Camping Mario Village

9,2

215 reacties Camping Mario Village

Stoelen en tafel terras?

Emma, 5-7-2019
Hallo, wij verblijven in een Chalet Superior Plus. Zijn er stoelen en een tafel aanwezig op het terras? Dit vind ik niet terug in de inventarisatielijst.

Wie komen er nog meer?

Bert, 10-5-2019
Hoi, Ik ga van 6 juli tot 20 juli naar camping Mario. Ben een jongen van 14 jaar, komen er nog meer mensen van mijn leeftijd in deze periode? Grtz

Evelien Oosterhuis, 30-1-2019
Ik zie een steiger met duikplank op een foto. Is dat in de buurt van de camping of ergens anders bij het meer?

Honden

Marc, 13-1-2019
Is er in de buurt mogelijkheid voor honden om te zwemmen in het meer?

tieners

Gera, 10-1-2019

Wij willen van 9 juli t/m 21 juli naar deze camping met onze dochter van 12.

Komen er meer kinderen rond deze leeftijd in die tijd? Dat zou het extra gezellig maken!

2 reacties

mobil home de luxe

silvia, 5-12-2018
Wij gaan voor de 3e x naar camping mario . nu voor het eerst luxe kamperen in een mobil home de luxe. Hoe lang zijn de bedden ? zijn de matrassen dik genoeg en de dekbedden dik genoeg?

Reserveren

Bolt, 30-11-2018

Hallo

Ik wil reserveren voor 2 volwassene van 8 juli tot 15 juli boeken. In de reservering zie ik dan 3 bedragen staan namelijk

8 juli tot 13 juli b+ 2 personen incl €230

Resevering €15

13 juli tot 15 juli b+ 4 personen incl €152

De vraag is

Waarom moet ik van 13 juli tot 15 juli voor 4 personen betalen terwijl we met ons 2en zijn

Hoor het graag

Temperatuur juli/augustus

Tekla de Jong, 25-10-2018

Wat is de temperatuur in de avond en nacht?? Kun je in de avond met korte broek en t-shirt voor je tent zitten? Of is dat te koud?

En hoe zijn de nachten?? Heb je een dikke slaapzak nodig?

Wat is de gemiddelde temperatuur in de avond en nacht?

Temperatuur juli/augustus

Tekla de Jong, 24-10-2018
Kunnen jullie aangeven wat de gemiddelde temperatuur is? En met name 's avonds en 's nachts... kun je 's avonds wel in een korte broek en t-shirt voor je tent zitten? En zijn de nachten erg koud? Ik hoor graag! Mvg. T. De Jong

prijsindicatie

angela langeweg, 1-10-2018
Kan iemand een prijsindicatie geven voor een parkeerplak in het hoogseizoen voor caravan en 2 volwassen en 2 kids van 10 en 12 jaar.