Camping Mario Village

349 reviews over Camping Mario Village in het Nederlands

Mooi topcamping

RW van Loos
16-8-2018

We hebben 2 weken gelogeerd in Suite Garden Paradise met onze kinderen van 5 en 7 jaar. Camping Mario is een nette camping en super enthousiaste animatie. Sanitair zeer netjes en een fijn super zwembad!!! Mooie omgeving. Toeristisch, maar lang niet zo druk als aan het Gardameer. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad!

Fantastisch!

Bas
16-8-2018

Overzichtelijke, nette en gezellige camping. Met 3 jonge kinderen hier 2 weken verbleven in een nette chalet (type: superior; wel prijzig). In het zwembad, het speeltuintje en met de door het enthousiaste animatie team georganiseerde activiteiten hebben onze kinderen zich ontzettend goed vermaakt! Door het overzichtelijke karakter hoef je als ouder niet continue je kinderen in de gaten te houden. De animatie was perfect! Genoeg restaurantjes in de omgeving. Klein minpuntje: de wifi was heel slecht en werkte zelden.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Top camping met zeer vriendelijk personeel

Pet Gijs
12-8-2018

Prachtige kleine camping, goed en overzichtelijk voor kleinere kinderen tot 10 jaar. Mooi zwembad waar bijna altijd plaats is omdat er voor de camping een prachtig meer ligt. Alles is zeer schoon en de mensen zijn zeer vriendelijk. Kinderen hebben heel erg genoten. Wij hebben een hele mooie vakantie gehad en komen zeker weer terug!

Niet voor herhaling vatbaar

JB
10-8-2018

Deze camping geboekt vanwege alle enthousiaste recensies op oa Zoover. Het is een prima camping voor wie ervan houdt haring om haring met de buren te staan. De geboekte B+ plek was meer diep dan breed en hierdoor erg smal, omdat ook de auto’s op het plekje moeten staan ontstaat er een rij van auto’s wat niet echt gezelligheid geeft. Er zijn bij de kleinste plekken, een aantal plekken waarbij je uitzicht bestaat uit de muur van het sanitair gebouw op 1,5 meter van je tent vandaan.

Ondanks dat de animatie top was, het zwembad prima en het meer aan te lopen was, blijft het vanwege het opeen gepakt zitten voor ons bij deze keer.

Leuke, gezellige camping

Rachel B.
9-8-2018

Een mooie, overzichtelijke, camping. Netjes en schoon, ook qua sanitair. De combi van zwembad (op de camping) en meer (na oversteken van straat) is perfect. Er wordt veel georganiseerd en de animatie is toegankelijk en actief. Leuke verrassing: er is een aantal keer per seizoen een campingfeest met gratis drankjes en live muziek. Heel sfeervol!

Een nadelig puntje: de plekken om te kamperen (80 m2) zijn krapjes, de auto moet op de plek met als gevolg dat je tegen de auto's aankijkt. Parkeren buiten de eigen plek kan tegen betaling van 10 euro per dag.

Geweldig!

Marianne
5-8-2018

We hebben opnieuw een geweldige week gehad op deze camping. Super schone camping, ruime schone accomodatie (Chalet), fijn zwembad, vriendelijke mensen op de camping, behulpzaam personeel, heerlijk zwemmen in het meer en onze dochters hebben genoten van de animatie. Wat een enthousiast en gemotiveerd team weer dit jaar!!!!!

Geweldig

Faye
29-7-2018

In één woord FANTASTISCH!!

Ontzettend schoon, prachtige ligging, mooie camping, genoeg vertier en erg mooie omgeving. Leuk bij een weggetje met restaurants dus je hoeft niet altijd met de auto weg! Grote steden in de buurt en het italiaanse leven ook! Niet super toeristisch, genoeg ongerepte natuur en lekker om te fietsen. Het weer is wel onvoorspelbaar.

Super mooie, nette en leuke camping!

Sandra
23-7-2018

We hebben 2 weken gelogeerd in Suite Garden Paradise (nr. 905; ruime plaats, in ochtend schaduw en in avond zon en zicht op de mooie berg) Mooie en nette stacaravan die aan een rustig laantje ligt omdat er geen auto's mogen rijden. Camping Mario is een nette camping met leuke en super enthousiaste animatie (nog nergens zo'n enthousiast animatieteam gezien) voor de kinderen. Er worden ook voor de oudere kinderen voetbaltoernooien, badmintontoernooien en waterpolowedstrijden georganiseerd. Geweldige ligging direct aan het meer waar je middels een "boulevard" naar diverse restaurants en ijssalons kunt lopen. Heerlijk!

Super camping!

Enckevort
23-7-2018

Net terug van een zeer fijne vakantie.

Prachtige, zéér goed onderhouden camping! Het sanitair werd drie keer per dag grondig schoon gemaakt. Elke morgen werd er geharkt, afgevallen blaadjes opgeruimd, echt een goed georganiseerd bedrijf. Iedereen van het personeel is er vriendelijk. Het winkeltje op de camping is klein, maar boodschappen doen bij de dichtstbijzijnde supermarkt kan op de fiets! Heerlijk! Elke ochtend een groot assortiment aan brood. Voor de kinderen wordt er veel georganiseerd, een fijn animatieteam, bij wie sport hoog staat aangeschreven. Dikke pluim voor Bas die elke dag weer in zijn eentje een hele kudde kids in het gereel hielt tijdens de voetbalschool.

Het meer is ook echt de moeite waard, neem wel waterschoenen mee.

In de buurt (lopend) verschillende goede restaurantjes, zeker een aanrader is restaurant Europa, prachtig restaurant met héérlijk eten.

Al met al een echte aanrader!!!!

Fantastisch voor herhaling vatbaar.

Marco
10-7-2018

We hebben genoten van de omgeving en het verblijf op Mario Village was geweldig. Voor de schaduw staan er plataan achtige bomen die weinig rommel achterlaten! Verder wordt alles zeer goed bijgehouden en het sanitair bleef, ondanks dat het hoogseizoen begonnen, toch nog erg schoon. De enige opmerking die ik kan maken is over het sanitair gebouw bij de ingang, dit was nog op de oudere italiaan gemaakt en de (af)wasbakken etc hingen erg laag.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mario Village in Caldonazzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mario Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mario Village scoort een 8.69 uit 10 op basis van 349 reviews.