Camping Mario Village ****

Review geschreven door JB

Niet voor herhaling vatbaar

JB
10-8-2018

Deze camping geboekt vanwege alle enthousiaste recensies op oa Zoover. Het is een prima camping voor wie ervan houdt haring om haring met de buren te staan. De geboekte B+ plek was meer diep dan breed en hierdoor erg smal, omdat ook de auto’s op het plekje moeten staan ontstaat er een rij van auto’s wat niet echt gezelligheid geeft. Er zijn bij de kleinste plekken, een aantal plekken waarbij je uitzicht bestaat uit de muur van het sanitair gebouw op 1,5 meter van je tent vandaan.

Ondanks dat de animatie top was, het zwembad prima en het meer aan te lopen was, blijft het vanwege het opeen gepakt zitten voor ons bij deze keer.