Camping Mario Village

FamiliehotelWeer vandaag27°12°
Camping Mario Village
9,2

Uitzicht op de bergen vanaf Camping Mario Village in Caldonazzo (Italië). Zowel in het zwembad als bij een diner in het restaurant geniet je van dit vergezicht. Mario Village is sterk gericht op Nederlanders en heeft Nederlandse animatie. De camping ligt aan het meer van Levico en nabij imposante watervallen. Ook kun je er geweldig snorkelen.

Contact

17 reviews over Camping Mario Village in het Nederlands

Eigenaar contactgestoord en niet klantvriendelijk

Campinggast
10-7-2019

Als je 1200 km gereden hebt om van je vakantie te kunnen gaan genieten, en er bij aankomst blijkt dat je reservering is fout gegaan. Verwacht je een oplossing, maar dat plekje is pas de volgende dag vrij, dan mag je dus alleen de camping op tegen betaling van € 10 pp en maar tot 20 uur. Als je daar wat van zegt, geeft de eigenaar je op zeer onvriendelijke manier (zeg gerust honds) aan dat je ook weg kunt gaan (toch klanten genoeg). Maar goed, toch maar gebleven. De Acsi plaatsen zijn erg krap, elke avond (tot 22 u??) geluidsoverlast van het kinderanimatieteam, tijdens ons verblijf werd er niet gecontroleerd op naleving van de rusttijden (zelfs na 24 uur nog veel lawaai). Zwembad is mooi en restaurant is goed, maar campingleiding niet klantvriendelijk.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Geweldig

Floris
22-10-2017

Het is er fantastisch alles goet er goed uit ook de huisjes. het enige min puntje is de wifi.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

was echt geweldig

Kees
27-9-2016

Kan niet zeggen dat er iets niet goed was. Personeel was zeer vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfecte vakantieplek !!!!!!!!

fam Hoekert
6-8-2016

Het is een heerlijke plek om je vakantie door te brengen, klein minpuntje is dat er geen peuterbadje is maar hier wordt aan gewerkt volgens de eigenaar, verder een perfecte camping die 24/7 wordt "bewaakt", je vind er eigenlijk nergens rotzooi of volle/stinkende prullenbakken. De Mobile home waarin we verbleven was in perfecte staat en goed en volledig uitgerust met standaard airco. heerlijke omgeving om tot rust te komen, maar ook om diverse uitdagingen aan te gaan, waarin het animatie team/de receptionistes je ruimschoots van informatie willen/kunnen voorzien. moet wel bij vermeld worden dat we 11 dagen lang super mooi weer hebben gehad!!! conclusie : EEN ABSOLUTE AANRADER

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Geweldigvakantie gehad , wij komen zeker terug .

Van Cleynenbreugel Bert
9-7-2016

Een echte aanrader . Rustige camping en iedereen respecteert de stilte vanaf 23 uur .Sanitair zeer proper

Gereisd Met vrienden in juni 2016

fantastisch

Cees van der Ham
26-9-2015

Het is een zeer goed georganiseerde camping, zeer vriendelijke en behulpzame receptionistes die uit Nederland kwamen,altijd makkelijk. We hebben zelden een camping meegemaakt waar hygiëne zo op de eerste plaats komt. De hele dag door worden toiletten en douche's schoongemaakt. Ook het verwarmde zwembad (buitenbad 28 graden)was zeer netjes en schoon. Aan de overkant van de straat is het Caldonazzomeer, heerlijk schoon water en genieten van het uitzicht. Samen met een ander bevriend echtpaar,de Fam.Struijk, hebben we van een heerlijke vakantie genoten op deze camping in een prachtige omgeving. Elektrische fietsen gehuurd,alles via de receptie,en een heerlijk dagje gefietst langs het meer. Deze camping kan ik iedereen aanbevelen, van ons krijgt deze camping een dikke 10.

Gereisd Met vrienden in september 2015

Laatste keer geweest..na 5 jaar.

Marjan
27-2-2015

Op zich een keurige camping, maar de laatste 2 jaar volgepropt met chalets.Inderdaad er zijn een vijftal chalets die een redelijke vrijheid bieden op zicht. De anderen, zitten erg dicht op elkaar. Dus ieder jaar boekte we al in de eerste week van december . Goed van de zes jaar lukte dit ons met of zonder vrienden 3 maal. Het afgelopen jaar niet en werden dan ook direct geconfronteerd met de mindere kant van camping Mario. Dat is de klantvriendelijkheid nee, geen tienen van ons , laten we rieel blijven. Verschillende malen het verzoek ingediend voor een ander chalet. Onvermurwbaar .. Kon niet in de planning. Wij hebben het bijgehouden en begrepen er niets van. Het huisje stond in onze laatste 2 weken leeg en wisselde vaak. Pech omdat de Duitsers , later dan ons geboekt hadden, voorrang hadden gekregen. Oh jah het was hun voorjaarsvakantie. Hebben we ze gevraagd. Onze Oosterburen hadden in juni gereserveerd.

Gereisd Met vrienden in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantasties zeer mooie camping

frank en mariet hoebergen
25-8-2013

Prachtige camping zeer mooie omgeving en natuur een aanrader Deze camping verdient wat ons betreft een dikke 10

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Erg aangename en hulpvaardige camping!

Tineke en Wim van Dommelen
28-6-2013

In juni 2013 zijn we 3 weken op deze camping geweest: mooie plaats, goed sanitair, erg vriendelijk en hulpvaardig personeel. Zowel receptie als eigenaar (Mario) hebben ons fantastisch geholpen met caravan- en autoproblemen. Voor de eigenaar (Mario) was werkelijk niets teveel om het de gasten naar het zin te maken. Fantastische fietsmogelijkheden: zowel vlak terrein als (uiteraard) bergachtig, zie de toegevoegde tip met video.. Als rechtgeaard Nederlander hebben we toch wat opmerkingen :-) : - het afwaswater mag wat heter afgesteld - de wifi verbinding heeft een lage capaciteit: beetje googlen gaat maar geen Skype etc.

Gereisd Met vrienden in juni 2013

Een feestje om daar te zijn

Jim Tellier
7-8-2012

Op camping Mario kom ik nu al 7 jaar en elk jaar wil ik daar opnieuw naar toe, Het is een feestje om daar te zijn volgend jaar ga ik zeker nog een keer

Gereisd Met vrienden in juli 2012

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mario Village in Caldonazzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mario Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.