Camping Mario Village

FamiliehotelWeer vandaag18°
Camping Mario Village
8,8

Uitzicht op de bergen vanaf Camping Mario Village in Caldonazzo (Italië). Zowel in het zwembad als bij een diner in het restaurant geniet je van dit vergezicht. Mario Village is sterk gericht op Nederlanders en heeft Nederlandse animatie. De camping ligt aan het meer van Levico en nabij imposante watervallen. Ook kun je er geweldig snorkelen.

Contact

150 reviews over Camping Mario Village in het Nederlands

Heerlijke camping voor kinderen

Niky
27-9-2019

Vrij kleine camping, maar met alle faciliteiten die je zoekt: zwembad, animatie, voldoende washokken, restaurant en klein winkeltje met verse broodjes. Naast de receptie is er infopunt met veel informatie. De B plekken zijn groot en ruim. Keurig schoon allemaal en natuurlijk tegenover het schitterende meer!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

ook dit jaar weer heerlijk!

Bianca
26-9-2019

2 weken doorgebracht in accommodatie Sweet Garden Paradise op deze topcamping. De omgeving is prachtig, er is genoeg te doen en te zien. Deze camping heeft vriendelijk personeel, wordt goed onderhouden en vernieuwt geregeld. Accommodaties zijn mooi en erg schoon. Een echte aanrader wat ons betreft.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie verzorgde camping

Marie
10-9-2019

Mooie verzorgde camping. Zwembad is top! Meer ligt aan de overzijde en leuke restaurantjes op loopafstand. Aan het eind van het seizoen heeft animatieteam er niet meer zo’n zin in, dat is wel jammer. Camping is prijzig voor verblijf.

Fantastisch!

Bos
2-9-2019

Een erg schone en mooie camping. Het heeft een mooi zwembad en als je de straat oversteekt, dan zit je al aan het meer van Caldonazzo. Verder was er een heel leuk animatie aanwezig. We hebben een superleuke vakantie gehad!

Linda
30-8-2019

Wij verbleven 12 dagen in Suit Garden Paradise. Er komen geen auto's door het straatje van deze accommodaties dat is prettig voor kleine kinderen. Personeel altijd vriendelijk. Ik kan geen negatief punt van deze camping opnoemen het was in een woord fantastisch zowel voor volwassenen als voor onze kinderen van 9 en 7. Veilige camping ik vind het juist goed dat ze controleren op bezoekers. Mooi zwembad, animatie was goed en je steekt de weg over en bent bij het mooie Caldonazzo meer.

Meer van verwacht

FS
27-8-2019

Naar aanleiding van alle zeer positieve reviews waren onze verwachtingen voor deze camping heel hoog. Uiteindelijk is het een prima camping, maar we hadden toch een beetje gevoel van "is dit het nou?". Chalet Gold, deze staan aan een smal straatje zeer compact opgesteld, hierdoor zowel naast je als tegenover je vrij dicht bij de buren. Leuk zwembad, voldoende groot voor de camping, met een aardige badjuf die leuke interactie heeft met de kids. Alleen optredend als het nodig is. De animatie is vooral gericht op kleine kinderen en vrij eenzijdig. Elke dag hetzelfde riedeltje, dat merk je ook aan het animatieteam wat wel hun best doet, maar niet altijd even enthousiast over komt. Restaurant leuk voor een ijsje, ongezellig om te eten. Uit eten beter buiten de camping doen. De camping is overdreven streng op de polsbandjes. Geen bandje, geen toegang. Bij uitchecken wordt hij ook meteen doorgeknipt en mag je de camping niet meer op.

mooie schone caming met maar 1 verbeterpuntje

fam. van der spaak
24-8-2019

een leuke vakantie gehad! alles was heel schoon, de dames van de receptie supper vriendelijk en de badjuffrouw was ook echt een leuke vriendelijke dame. ik ben samen met mijn man en 2 kinderen 8 en 7 jaar een week verbleven op deze camping. alles was mega schoon en de plekken voor een caravan zijn groot genoeg om ook je auto er bij te plaatsen!

alles was goed maar er is toch 1 puntje van kritiek en dat is de animatie, wij zijn al op verschillende campings geweest maar hier leek het team geen enthousiasme te hebben en zag je dat de leukheid gespeeld werd. ook werd er op het sportveld veel op de telefoon gezeten in plaats van het spel te leiden.

verder is het een fantastisch mooi en schone camping! ook is er een outdoor meeting waarbij ze uitleggen wat er in de omgeving te doen is. daarbij wil ik de dame van de receptie echt een complement geven want we zijn door haar goed geholpen en hebben leuke activiteiten gedaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving, goed verzorgde camping

Anouk
23-8-2019

Heerlijke vakantie gehad. Mooie nette camping. Ook niet te groot, dus de kinderen (5 en 7) konden lekker rondlopen. Prachtig meer, lekkere pizza's op de camping, enthousiast animatieteam (al had het van mij wel iets minder animatie gemogen, maar je hoeft natuurlijk niet overal aan mee te doen.. ) de kinderen hebben in ieder geval genoten. Mooie omgeving, ook leuk om te fietsen, en ideaal met trentino card gratis met fiets in de trein terug. Veel Nederlanders op de camping

Fanatstisch

Rienk Angenend
22-8-2019

Voor het 2e jaar op rij naar deze camping geweest en het bevalt ons zeer goed. Wij hadden een grote kampeerplaats en dat is voor ons wel een must. Verder zeer schoon sanitair en heerlijk warme douches. Het zwembad is voor ons kind van 4 een prima zwembad en er is continue een badjuffrouw aanwezig om de orde te bewaren. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom een hele fijne camping.

Prima voor jongere kinderen

Donny
22-8-2019

Camping mario is een verzorgde camping met een mooi verwarmd zwembad recht aan het meer. Goede bewaking en controle op gasten, erg prettig. Het is een kleinschalige camping met overwegend nederlanders. Toiletgebouwen worden 2 x per dag uitgebreid schoongemaakt. Voor jongere kinderen prima. Aanrader!!

• De staf spreektDuits, Engels

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mario Village in Caldonazzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mario Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.