Camping Mario Village

Camping Mario Village
9,2

56 tips over Camping Mario Village

Sandra, 23-7-2018

Klimpark Acropark + wandeling naar de watervallen, Raften bij Val di Sole (super organisatie!), Met de trein naar Venetië, Gondelbaan (gratis met Trentinokaart) pakken in Trento en door de stad wandelen, The Gorge of Ponte Alto bezoeken in Trento.

Restaurants: Rivièra (bij camping Rivièra: wel altijd druk en soms rijen om te kunnen eten) en Europa

Ijssalon: Bella Vista (zit naast restaurant Rivièra). Heerlijk ijs gemaakt van echt fruit.

Enckevort, 23-7-2018

Klimpark Acropark, neem je waterschoenen mee en maak eerst een wandeling door de rivier. Stroomopwaarts richting de prachtige watervallen en weer terug ( 2 km heen en weer 2 terug). Echt prachtig avontuur voor kinderen.

Neem fietsen mee, is goed te doen (ook voor onze kinderen van 9 en 12) en bezoek Levico. Zwemspullen mee en lekker chillen in het park bij het Levico meer.

Met de Trento guest card voor 15 euro met de trein naar Trento! Bezoek daar museum Muse, prachtig en leuk voor hele gezin.

Jenny Liest, 11-8-2016

Acropark is een aanrader!!! Erg leuk

Bezoek Levico Therme en Pergine Valsugana, prachtige stadjes/dorpjes.

Met de trein ( gebruik guest card) naar Trento, mooie stad en meiden daar heerlijk gewinkeld.

Geldt ook voor Verona.

Jenny, 21-7-2015

Trento is een prachtige stad, natuurmuseum een aanrader. Maak gebruik vd trento guest card, dan is het openbaar vervoer gratis en bezoek aan veel culturele bezienswaardigheden ook, of met korting. Kaart kost 15€ voor een gezin.

Acropark is geweldig, echt een aanrader.Laat wel je trento guestcard zien voor het afrekenen.

Ook het restaurant Europa, vlakbij de camping, is een aanrader.

Voor moutain biken zijn er gratis routekaarten bij de receptie.

Meer en stadje Levico Therme, ook prachtig.

Will, 14-7-2015
Een uitstapje naar de Piramidi di Segonzano.. Door het Cembradal is aan te bevelen..
ijzerman, 3-5-2015
Voor iedereen een ideale plek.mooi meer, hoge bergen, wandel en fiets mogelijkheden, en lekker relaxen in een mooi verwarmd zwembad ook in het voorseizoen! en zalige pizza"s.

Richard, 29-1-2015

Ga wat verder naar achteren staan als je rustiger wilt kamperen. De B plekken liggen hier mooi en ruim. Ga koffie drinken en lunchen bij het restaurantje aan het meer direct tegenover de camping.

Sportief: neem vooral je racefiets of atb mee. Genoeg uitdaging. Ga niet te ver zwemmen, want het meer kan halverwege veraderlijk koud worden, met verdrinkingsgevaar!

Jessica, 6-10-2014
Bezoek aan Riva del Garda
Ingrid, 24-9-2014

Zeker de ACSI kaart gebruiken scheelt € 5 per dag.

Met de fietsen naar Castello Pergine ... mooie uitstap!

Veerle, 28-8-2014

Iets verder rijden maar zeker de moeite: Gondelbaan en zetellift vanuit centrum Latemar in Predazzo: De gondelbaan en de zetellift op zich zijn al de moeite voor mooie panaroma. Na de gondelbaan ritje gedaan op de Alpine Coaster Gardonè. Onze kinderen (5j-8j) vonden dit geweldig !

Wandeling naar berghut: Tonini vanuit Malgo Stramalio

Wandeling naar Erdomolo meer vanuit Palu del Fersina: (2u10 min): stevige klim !, maar leuke tocht