ItaliëTrentino en Zuid TirolCaldonazzoBed & Breakfasts CaldonazzoBed & Breakfast Agriturismo Corte Delle Mele

Bed & Breakfast Agriturismo Corte Delle Mele

ItaliëTrentino en Zuid TirolCaldonazzo

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Agriturismo Corte Delle Mele voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 82 reviews
+33/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 82 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

Contact

80 Reviews over Agriturismo Corte Delle Mele

• 10Ed Meessen31-08-2021

We voelden ons meteen thuis.

Een bijzonder ervaring bij een bijzonder gastvrije familie. Het ontbijt was super. Kamers waren perfect verzorgd. Hier komen we zeker nog eens terug om te genieten van de gastvrijheid die geboden werd.

• 10Ronald29-09-2019

Tot 2020

Voor de derde keer op rij opnieuw een super vakantie gehad op Corte delle Mele. Dit is echt thuiskomen en hoop nog vele jaren hier te verblijven. Neem vooral je fiets mee en wandelschoenen. De omgeving is een paradijs om te fietsen en te wandelen. Zeker na het fantastische ontbijt elke ochtend. Tot 2020

• 10Theo & Ingrid03-09-2019

Fantastisch!

In 1 woord; fantastisch!! Wij komen al meerdere jaren rond het Lago di Caldonazzo maar dit was echt 'thuiskomen', dit is zoals je Italië wilt beleven. Marco, Gabriella en familie zijn zeer gastvrij en het heerlijke ontbijt met zelfgebakken taart is het summum. Wij komen zeker terug.

• 10JMR18-08-2019

Fantastisch!

Wij verbleven 11 dagen in dit geweldige B&B. Gabriella en Marco zijn super gastvrije en vriendelijke mensen die altijd voor je klaarstaan. Ontvangen word je al met cappuccino en wat lekkers erbij. Het ontbijt is héérlijk, zeer uitgebreid en lekkere zelfgemaakte taart en appelsap. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Ligging is perfect tov het meer en midden tussen de appelbomen en zonnebloemen. Een aanrader en wij komen zeker nog eens terug!

• 10Lambert en Joke13-08-2019

Geweldig!

Via google zijn we terecht gekomen bij deze agriturismo; het leek té mooi om waar te zijn. Marco en Gabrielle hebben er echter voor gezorgd dat we een fantastisch verblijf bij hun hebben gehad. De vijf tienen hebben ze dik verdiend! Volgend jaar komen we graag terug.

• 10Corrie Zand Scholten06-08-2019

fantastisch

Door en door verwend. Heerlijk ontbijt met altijd verschillende zelfgebakken taarten, zelf geperst sap van appels uit eigen boomgaard en ruime keuze aan kaas en vleeswaren en niet te vergeten lekkere cappuccino. Alles is erg schoon. De familie is bijzonder hartelijk en ze willen het jou op alle mogelijke manieren naar de zin maken. Er is een keukentje aanwezig voor algemeen gebruik zodat je eventueel nog zelf een maaltijd kunt maken. We zijn er 12 dagen geweest en het is zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Herman05-08-2019

In een woord geweldig.

Zeer behulpzaam, groot vertrouwen in hun gasten, vriendelijk en gastvrij. Schitterend verblijf gelegen in een enorme tuin rondom de gebouw. Liefde voor hun tuin en alles wat daarbij hoort. Een mooi verzorgde kamer voorzien van alle gemakken. Je krijgt meer dan waar voor je geld. Het is een echte aanrader.

• 10Frank en José04-08-2019

Fantastisch gelegen gerund door gastvrije mensen

Een meer dan voortreffelijk B&B. Hier heb je echt het gevoel gast te zijn. Niet gemaakte gastvrijheid maar werkelijk gemeend. Marco, Gabriella en Cristina weten hier een echte huiselijke sfeer te creëren. Naast deze gastvrijheid kunnen we verder nog noemen idyllisch gelegen tussen de boomgaarden en zonnebloemveld. We hebben hier genoten en komen zeker terug.

• 9Tanna30-06-2019

Zeker een plek om nog een keer naar terug te gaan.

Hele mooie rustige stek tussen de boomgaarden. Super schone kamers, super goed verzorgd ontbijt en de eigenaren zijn erg gastvrij. Ze staan zelfs voor je op als je vroeg wil vertrekken. Het liefste willen ze dan nog een ontbijt voor je maken, maar naar meerdere malen nee te hebben gezegd, kregen we een tas vol lekkere broodjes en ander lekkers mee voor onderweg. Een stek waar wij graag nog een keer terug komen.

• 10Geurt en Rense Pijpers14-06-2019

Geweldig

Net terug van een heerlijk weekje in Corte delle Mele. Het begint al geweldig bij aankomst, ontvangst door Gabrielle met cappuccino en taart. De kamer is superschoon met een goede douche en wordt elke dag schoongemaakt. Het ontbijt is elke dag weer heerlijk, met zelfgebakken taart en koekjes, vers fruit, yoghurt, muesli en cruesli , beleg. Ook ei zoals je wilt, gekookt, gebakken of scrambled. Het meer ligt op ongeveer 15 minuten lopen. ‘s Avonds is er vaak een glas wijn of zelfgemaakte ‘medicin’ (soort grappa). Gabrielle en Marco en hun dochter zijn lieve vriendelijke mensen, die alles doen om het je naar je zin te maken. Wij moesten ‘s ochtends om 6 uur vertrekken om het vliegtuig te halen en om half zes stond het ontbijt voor ons klaar. Kortom zeker een aanrader deze Agriturismo.

Bed & Breakfast Agriturismo Corte Delle Mele info

Facilities