Bed and Breakfast Agriturismo Corte Delle Mele

79 reviews over Bed and Breakfast Agriturismo Corte Delle Mele

• 2019
    10Ronald29-09-2019

Tot 2020

Voor de derde keer op rij opnieuw een super vakantie gehad op Corte delle Mele. Dit is echt thuiskomen en hoop nog vele jaren hier te verblijven. Neem vooral je fiets mee en wandelschoenen. De omgeving is een paradijs om te fietsen en te wandelen. Zeker na het fantastische ontbijt elke ochtend. Tot 2020

• 10Theo & Ingrid03-09-2019

Fantastisch!

In 1 woord; fantastisch!! Wij komen al meerdere jaren rond het Lago di Caldonazzo maar dit was echt 'thuiskomen', dit is zoals je Italië wilt beleven. Marco, Gabriella en familie zijn zeer gastvrij en het heerlijke ontbijt met zelfgebakken taart is het summum. Wij komen zeker terug.

• 10JMR18-08-2019

Fantastisch!

Wij verbleven 11 dagen in dit geweldige B&B. Gabriella en Marco zijn super gastvrije en vriendelijke mensen die altijd voor je klaarstaan. Ontvangen word je al met cappuccino en wat lekkers erbij. Het ontbijt is héérlijk, zeer uitgebreid en lekkere zelfgemaakte taart en appelsap. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Ligging is perfect tov het meer en midden tussen de appelbomen en zonnebloemen. Een aanrader en wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Lambert en Joke13-08-2019

Geweldig!

Via google zijn we terecht gekomen bij deze agriturismo; het leek té mooi om waar te zijn. Marco en Gabrielle hebben er echter voor gezorgd dat we een fantastisch verblijf bij hun hebben gehad. De vijf tienen hebben ze dik verdiend! Volgend jaar komen we graag terug.

• 10Corrie Zand Scholten06-08-2019

fantastisch

Door en door verwend. Heerlijk ontbijt met altijd verschillende zelfgebakken taarten, zelf geperst sap van appels uit eigen boomgaard en ruime keuze aan kaas en vleeswaren en niet te vergeten lekkere cappuccino. Alles is erg schoon. De familie is bijzonder hartelijk en ze willen het jou op alle mogelijke manieren naar de zin maken. Er is een keukentje aanwezig voor algemeen gebruik zodat je eventueel nog zelf een maaltijd kunt maken. We zijn er 12 dagen geweest en het is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Herman05-08-2019

In een woord geweldig.

Zeer behulpzaam, groot vertrouwen in hun gasten, vriendelijk en gastvrij. Schitterend verblijf gelegen in een enorme tuin rondom de gebouw. Liefde voor hun tuin en alles wat daarbij hoort. Een mooi verzorgde kamer voorzien van alle gemakken. Je krijgt meer dan waar voor je geld. Het is een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Frank en José04-08-2019

Fantastisch gelegen gerund door gastvrije mensen

Een meer dan voortreffelijk B&B. Hier heb je echt het gevoel gast te zijn. Niet gemaakte gastvrijheid maar werkelijk gemeend. Marco, Gabriella en Cristina weten hier een echte huiselijke sfeer te creëren. Naast deze gastvrijheid kunnen we verder nog noemen idyllisch gelegen tussen de boomgaarden en zonnebloemveld. We hebben hier genoten en komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Tanna30-06-2019

Zeker een plek om nog een keer naar terug te gaan.

Hele mooie rustige stek tussen de boomgaarden. Super schone kamers, super goed verzorgd ontbijt en de eigenaren zijn erg gastvrij. Ze staan zelfs voor je op als je vroeg wil vertrekken. Het liefste willen ze dan nog een ontbijt voor je maken, maar naar meerdere malen nee te hebben gezegd, kregen we een tas vol lekkere broodjes en ander lekkers mee voor onderweg. Een stek waar wij graag nog een keer terug komen.

• 10Geurt en Rense Pijpers14-06-2019

Geweldig

Net terug van een heerlijk weekje in Corte delle Mele. Het begint al geweldig bij aankomst, ontvangst door Gabrielle met cappuccino en taart. De kamer is superschoon met een goede douche en wordt elke dag schoongemaakt. Het ontbijt is elke dag weer heerlijk, met zelfgebakken taart en koekjes, vers fruit, yoghurt, muesli en cruesli , beleg. Ook ei zoals je wilt, gekookt, gebakken of scrambled. Het meer ligt op ongeveer 15 minuten lopen. ‘s Avonds is er vaak een glas wijn of zelfgemaakte ‘medicin’ (soort grappa). Gabrielle en Marco en hun dochter zijn lieve vriendelijke mensen, die alles doen om het je naar je zin te maken. Wij moesten ‘s ochtends om 6 uur vertrekken om het vliegtuig te halen en om half zes stond het ontbijt voor ons klaar. Kortom zeker een aanrader deze Agriturismo.

• 10Ria en Rob07-06-2019

Echt aanrader!

Een echte aanrader! Minder dan 1 km van het meer van Caldonazzo en het ligt tussen de fruitbomen. Er ontbreekt je nergens aan, heel goede gastheer en gastvrouw. Ontbijt is heel uitgebreid en dat voor totaal 8 kamers! Mocht ik weer naar deze regio gaan dan is de keuze snel gemaakt, dan gaan we zeker terug. Wij hebben vrijwel dagelijks op de mountainbike gezeten, fantastische omgeving waar je je helemaal kunt uitleven zowel in het bos als op de weg. Ook veel fietspaden aangelegd in de wijde omgeving.

4 tips over Bed and Breakfast Agriturismo Corte Delle Mele

• Familie van de Kar, 17-08-2013

Bezoek: arte sella, Levico therme, Trento (nieuw museum). Fietsen langs de rivier. Wandelen naar bergtoppen.

• Cees, 18-08-2013

Wandelen in de bergen bij Merano, Meran 2000. Een wandeling met leuke ontmoeting.

• Sandra, 28-08-2012

Veel te doen in de omgeving: wandelen, fietsen, winkelen in Trento, met trein naar Venetië vanaf station Caldonazzo (7 minuten lopen vanaf accomodatie), zwemmen/surfen/varen in het meer, leuke plaatsjes en weekmarkten.

2 vragen over Bed and Breakfast Agriturismo Corte Delle Mele

• PJA Slegers, 05-05-2014

hoe kan ik boeken ????

hoe kan je boeken bij deze B&B CORTE DELLE MELE in Cordanazzo

Riet en Jo Willems, 12-07-2014

Je kunt boeken via [email protected] Wij stellen het op prijs als je onze namen Riet en Jo Willems aan hun meedeeld.

• leonvandekar, 28-12-2012

afstand meer / zwemmen

Hoever ligt b&b van het meer vandaan? Mag je daar in zwemmen of zijn het "privestrandjes"

berkm, 27-05-2013

Het lago di caldonazzo (meer) ligt op 1 kilometer van de B&B. De stranden zijn openbaar. Je hebt ook nog een lido waar je betaald voor het zwemmen. Langs het meer vindt je ook veel eetgelegenheden en ijssalons. Wil je met de auto naar het water dan liggen er verschillende parkeerplaatsen direct bij de stranden, maar hier is wel betaald parkeren.

Bed and Breakfast Agriturismo Corte Delle Mele info

• Aantal sterrenstersterster