Camping Mario Village

Camping Info

• Aan zee
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Uitzicht op de bergen vanaf Camping Mario Village in Caldonazzo (Italië). Zowel in het zwembad als bij een diner in het restaurant geniet je van dit vergezicht. Mario Village is sterk gericht op Nederlanders en heeft Nederlandse animatie. De camping ligt aan het meer van Levico en nabij imposante watervallen. Ook kun je er geweldig snorkelen.

Contact

431 reviews over Camping Mario Village

• 9Niky27-09-2019

Heerlijke camping voor kinderen

Vrij kleine camping, maar met alle faciliteiten die je zoekt: zwembad, animatie, voldoende washokken, restaurant en klein winkeltje met verse broodjes. Naast de receptie is er infopunt met veel informatie. De B plekken zijn groot en ruim. Keurig schoon allemaal en natuurlijk tegenover het schitterende meer!

• 6E.Heuver26-09-2019

Wij blijven 1 December mooi in bed! Nooit weer!

Eenmalig, allereerst was er totaal niets te doen voor mijn zoon van 14 jaar want die waren ze liever kwijt dan rijk en dat lieten ze ook merken door hun s àvonds buiten de poort te zetten nadat ze elkaar vooraan opzochten om zo zichzelf te maken maar dat was hun teveel! Voor mijn dochter van 10 was de kidsclub eigenlijk ook niet toepasselijk ik snap dat het moeilijk is om het voor iedereen goed te doen maar na de top verhalen die ik overal las was ons verwachtingspatroon vrij hoog maar dat viel tegen, we zijn echt niet veel eisend maar het meer maakt de camping en die is voor iedereen en niet van de camping . De druppel die ons tot denken heeft gezet om hier niet weer terug te komen was toch wel de eigenaar, er kwam een ouder echtpaar even om de hoek kijken nadat ze eerder er zelf 6 jaar achter elkaar gestaan hadden en nieuwschierig waren en die werden even van de camping gegooid. personeel is top!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 10Bianca26-09-2019

ook dit jaar weer heerlijk!

2 weken doorgebracht in accommodatie Sweet Garden Paradise op deze topcamping. De omgeving is prachtig, er is genoeg te doen en te zien. Deze camping heeft vriendelijk personeel, wordt goed onderhouden en vernieuwt geregeld. Accommodaties zijn mooi en erg schoon. Een echte aanrader wat ons betreft.

• 10Arjan15-09-2019

Mooie camping aan meer

Vriendelijke ontvangst en camping met groote plaatsen, goede bewaking en controle op gasten, het vers en lekkere brood elke dag, prachtige indeling, schone meer met de Blauwe Vlag, mooie en kleine dorp Caldoazzo, en mooi weer!

• 8Marie10-09-2019

Mooie verzorgde camping

Mooie verzorgde camping. Zwembad is top! Meer ligt aan de overzijde en leuke restaurantjes op loopafstand. Aan het eind van het seizoen heeft animatieteam er niet meer zo’n zin in, dat is wel jammer. Camping is prijzig voor verblijf.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Bos02-09-2019

Fantastisch!

Een erg schone en mooie camping. Het heeft een mooi zwembad en als je de straat oversteekt, dan zit je al aan het meer van Caldonazzo. Verder was er een heel leuk animatie aanwezig. We hebben een superleuke vakantie gehad!

• 8M&M01-09-2019

Goed georganiseerde camping op een mooie locatie.

Middelgrote camping aan de voet van diverse bergen aan een heerlijk rustig meer. De eerste week voornamelijk bevolkt door Nederlandse gasten, de laatste week steeds meer Duitse gasten (laatste week aug). Er wordt op alle vlakken veel aandacht aan de camping besteed, de hartelijke ontvangst aan de receptie ook bij vragen over de omgeving, de tuinmannen altijd bezig en vriendelijk, toiletgebouwen schoon en netjes, badjuffrouw subtiel aanwezig en 's avonds de bewaking aan de poort met een snoepje voor de kinderen. De wat kritischere reviews hieronder over de bewaking of ontvangst aan de receptie hebben wij niet herkend. Zwembad voldoende, meer heerlijk door weinig wind. Wij zaten op een 'B' plaatsje achterin. Meer dan genoeg ruimte. Camping is na 22 à 22u30 stil, wat voor ons een pluspunt is. (Ned) Entertainment is voornamelijk gericht op de kleinere bezoekers. Als verbeterpunt... af en toe een leuke band/karaoke zou leuk zijn.

• 8Staat v/h sanitair

• 10Linda30-08-2019

Wij verbleven 12 dagen in Suit Garden Paradise. Er komen geen auto's door het straatje van deze accommodaties dat is prettig voor kleine kinderen. Personeel altijd vriendelijk. Ik kan geen negatief punt van deze camping opnoemen het was in een woord fantastisch zowel voor volwassenen als voor onze kinderen van 9 en 7. Veilige camping ik vind het juist goed dat ze controleren op bezoekers. Mooi zwembad, animatie was goed en je steekt de weg over en bent bij het mooie Caldonazzo meer.

• 7FS27-08-2019

Meer van verwacht

Naar aanleiding van alle zeer positieve reviews waren onze verwachtingen voor deze camping heel hoog. Uiteindelijk is het een prima camping, maar we hadden toch een beetje gevoel van "is dit het nou?". Chalet Gold, deze staan aan een smal straatje zeer compact opgesteld, hierdoor zowel naast je als tegenover je vrij dicht bij de buren. Leuk zwembad, voldoende groot voor de camping, met een aardige badjuf die leuke interactie heeft met de kids. Alleen optredend als het nodig is. De animatie is vooral gericht op kleine kinderen en vrij eenzijdig. Elke dag hetzelfde riedeltje, dat merk je ook aan het animatieteam wat wel hun best doet, maar niet altijd even enthousiast over komt. Restaurant leuk voor een ijsje, ongezellig om te eten. Uit eten beter buiten de camping doen. De camping is overdreven streng op de polsbandjes. Geen bandje, geen toegang. Bij uitchecken wordt hij ook meteen doorgeknipt en mag je de camping niet meer op.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9johan25-08-2019

Aanrader!

Super camping! al meerdere malen geweest prachtige omgeving en alles is netjes en schoon. Voor zowel jonge als oudere kinderen een leuke camping. Snap niet dat mensen een negatieve recensie over deze camping kunnen geven, azijnzeiken is ook een vak. Oke, de wifi is matig dat kan beter voor de prijs van de camping voor de rest is alles top! Volgend jaar weer.

57 tips over Camping Mario Village

• petra den Hertog, 21-07-2019

Rafting en Canyoing bij Raftingcenter in Dimaro Val di Sole. Superorganisatie! Bel hun gewoon zelf en hou geld in je zak. Camping Mario houd voor het raften 6 euro in en je moet gewoon bij het raftingcenter de normale prijs betalen. Boek canyoing daar en niet bij de camping, dit duurt daar 2 uur en bij Raftingcenter 3,30. Huur een elektrische MTB een halve dag en fiets de Pannarotta op in Levico. Leuk tripje!

• H.Swarte, 12-01-2014

Hardlopen en zwemmen, wandelen en lekker eten in de omgeving.

• Frans en Thea van den Broek, 30-06-2014

Alles in de omgeving schreeuwt om bezocht te worden en dat is nogal wat.Fietsen in de omgeving is heel erg goed te doen.Lange vlakke tochten kun je er maken

215 vragen over Camping Mario Village

• Emma, 05-07-2019

Stoelen en tafel terras?

Hallo, wij verblijven in een Chalet Superior Plus. Zijn er stoelen en een tafel aanwezig op het terras? Dit vind ik niet terug in de inventarisatielijst.

Emma, 22-07-2019

Hoi marieke, dank je wel! Nee we zijn er nog niet. Maar je hoeft toch niet zelf vouwstoelen mee te nemen voor op het terras?! Ben benieuwd...

Marieke, 21-07-2019

Misschien zijn jullie er al maar op de inventaris lijst staat 1 tafel en 6 stoelen.

• Bert, 10-05-2019

Wie komen er nog meer?

Hoi, Ik ga van 6 juli tot 20 juli naar camping Mario. Ben een jongen van 14 jaar, komen er nog meer mensen van mijn leeftijd in deze periode? Grtz

• Evelien Oosterhuis, 30-01-2019

Ik zie een steiger met duikplank op een foto. Is dat in de buurt van de camping of ergens anders bij het meer?

Jeannet , 21-06-2019

De steiger is verderop bij een gelegenheid voor (betaalde) dagrecreatie waar veel Italianen komen. Mag je niet zo gebruik van maken.

• De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal campingplaatsen50 tot 200