Hotel Albergo Gilda

We hebben een aantal aanbieders voor Albergo Gilda voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Albergo Gilda in het Nederlands

Goed en verzorgd hotel

Richard
25-8-2012

Vriendelijke eigenaresse en zeer verzorgd hotel.

2008

goed verzorgd hotel met zwembad

Yt van Es
13-8-2008

alles heel goed onderhouden, alleen de omgeving van het zwembad verdiend enige aandacht + de ligbedden en stoelen zijn aan vervanging toe. douchecabine was erg krap 70x70

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albergo Gilda in Caldonazzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albergo Gilda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.