Camping Mario Village

287 reviews over Camping Mario Village in het Nederlands

Tegenvaller...

Verhoeven
13-5-2018

Na alle goede reviews besloten camping Mario te bezoeken. We zijn vanaf het Gardameer naar het Caldonazzo meer gegaan. Camping is kleinschalig, voor Italiaanse begrippen ruime plaatsen en alles in het geheel wordt zeer netjes bijgehouden. Leuk verwarmd zwembad. Ligging optisch heel mooi tussen de bergen, maar wij vonden de omgeving minder. Caldonazzo meer straalt in de meivakantie nog weinig gezelligs uit.. Komt misschien ook door de straat en woonhuizen welke zich tussen het meer en de campings bevind. Weinig mogelijkheden tot uitlaten van je hond.

Al met al was het voor ons een tegenvaller en zijn we na 3 dagen vertrokken, terug naar het Gardameer.

Lekker genietwn

Carola
28-4-2018

Super leuke camping, stukje rijden voor bezienswaardigheden. Zwembad heerlijk! Stacaravan basic was wel erg basic!

Fantastisch!!

Schuurman
17-4-2018

Alles tot in de puntjes verzorgd!

Heerlijke camping

Brigitte
    20-1-2018

Mooie camping, veel vermaak voor alle leeftijden.

Goed onderhouden, en de ruime plekken zijn ook echt heel ruim, ongekend voor Italie! Al betaal je hier dan ook wel meer dan genoeg voor...

De kinderen (12 en 14 jaar) hebben ze heel goed vermaakt, veel jeugd van hun leeftijd. Gingen vaak naar het meer.

Echt een aanrader!

Mooie camping

Anny
    12-1-2018

Ruime standplaatsen. Vond het zwembad kleiner dan ik had verwacht.

Faciliteiten waren prima alleen werkte het weer niet mee.

goed verzorgde camping, maar niet voor ons

benjm
    13-12-2017

De camping is keurig verzorgd, en het sanitair wordt 2x per dag schoon gemaakt. Zwembad is niet groot, maar biedt voldoende plek om af te koelen.Tegenover de camping ligt het meer, hier is het heerlijk vertoeven op het strand. Je kunt er ook kano's huren. Restaurant kun je prima pizza/pasta eten, zeer vriendelijke bediening. Langs het meer zijn een aantal restaurantjes op loopafstand. Enthousiaste animatie vooral gericht op jongere kinderen. Zoals op elke camping zijn hier mooie en minder mooie plekken, wij hadden een minder mooie bij het sanitairgebouw. De weg is daar erg gehorig door het grind en er komen op die plek veel gasten en auto's voorbij. De camping is netjes, maar er ontbrak voor ons sfeer. Niet gezellig 's avonds wat drinken op het terras, de meeste gasten zitten voor hun tent en gaan vroeg naar bed. Maar misschien waren wij net in de verkeerde periode. De camping is een prima uitvalsbasis voor Verona, Venetië, en Trento en in de omgeving is veel te zien en te doen.

Schone camping in prachtig Italiaans gebied

Charlotte
    25-11-2017

Door alle fantastische reviews over camping Mario besloten wij ook te gaan in sept samen met onze zoon van 14 maanden. De camping is inderdaad perfect gelegen aan het meer en is heel schoon, maar wij vonden helaas toch ook wat dingetjes die niet zo fijn waren. Zo hadden wij de nieuwe accommodatie Garden Suite geboekt en in het 1e huisje zaten kakkerlakken! Dit hadden ze nog nooit meegemaakt vertelden ze, maar wij hadden ze dus mooi wel. Pas na vier dagen was er een ander huisje vrij waar we heen konden verhuizen. De suites zijn mooi nieuw, maar wel kleiner dan we dachten, eigenlijk zijn het gewoon nieuwe stacaravans. Het gebied is werkelijk prachtig, maar helaas niet geschikt om na aug heen te gaan, want veel restaurants waren al dicht en het weer is ook vrij wisselvallig. We hebben wel een geweldige vakantie gehad en hebben genoten van het zwembad, het eten en de omgeving. Maar wij vonden de camping wat klein en miste een leuke speeltuin voor de kleintjes. Wij komen er niet meer terug.

Geweldig

Floris
    22-10-2017

Het is er fantastisch alles goet er goed uit ook de huisjes. het enige min puntje is de wifi.

Prima camping

Dave
    5-9-2017

Wij waren voor het tweede jaar op Camping Mario. Het is een geweldige camping met een zeer goede ligging voor verschillende uitstapjes. Het Caldonazzomeer aan de overkant van de rustige weg is heerlijk. De camping zelf is erg schoon en zeer goed onderhouden. Wij verbleven in een chalet en deze was ook heel erg schoon, daar kunnen veel andere campings nog wat van leren. Onze kinderen van 16 en 14 jaar oud hebben zich ook goed vermaakt. Wij zijn vanaf Mario naar Verona en Venetië geweest. Naar Venetië met de trein, dit is absoluut aan te raden. Andere trips en bezienswaardigheden zijn vaak gratis met de Trentino Guest Card, die je bij de receptie kan verkrijgen. Er is hier heel veel te zien en te doen, en wat ons betreft is Camping Mario het perfecte startpunt.

Hele fijne camping!

Martijn
    4-9-2017

Mooi verzorgde, niet te massale camping met mooie plaatsen en accommodaties. Personeel bij de receptie en een groot deel van het leuke animatieteam spreekt Nederlands, er komen veel Nederlanders hier op vakantie. Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen tot ca 12 jaar, voor oudere kinderen is er niet zoveel. Sanitair zeer netjes en een fijn zwembad, geen baby/peuterbad! Genoeg ligbedden. Winkeltje voor broodjes en het hoognodige, genoeg supermarkten in de buurt. Restaurant serveert helaas donders slechte pizza's, gelukkig zijn verderop in de straat een stuk betere te krijgen. Om 22 uur is het avondprogramma afgelopen en niet lang daarna is het ook echt stil met een nachtwaker die z'n werk (gelukkig) erg serieus neemt.

We hebben een aantal aanbieders voor Mario Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mario Village in Caldonazzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mario Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mario Village scoort een 8.63 uit 10 op basis van 333 reviews.