Hotel Alla Torre

8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Alla Torre voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Alla Torre in het Nederlands

Goed hotel op korte afstand met het centrum. Leuke bar en bijzonder personeel.

We hadden een leuke kamer los van het hotel met groot balkon grenzend aan appel boomgaard.

Erg klantvriendelijk en behulpzaam

Marc
9-8-2012

Aug 2012 verbleven wij in een vakantiewoning 25mtr van dit hotel. Bijna elke avond genoten van hun eten. Elke ochtend mocht ik gebruik maken van hun wifi. Bakkie koffie natuurlijk zelf betaald.

Toen wij een dokter nodig hadden, werd er voor ons gebeld en vertaald. Erg behulpzaam vond ik.

Prijs hotel in deze periode is 35,00 pp, incl ontbijt.

Mvg, Marc

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alla Torre in Caldonazzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alla Torre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alla Torre scoort een 8.29 uit 10 op basis van 3 reviews.