Camping Mario Village

Met jonge kinderen

Mooie camping!

Mira
9-9-2018

Gezellige camping met veel Nederlanders. Het meer is heerlijk, schoon en leuk om in te snorkelen. Mooie omgeving, vooral de wandeling naar de waterval is een aanrader. Sanitair is modern en schoon. Ook veel tieners aanwezig.

Fantastische 12 dagen vakantie gehad op Mario Village. Wij zaten in een nieuw huisje Suite Garden Paradise, schoon, netjes, comfortabel en van alle gemakken voorzien. Restaurant is helemaal top, lekkere gerechten! Zwembad is heerlijk en wat temperatuur betreft perfect voor ons en onze kinderen van 3 en 5. Animatie is geweldig, ze maken er echt een leuk feestje van! Ik kan eerlijk gezegd geen negatief punt bedenken over deze camping, dat heb ik eigenlijk nog niet eerder mee gemaakt. Omgeving en het meer is ook helemaal top, we hebben veel gedaan en bekeken, genoeg te doen dus in de omgeving. Geen moment hebben we ons verveeld. Het is dat we niet 2 keer naar hetzelfde willen maar anders zouden we hier volgend jaar zo weer naar toe gaan!

Aanrader!

Familie Arkes
5-9-2018

Camping prachtig gelegen tussen de bergen, geweldig uitzicht. Mooi aangelegde, schone camping. Direct aan het prachtige Caldonazzo meer, schoon, warm meer. Zwembad niet zo groot, geen glijbanen, verder wel prima. Veel leuke restaurantjes aan het meer, binnen 5 minuten lopen.

Op een half uurtje afstand kan je een prachtige (redelijk pittige) wandeling maken naar de top van een berg waar je beloond wordt met een geweldig uitzicht op het Caldonazzo en Levico meer.

NB: wel ca 95% van de campinggasten Nederlanders, animatie ook in Nederlands

voor herhaling vatbaar

Peter
26-8-2018

Gemoedelijke familie camping met mooi zwembad en vriendelijk personeel.

De Mobile Home Basic was prima uitgerust.

Alleen jammer dat er geen aparte parkeerplaats is voor de auto's . Nu was het wel erg vol op de camping door de geparkeerde auto's bij de caravans en tenten.

Caldonazzomeer was lekker warm en erg schoon.

Mooie plek

Koeleman
22-8-2018

Voor het eerst op deze camping geweest, voor een week. We hebben deze camping gekozen vanwege het zwembad, de animatie en het meer dichtbij. Omdat we pas een week van tevoren hebben geboekt was er alleen nog een kleine plaats beschikbaar. De plek was prima. Alles paste erop. Animatie erg leuk en enthousiast! Sanitair prima en wordt paar keer per dag schoongemaakt. Zwembad is verwarmd, wat lekker is als het bewolkt is. Als je de weg oversteekt ben je bij het meer en een leuke boulevard met meer dan genoeg restaurantjes en gelaterias! Ook kan je er heerlijk mountainbiken in de omgeving. Prachtige streek!!

Mooi topcamping

RW van Loos
16-8-2018

We hebben 2 weken gelogeerd in Suite Garden Paradise met onze kinderen van 5 en 7 jaar. Camping Mario is een nette camping en super enthousiaste animatie. Sanitair zeer netjes en een fijn super zwembad!!! Mooie omgeving. Toeristisch, maar lang niet zo druk als aan het Gardameer. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad!

Fantastisch!

Bas
16-8-2018

Overzichtelijke, nette en gezellige camping. Met 3 jonge kinderen hier 2 weken verbleven in een nette chalet (type: superior; wel prijzig). In het zwembad, het speeltuintje en met de door het enthousiaste animatie team georganiseerde activiteiten hebben onze kinderen zich ontzettend goed vermaakt! Door het overzichtelijke karakter hoef je als ouder niet continue je kinderen in de gaten te houden. De animatie was perfect! Genoeg restaurantjes in de omgeving. Klein minpuntje: de wifi was heel slecht en werkte zelden.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Top camping met zeer vriendelijk personeel

Pet Gijs
12-8-2018

Prachtige kleine camping, goed en overzichtelijk voor kleinere kinderen tot 10 jaar. Mooi zwembad waar bijna altijd plaats is omdat er voor de camping een prachtig meer ligt. Alles is zeer schoon en de mensen zijn zeer vriendelijk. Kinderen hebben heel erg genoten. Wij hebben een hele mooie vakantie gehad en komen zeker weer terug!

Niet voor herhaling vatbaar

JB
10-8-2018

Deze camping geboekt vanwege alle enthousiaste recensies op oa Zoover. Het is een prima camping voor wie ervan houdt haring om haring met de buren te staan. De geboekte B+ plek was meer diep dan breed en hierdoor erg smal, omdat ook de auto’s op het plekje moeten staan ontstaat er een rij van auto’s wat niet echt gezelligheid geeft. Er zijn bij de kleinste plekken, een aantal plekken waarbij je uitzicht bestaat uit de muur van het sanitair gebouw op 1,5 meter van je tent vandaan.

Ondanks dat de animatie top was, het zwembad prima en het meer aan te lopen was, blijft het vanwege het opeen gepakt zitten voor ons bij deze keer.

Leuke, gezellige camping

Rachel B.
9-8-2018

Een mooie, overzichtelijke, camping. Netjes en schoon, ook qua sanitair. De combi van zwembad (op de camping) en meer (na oversteken van straat) is perfect. Er wordt veel georganiseerd en de animatie is toegankelijk en actief. Leuke verrassing: er is een aantal keer per seizoen een campingfeest met gratis drankjes en live muziek. Heel sfeervol!

Een nadelig puntje: de plekken om te kamperen (80 m2) zijn krapjes, de auto moet op de plek met als gevolg dat je tegen de auto's aankijkt. Parkeren buiten de eigen plek kan tegen betaling van 10 euro per dag.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mario Village in Caldonazzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mario Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.