Camping Mario Village

FamiliehotelWeer vandaag26°13°
Camping Mario Village
9,2

Uitzicht op de bergen vanaf Camping Mario Village in Caldonazzo (Italië). Zowel in het zwembad als bij een diner in het restaurant geniet je van dit vergezicht. Mario Village is sterk gericht op Nederlanders en heeft Nederlandse animatie. De camping ligt aan het meer van Levico en nabij imposante watervallen. Ook kun je er geweldig snorkelen.

Contact

13 reviews over Camping Mario Village in het Nederlands

TOP camping

Peter & Joyce
29-7-2013

Echt in een woord TOP!!!! Loes en je team bedankt voor de geweldige animatie. Wij stonden op een campingplaats met 150 m3. Je moet er snel bij zijn want deze plaatsen zijn snel weg. Caravan-voortent-luifel-bijzettent-auto en nog kon je badminton spelen op je plaats. Sanitair helemaal top nog nooit een vieze wc ontdekt (zegt ook iets over de campinggasten). Wij hadden naakt slakken, HEEEEEEL VEEEEL, melding gemaakt bij de receptie en ze hebben er alles aangedaan om ons probleem te verhelpen, complimenten. Restaurant is goed op de camping maar als je de straat links helemaal uitloopt loop je recht een restaurant binnen, deze is TOP. Vergeet ook de uitkijkpost over de twee meren niet, wel een hele spectaculaire rit 15% met haarspeld bochten. Wij hebben Trento en Verona bezocht met de trein ook een aanrader goed te doen en goedkoop. Voor het meer zijn water schoenen aan te bevelen en het water is goed van temperatuur vegeet je ligbed niet mee te nemen want er liggen stenen op het strand.

Gereisd Familie in Tue Jul 02 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top camping

marion Hendriks
29-7-2013

in de maand juli zijn wij naar Camping Mario geweest. Wat een heerlijke kleinschalige camping. Vriendelijke receptie met Nederlands sprekend personeel. Zeer hulpvaardig! Wij hadden een mobile home deluxe en waren hier zeer tevreden over. Zelden zo een schone caravan gezien. Goed ingedeeld alleen de tweede badkamer is zo klein dat wij hem niet eens gebruikt hebben. Het animatie team was in een woord TOP! Hiphop les, musical les en leuke kinderdisco.Alles bij elkaar een ontzettend fijne vakantie!

Gereisd Familie in juli 2013
2008

Perfecte gezinsvakantie

Veronique
23-11-2008

Hier kom je helemaal tot rust, de mensen zijn er vriendelijk en je geniet van een prachtige omgeving die niet snel verveeld maar je telkens weer verrast

Gereisd Familie in juli 2007

leuke familie camping

Ronald
13-9-2008

We zijn voor het eerst naar deze camping geweest. de ligging is geweldig en we hadden geluk dat het weer 2 weken prachtig was. We hadden een mobile home de luxe gehuurd, en deze was netjes en schoon toen we aan kwamen. De camping is niet echt groot, maar wel gezellig, een heerlijk zwembad met gratis ligstoeltjes en genoeg ruimte om te liggen.Voor kinderen is het zeker een hele leuke camping ( die van ons is 11) er is animatie, maar niet te, s'avonds is het gewoon rustig. Het meer is schoon en zeker niet koud en ook geen last van muggen gehad! Het dorp Caldonazzo steld niet zo heel veel voor, maar langs het meer zijn er genoeg eettentjes die niet heel erg duur zijn. De camping winkel steld niet zo heel veel voor, daarom gingen wij gewoon brood halen in het dorp, omdat je soms wel erg lang moest wachten. Ook is er geen restaurant op de camping, wel een bar voor ijsjes en drinken. dus wij hebben met zijn drieen een geweldige vakantie gehad. Lekker wandelen in de bergen ect ect.

Gereisd Familie in juli 2008

Mooi gelegen, schoon en niet te groot

Nan
15-8-2008

Net terug van de 2 de keer Mario en het viel niet tegen! Ruime en schone mobil home, zalig en veilig zwembad ( geen spetterbadje voor kleintjes dat zou nog een punt zijn) Oversteken en je ligt in het schone en heldere meer. Sanitair wordt goed schoongehouden en s-avonds genoeg te doen maar niet te! Wij gaan zeker weer eens terug.

Gereisd Familie in augustus 2008

Mooie familiecamping met grote groene plaatsen

8-8-2008

Wij (2 volwassenen en 3 kinderen) zijn in juli 2008 op camping Mario geweest. Het eerste wat opvalt, zijn de grote campeerplaatsen (minimaal 100 m2). Elke plek heeft zon en schaduw door het aanplanten van bomen. Wij zaten op het achterste gedeelte op nummer B139. Het nieuwe sanitair is mooi en wordt goed schoongemaakt en het zwembad is mooi met een zonneweide. Het animatieteam deed erg hun best, maar onze kinderen maken hiervan weinig gebruik. De camping staat aan het meer (met weg ertussen). Het meer heeft een mooie ligging en het water is lekker om in te zwemmen. Er is een klein kiezelstrandje met een grasveld. Mooie omgeving en zeker de moeite waard.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Camping om naar terug te gaan

Erik Timmermans
7-8-2008

Afgelopen vakantie voor het eerst naar deze camping geweest. We hadden niet gereserveerd, maar we konden met één overnachting op een andere plaats toch 3 weken blijven. Wij stonden op het achterste deel van de camping. Hier hoor je minder van de eventuele avondanimatie activiteiten en heb je ook meer het gevoel op een camping te staan. Op het voorste deel staan ook veel vaste plaatsen (Italianen die er soms kasteeltjes van hebben gemaakt) en stacaravans. Er staan veel Nederlanders op deze camping. De ligging en de omgeving zijn prachtig. Het sanitair is vernieuwd, wordt 3x per dag schoon gemaakt en er is zelfs speciaal kindersanitair. De hele dag wordt er van alles voor de kinderen georganiseerd door het animatieteam (Mini-Club, spelletjes en iedere avond kinderdisco). Enige nadeel is de dagelijkse wachtrij bij het broodjes halen (we stonden er soms wel 20-30 minuten)!

Gereisd Familie in juli 2008

Een hele fijne camping, voor ieder wat wils in een is het

Bennie
15-6-2008

Een hele fijne camping, voor ieder wat wils in een fantastische omgeving. Verbeterpunt is het Sanitair. (wordt vernieuwd voor seizoen '08) Veel aandacht voor animatie (muziek/dans/film en sportieve aktiviteiten voor jong en oud(er)

kortom niks mis mee!

Gereisd Familie in juni 2008

Wij gaan dit jaar voor de 6e keer naar Camping Mario, het

A.G. Bosma, Surhuisterveen, Friesland.
25-5-2008

Wij gaan dit jaar voor de 6e keer naar Camping Mario, het verblijf bevalt ons prima. Er komen veel nederlanders op de camping en er is elke dag animatie voor de kinderen. Er is een prachtig zwembad op de camping en het meer bevindt zich voor de camping. Het is een overzichtelijk meer en dus niet supergroot. De toiletgebouwen zijn dit jaar nieuw, dat is erg positief. Ook zijn de mensen op Camping Mario erg vriendelijk.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Dit jaar voor de tweede keer met onze dochter van 17 jaar

Melenhorst
2-9-2007

Dit jaar voor de tweede keer met onze dochter van 17 jaar naar de camping geweest. Hier heeft zij dezelfde jongeren als vorig jaar ontmoet. Ieder wooensdag en zaterdag met de bus naar de disco en verder de hele dag aan het meer of aan het zwembad. Wij hebben haar weing gezien. Camping is rustig en netjes. Mooi zwembad. Iedere avond animatie. Volgend jaar gelukkig nieuw sanitair.'s Morgens lange rij voor verse broodjes. Volgend jaar zijn wij weer te vinden op camping Mario.

Gereisd Familie in juli 2007

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mario Village in Caldonazzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mario Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.