Camping Mario Village

Camping Info

• Aan zee
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Uitzicht op de bergen vanaf Camping Mario Village in Caldonazzo (Italië). Zowel in het zwembad als bij een diner in het restaurant geniet je van dit vergezicht. Mario Village is sterk gericht op Nederlanders en heeft Nederlandse animatie. De camping ligt aan het meer van Levico en nabij imposante watervallen. Ook kun je er geweldig snorkelen.

Contact

431 reviews over Camping Mario Village

• 10Arjan15-09-2019

Mooie camping aan meer

Vriendelijke ontvangst en camping met groote plaatsen, goede bewaking en controle op gasten, het vers en lekkere brood elke dag, prachtige indeling, schone meer met de Blauwe Vlag, mooie en kleine dorp Caldoazzo, en mooi weer!

• 9Linda Nieland22-08-2019

Fantastic komen zeker weer.

Heerlijke camping, warm zwembad en lekker eten.

• 8Staat v/h sanitair

• 6Angelique Thomas28-07-2019

eerste keer en laatste keer

Het was de bedoeling om samen onze vakantie door te brengen met vrienden en aan onze caravan te genieten van het gezelschap en bbq, echter moesten onze vrienden (3pers) 10 euro per dag betalen om ons te mogen bezoeken en om 8u reeds de camping verlaten. Als ik dit aankaarte aan het personeel aan de receptie dat dit wel veel geld was per dag, kreeg ik zeer arrogant het antwoord dat er regels zijn om nageleefd te worden en dat ik maar buiten de camping moest afspreken dan en dat het niet haar probleem was! volgende dag had er iemand anders dezelfde discussie met haar en ze dreigde zelf met politie!!! camping is zeer beveiligd aan de poort en je krijgt ook een polsbandje aan dat niet meer uit kan en je wordt daarop gecontroleerd, ontspannen vakantie? Zwembad valt veel kleiner uit dan op foto, douches zijn proper maar zwembadcabines zeker geen 4 *, standaardplaatsen zeer klein. hier geldt vooral de centen van de toeristen....

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 6De pauw wim18-07-2019

Matige camping

Niet echt vriendelijk aan het onthaal en hun enige doel is het geld uit de toeristen hun zakken jagen, ons zien ze hier niet meer...

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 10RR18-06-2019

Vriendelijke mensen en groote plekken

Mooie camping. Mooie plekken en vrij ruim voor Italië (tot 150m2). Vriendelijke mensen bij de receptie en aan de bar. Bar ook een leuke plek om te zitten. Zeer schoon sanitair. Mooi en verwarmd zwembad. Kinderen hebben plezier op het speelveld. Mix van Duitsers en Nederlands.

• 10Eetgelegenheden

• 10Ad08-06-2019

Heerlijke camping!

Heerlijke camping! Fijn zwembad, mooi meer aan de overkant. Mooie plekken en schoon sanitair. De kinderen hebben genoten en wij ook. Volgend jaar weer!

• 10Eetgelegenheden

• 6Dr16-05-2019

Voor ons nooit meer.

Nacht 1 stond in het teken van kinderdisco’s en lampionnenoptochten over de camping. Veel lawaai, weinig rust. Na een blik op het weekrooster zagen we dat daar weinig in zou gaan veranderen en hebben we besloten niet te blijven. Geen tegemoetkoming vanuit de camping, we konden fluiten naar ons geld. Gelukkig op 10 minuten rijden een heerlijk rustige camping gevonden! Voor mensen zonder kinderen raden wij deze camping af!

• 3Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Van Loos11-05-2019

Prima camping

Prima camping! Schoon en goed onderhouden. Super personeel

• 9Johan02-02-2019

Pracht camping !

Prachtige camping, schoon en goed onderhouden. Ruime XL plaatsen zeker een aanrader. Als je aan de hegkant van de XL plaatsen staat heb je de zon 's avonds er tegenover heb je 's ochtends de zon en s middags de schaduw. Mooi zwembad, heerlijk warm water, restaurant met heerlijke afhaalpizza's. Je steekt de straat over en je bent bij het strand van het Caldonazzomeer met een aantal prima restaurants en terassen. In juni was het niet overvol maar gezellig vooral in het weekend. Begin juni in de avond wat onweersbuitjes gehad. In de omgeving kan je door het dal fietsen en langs het meer of naar Levico Therme meer. Weinig hoogteverschil om te fietsen. Wandelen in de bergen en heuvels rondom de camping gaat prima, goed aangegeven routes langs soms restanten van forten van WO I. Met de trein naar Trento ( je bent er zo) en Rovereto en Venetie. Venetië ben je wel lang onderweg (minstens 3,5 uur en erg druk). Rovereto zeer de moeite waard !

• 2018
    9Marco10-07-2018

Fantastisch voor herhaling vatbaar.

We hebben genoten van de omgeving en het verblijf op Mario Village was geweldig. Voor de schaduw staan er plataan achtige bomen die weinig rommel achterlaten! Verder wordt alles zeer goed bijgehouden en het sanitair bleef, ondanks dat het hoogseizoen begonnen, toch nog erg schoon. De enige opmerking die ik kan maken is over het sanitair gebouw bij de ingang, dit was nog op de oudere italiaan gemaakt en de (af)wasbakken etc hingen erg laag.

57 tips over Camping Mario Village

• petra den Hertog, 21-07-2019

Rafting en Canyoing bij Raftingcenter in Dimaro Val di Sole. Superorganisatie! Bel hun gewoon zelf en hou geld in je zak. Camping Mario houd voor het raften 6 euro in en je moet gewoon bij het raftingcenter de normale prijs betalen. Boek canyoing daar en niet bij de camping, dit duurt daar 2 uur en bij Raftingcenter 3,30. Huur een elektrische MTB een halve dag en fiets de Pannarotta op in Levico. Leuk tripje!

• H.Swarte, 12-01-2014

Hardlopen en zwemmen, wandelen en lekker eten in de omgeving.

• Frans en Thea van den Broek, 30-06-2014

Alles in de omgeving schreeuwt om bezocht te worden en dat is nogal wat.Fietsen in de omgeving is heel erg goed te doen.Lange vlakke tochten kun je er maken

215 vragen over Camping Mario Village

• Emma, 05-07-2019

Stoelen en tafel terras?

Hallo, wij verblijven in een Chalet Superior Plus. Zijn er stoelen en een tafel aanwezig op het terras? Dit vind ik niet terug in de inventarisatielijst.

Emma, 22-07-2019

Hoi marieke, dank je wel! Nee we zijn er nog niet. Maar je hoeft toch niet zelf vouwstoelen mee te nemen voor op het terras?! Ben benieuwd...

Marieke, 21-07-2019

Misschien zijn jullie er al maar op de inventaris lijst staat 1 tafel en 6 stoelen.

• Bert, 10-05-2019

Wie komen er nog meer?

Hoi, Ik ga van 6 juli tot 20 juli naar camping Mario. Ben een jongen van 14 jaar, komen er nog meer mensen van mijn leeftijd in deze periode? Grtz

• Evelien Oosterhuis, 30-01-2019

Ik zie een steiger met duikplank op een foto. Is dat in de buurt van de camping of ergens anders bij het meer?

Jeannet , 21-06-2019

De steiger is verderop bij een gelegenheid voor (betaalde) dagrecreatie waar veel Italianen komen. Mag je niet zo gebruik van maken.

• De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal campingplaatsen50 tot 200