Camping Mario Village

• Waterpark
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer camping info

Uitzicht op de bergen vanaf Camping Mario Village in Caldonazzo (Italië). Zowel in het zwembad als bij een diner in het restaurant geniet je van dit vergezicht. Mario Village is sterk gericht op Nederlanders en heeft Nederlandse animatie. De camping ligt aan het meer van Levico en nabij imposante watervallen. Ook kun je er geweldig snorkelen.

Tonen op kaart

Contact

480 Reviews over Mario Village

• 9Jellie06-01-2022

Naar deze regio, dan zou ik zeker Mario aanraden

De camping is heel netjes. Al het personeel is super behulpzaam. Goede bewaking en controle op gasten, erg prettig. Voldoende keuze tussen schaduw en zon. Zwembad is eenvoudig maar ook hier mooi aangelegd en sanitair worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Et meer is te bereiken door vanuit de camping de kleine straat over te steken en 20 meter te lopen. Heel mooi en warm meer

• 9Pau31-12-2021

Mooie kleine camping

5 jaar geleden ook al eens geweest en er is veel verbeterd. De grotere plekken achteraan of links zijn top. Sanitair is erg goed. Voldoende douches, wastafels en toiletten en schoon. Worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Zwembad is eenvoudig maar ook hier mooi aangelegd. Er is animatie. Het meer is heel mooi, schoon en warm meer. Geen massatoerisme. Al het personeel op de camping is super vriendelijk en behulpzaam.

• 10Bobby29-12-2021

Heerlijke camping!

Wij zijn hier in de meivakantie 8 dagen geweest, het was toen erg rustig op de camping. Het verwarmde zwembad was in mei al mooi op temperatuur. Onze kinderen (van 11 en 13 jaar) hebben alle dagen gezwommen. De omgeving is erg leuk, je kan er ook goed fietsen. Wij komen nog eens terug!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9RW22-12-2021

Geweldige vakantie gehad!

Mooie camping, net sanitair, mooie omgeving (ook voor de Mtb), heerlijk meer. De boys (14 en 12) hebben zich prima vermaakt en wij dus ook. De negatieve reviews geven geen werkelijk beeld van Mario camping.

• 7Rijpie17-12-2021

Zakelijke camping

Hele Nette camping met mooi sanitair. Helaas, steeds meer kampeerplaatsen worden ingenomen door vaste accomodaties. Een keer betaald dan geen terug gave bij onvoorzien, dit moet je doen bij je reisverzekering! Geen Acsi camping meer in 2022 en dat is een tegenvaller. Lawaai van de animatie kan zeer storend zijn. Service is knap zakelijk en camping is aan de dure kant. Wel verwarmt zwembad.

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 10v d berg23-09-2021

Gezellige Familiecamping!

Erg leuke nette camping met veel Nederlanders wat leuk is voor het contact voor de kinderen. De camping is zeer schoon en netjes! De accommodatie was ook brandschoon. In de buurt erg veel te zien, erg mooie omgeving! Wij komen hier zeker terug!!

• 9R v veen15-09-2021

Heerlijke vakantie op super fijne camping!

Fantastische camping. Voor het 2e jaar op rij naar deze camping geweest en het bevalt ons zeer goed. Het zwembad is voor ons kind van 4 een prima zwembad. Het personeel is zeer vriendelijk. Prachtige ongeving!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Guus13-09-2021

Heerlijke, nette camping met top accommodaties

Hele nette camping. Kan alleen de vaste accommodaties goed beoordelen. Die lijken allemaal van goed niveau. Sowieso heel schoon en netjes. Wij zaten in een Suite Garden Paradise. Die liggen echt het allermooiste. Aan een heel mooi groen pad waar geen auto’s en fietsers komen. Door al het groen en de heg/haag rond je terras heb je ook een gevoel van privacy. Zeer enthousiast over deze accommodatie. Camping is in de avond lekker rustig. Kleine supermarkt voor alleen het hoognodige en een fijne bar / restaurant. Ook voor takeaway. Groot voordeel vinden we het verwarmde zwembad. Heerlijk om temperatuur. Met onze zoon van 2,5 kunnen we hier alles wat we willen. Kan me wel voorstellen als je tieners hebt dat het wellicht wat ‘saai’ is als je zelf geen watersporter bent en veel op het meer wil zijn. Er is geen spectaculaire glijbaan of speeltuin ofzo.

• 10Staat v/h sanitair
  • 7Fam de Jong06-09-2021

Leuke (dure) camping!

Mooie goed onderhouden camping, prettig verwarmd zwembad, schoon (basic) sanitair en gelegen in mooie omgeving. Animatie is gericht op (jonge) basisschool kinderen, enthousiast team. De minpunten zijn: geen afscheiding tussen de plaatsen waardoor je aan de achterzijde dichtbij elkaar staat, veel auto’s op de camping, zeer rumoerig in de vroege ochtend en late avond (in eerdere reviews lees ik strenge regels, maar daar hebben wij niets van gemerkt), slechte WiFi en de prijs-kwaliteit verhouding is niet in balans.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 1Boudewijn30-08-2021

Superb camping with horrific service (none)

Review in het Engels: Superb campsite that is well maintained, however service here is horrible. We have two small kids (0 and 2 years) and received a pitch next to the busy road, there is no possibility to talk to anybody at the reception since they divert all communications to an email address. It is such a shame since all the facilities are superb, but our kids cannot sleep next to a busy road ( if you are seated next to each other you cannot hear each other ). We are no people to complain and have tried to talk to the manager, or anybody but the only answer is: please send an email to this address and wait for an answer. Never received this horrible service before. And no we did not book the cheapest spot, we paid for the spot D.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Camping Mario Village info

Camping informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (57)

Hotel type

• MastercardBeschikbaar
  • EC-kaartBeschikbaar

Facilities

• CafeNiet beschikbaar
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (2)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar

Beach

• Rotsachtig strandBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Distances in meters

• Stadscentrum3 km