebied maar niet meer op deze camping.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 6Angelique Thomas28-07-2019

eerste keer en laatste keer

Het was de bedoeling om samen onze vakantie door te brengen met vrienden en aan onze caravan te genieten van het gezelschap en bbq, echter moesten onze vrienden (3pers) 10 euro per dag betalen om ons te mogen bezoeken en om 8u reeds de camping verlaten. Als ik dit aankaarte aan het personeel aan de receptie dat dit wel veel geld was per dag, kreeg ik zeer arrogant het antwoord dat er regels zijn om nageleefd te worden en dat ik maar buiten de camping moest afspreken dan en dat het niet haar probleem was! volgende dag had er iemand anders dezelfde discussie met haar en ze dreigde zelf met politie!!! camping is zeer beveiligd aan de poort en je krijgt ook een polsbandje aan dat niet meer uit kan en je wordt daarop gecontroleerd, ontspannen vakantie? Zwembad valt veel kleiner uit dan op foto, douches zijn proper maar zwembadcabines zeker geen 4 *, standaardplaatsen zeer klein. hier geldt vooral de centen van de toeristen....

• 6Staat v/h sanitair

57 tips over Camping Mario Village

• petra den Hertog, 21-07-2019

Rafting en Canyoing bij Raftingcenter in Dimaro Val di Sole. Superorganisatie! Bel hun gewoon zelf en hou geld in je zak. Camping Mario houd voor het raften 6 euro in en je moet gewoon bij het raftingcenter de normale prijs betalen. Boek canyoing daar en niet bij de camping, dit duurt daar 2 uur en bij Raftingcenter 3,30. Huur een elektrische MTB een halve dag en fiets de Pannarotta op in Levico. Leuk tripje!

• H.Swarte, 12-01-2014

Hardlopen en zwemmen, wandelen en lekker eten in de omgeving.

• Frans en Thea van den Broek, 30-06-2014

Alles in de omgeving schreeuwt om bezocht te worden en dat is nogal wat.Fietsen in de omgeving is heel erg goed te doen.Lange vlakke tochten kun je er maken

215 vragen over Camping Mario Village

• Emma, 05-07-2019

Stoelen en tafel terras?

Hallo, wij verblijven in een Chalet Superior Plus. Zijn er stoelen en een tafel aanwezig op het terras? Dit vind ik niet terug in de inventarisatielijst.

Emma, 22-07-2019

Hoi marieke, dank je wel! Nee we zijn er nog niet. Maar je hoeft toch niet zelf vouwstoelen mee te nemen voor op het terras?! Ben benieuwd...

Marieke, 21-07-2019

Misschien zijn jullie er al maar op de inventaris lijst staat 1 tafel en 6 stoelen.

• Bert, 10-05-2019

Wie komen er nog meer?

Hoi, Ik ga van 6 juli tot 20 juli naar camping Mario. Ben een jongen van 14 jaar, komen er nog meer mensen van mijn leeftijd in deze periode? Grtz

• Evelien Oosterhuis, 30-01-2019

Ik zie een steiger met duikplank op een foto. Is dat in de buurt van de camping of ergens anders bij het meer?

Jeannet , 21-06-2019

De steiger is verderop bij een gelegenheid voor (betaalde) dagrecreatie waar veel Italianen komen. Mag je niet zo gebruik van maken.

• De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal campingplaatsen50 tot 200