Camping Mario Village

FamiliehotelWeer vandaag27°16°
Camping Mario Village
9,2

Uitzicht op de bergen vanaf Camping Mario Village in Caldonazzo (Italië). Zowel in het zwembad als bij een diner in het restaurant geniet je van dit vergezicht. Mario Village is sterk gericht op Nederlanders en heeft Nederlandse animatie. De camping ligt aan het meer van Levico en nabij imposante watervallen. Ook kun je er geweldig snorkelen.

Contact

323 reviews over Camping Mario Village in het Nederlands

Matige camping

De pauw wim
18-7-2019

Niet echt vriendelijk aan het onthaal en hun enige doel is het geld uit de toeristen hun zakken jagen, ons zien ze hier niet meer...

Top stacaravan en vakantie

Fam. Grooten
18-7-2019

Wij hebben een superleuke vakantie gehad op Mario! Het zwembad is wel heerlijk op temperatuur en mooi aangelegd. De stacaravan (3 kamers) zag er super netjes uit gelegen in een mooi en netjes onderhouden straatje vooraan op de camping. Met de treinpas zijn we naar Trento en Venetië geweest, ideaal! Al met al voor ons een camping die we graag nog een keer bezoeken. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Gezelligefamilie camping

Han
15-7-2019

Top en gezellige familie camping. Schoon sanitair en toilet voor kinderen. Super animatie voor de kleintjes. Verwarmd zwembad. Het meer ligt op 30 meter van de toegangspoort. Heel vriendelijk personeel

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

De beste camping!

Steffi
13-7-2019

Één van de beste en mooie camping waar ooit zijn geweest. De plek is fantasties gemoedelijk en aardige mensen. Prachtige omgeving. Zeker komen we een keer terug.

Top camping

Gijs
12-7-2019

Mooie schone camping, leuk verwarmd zwembad, veel accommodaties. Nieuwe en kleurrijke babyruimte met spelletjes. Winkel met Minimarkt met vers brood. Restaurant oke, veel restaurantjes in de buurt. Prachtige omgeving.

We komen terug!

Van der Zaanen Tom
12-7-2019

Top camping aan het caldonazzo meer. Het meer is heerlijk on in te zwemmen en luieren. Camping heeft ruime plaatsen, tot 150 M2 met goed en schoon sanitair. Verwarmd zwemmbad met douche, ligbedden en een speel/klimrek voor de kinderen. In de omgeving is veel te doen, fietspad naar Bassano del grappa, Trento, Levico, Borgo Valsugana en Arte Sella en veel wandelingen.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Eigenaar contactgestoord en niet klantvriendelijk

Campinggast
10-7-2019

Als je 1200 km gereden hebt om van je vakantie te kunnen gaan genieten, en er bij aankomst blijkt dat je reservering is fout gegaan. Verwacht je een oplossing, maar dat plekje is pas de volgende dag vrij, dan mag je dus alleen de camping op tegen betaling van € 10 pp en maar tot 20 uur. Als je daar wat van zegt, geeft de eigenaar je op zeer onvriendelijke manier (zeg gerust honds) aan dat je ook weg kunt gaan (toch klanten genoeg). Maar goed, toch maar gebleven. De Acsi plaatsen zijn erg krap, elke avond (tot 22 u??) geluidsoverlast van het kinderanimatieteam, tijdens ons verblijf werd er niet gecontroleerd op naleving van de rusttijden (zelfs na 24 uur nog veel lawaai). Zwembad is mooi en restaurant is goed, maar campingleiding niet klantvriendelijk.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Mooie schone kindercamping

Martine
9-7-2019

Heerlijke weken gehad op deze camping. Schoon sanitair en leuke animatie voor de kleintjes. Min puntje weinig schaduw bij een hittegolf van 40 graden. En we misten peuterbadje waar kindjes kunnen staan en spelen.

Ik zou de camping iedereen aanraden. Vanaf 23u heerlijk rustig op de camping

Zie je volgend jaar !

J. Kat
1-7-2019

We hebben het zo leuk gehad! Top! Onze 6-jarige dochterworstelde om naar huis te gaan en had plezier. De badkamers waren goed onderhouden op de camping zelf. Zwembad met warm klimaat. Het personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam. Zie je volgend jaar !!

Overgewaardeerd

Ronald van Wijk
29-6-2019

Goede camping en dit zeker voor gezinnen met kleine kinderen. De camping zelf is relatief duur en overgewaardeerd. Het kenmerkt zich door regels, weinig flexibiliteit en enige mate van arrogantie (voor jou tien anderen). Het lijkt wel of gezinnen met oudere kinderen liever niet gewenst zijn. Vanaf 23.00 uur nagenoeg stil, anders te maken met mensvreemde campingbewaker (stiekum achter tenten staan, etc.). Entertainment van laag niveau. Samengevat: zeker geschikt voor gezinnen met kinderen. Relatief dure camping.

• De staf spreektDuits, Engels

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mario Village in Caldonazzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mario Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.