Bed and Breakfast Agriturismo Corte Delle Mele

BedAndBreakfast
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag28°15°
Bed and Breakfast Agriturismo Corte Delle Mele
9,8

59 reviews over Bed and Breakfast Agriturismo Corte Delle Mele in het Nederlands

Gerrie 1981
6-9-2017

De reviews hieronder met een 10 kloppen.

Prachtige nieuwe appartementen met een grote rustgevende tuin.

Gastvrije, aardige familie die altijd aanwezig is en voor je klaar staat.

Schonere kamers bestaan er niet!

Heerlijk ontbijt met zelfgebakken taarten.

En s avonds soms zelfs een zelfgemaakte witte wijn of schnaps.

We kregeen een babybedje, kinderstoel en speeltjes voor onze kleine baby.

Alles wat hiervoor staat beschreven is waar. Top accommodatie op een top locatie met ongelooflijke gastvrije en bereidwillige eigenaren.

Fam. Beelen
7-8-2017

Deze B&B is echt fantastisch! We werden hartelijk en gastvrij ontvangen met taart, cappuccino en appelsap voor de kinderen.

Wij konden daarna gelijk de mooie, schone kamers betrekken. Het ontbijt op het schitterende terras was elke ochtend een feestje met zelf gebakken taart, vers fruit en heerlijke broodjes.

De wandeling naar het meer en de restaurantjes is leuk en duurt ongeveer 10 minuten. Het is een leuke wandeling omdat je langs de appelgaarden loopt. Verder is er genoeg te doen in de omgeving.

De gezamenlijke keuken is netjes, en 's avonds bieden de vriendelijke eigenaren je vaak een glaasje wijn of schnaps aan. Erg lekker.

Het uitzicht is vanaf het terras en de kamers is schitterend. Wij voelden ons de hele week erg welkom, en werden door een aantal hele aardige gasten uitgezwaaid. Wij hebben een fantastische vakantie gehad.

Een paradijs!

Angèle
3-8-2017

Alles wat hiervoor gezegd is, is waar.

De ochtend dat wij om 06.00 weer richting Nederland vertrokken stond de koffie en taart alweer voor ons klaar + een doosje met ontbijtspulletjes voor onderweg.

Echt fantastisch!!

WoW !

fam. Peeters
3-8-2017

Samen met onze dochters van 15 en 12 was dit onze eerste kennismaking met een Agritur. En wat voor één. Het woord dat het vaakst terugkomt in alle recensies is gastvrijheid. Dat is helemaal waar. De familie staat altijd voor je klaar met een hapje, een (zelfgemaakt) drankje of met tips over de omgeving. De kamers zijn functioneel met goede bedden, een luxe badkamer, een balkon of terras en in sommige kamers een klein koelkastje. De kamer worden dagelijks schoongemaakt. Daarnaast is er ook nog een gezamenlijke keuken met een grote koelkast.

Het ontbijt op het terras met uitzicht op de bergen is fantastisch. Dagelijks bakt Gabriella 2 verschillende soorten lekkernijen (kijk maar eens op de site van het Agriturismo, dan loopt het water je al in de mond) en naast het “standaard” beleg is er altijd voldoende vers fruit.

Het Caldonazzomeer en de bijhorende boulevard liggen op loopafstand.

Wij hebben heel erg genoten van onze vakantie in Corte delle Mele door de gastvrijheid van de familie, de accommodatie en ook door de andere leuke gasten die er waren.

P.S. Niet onbelangrijk met 2 tienerdochters: de wifi is heel goed.

klein paradijsje op aarde bij gastvrije familie

Fam de Jong
6-7-2017

Een vrijwel nieuw en prachtig gelegen accommodatie, tussen de appelboomgaarden met uitzicht op de bergen, lekker rustig maar op 800 m van de gezellige boulevard met sfeervolle restaurantjes, terrasjes en levendigheid aan het lago di Caldonazzo. In een omgeving waar je je op allerlei gebied kunt vermaken!

Uitermate vriendelijke familie die in alles voor je klaarstaat. Zelfs 's avonds (gratis) een glaasje heerlijke locale wijn of snaps, vanuit eigen hobby bereid, schenkt op het terras in de tuin waar je gezellig met de andere gasten je verhalen en belevenissen van de dag deelt. Overigens een prachtige tuin waar iedereen gebruik van kan maken. Ligbedden voorhanden en je kunt altijd in de zon of schaduw zitten/liggen.

Bij de bouw is overal aan gedacht: architectonisch fraai, royaal opgezet, ruime luxe badkamer (ook geschikt voor mindervaliden), nette functionele kamer, eigen balkon of terras met zitje, mogelijkheid binnen of buiten te ontbijten, bij regen ook onder dak en toch buiten te kunnen zitten. Gezamenlijke keuken en koelkast. Dagelijks worden de kamers schoongemaakt!

We werden vriendelijk onthaald met koffie/thee en taart buiten op terras, even acclimatiseren. Er werd zelfs op een avond, voor alle gasten die dat wilden, zalig en uitgebreid gekookt voor een zeer schappelijke prijs incl de zelfgemaakte wijn!

Deze familie weet hoe ze hun gasten kunnen verwennen! Eenmaal geweest? Grote kans dat je terug komt er waren vrijwel alleen gasten die er al eerder waren geweest. De aardige en bescheiden Fam doet ook erg hun best Duits of Engels te spreken.

Wij hebben genoten en voelden ons verwend! Niets te wensen over ....

Het is bijna een nadeel voor jezelf een recensie te schrijven omdat het je kansen op herhalingsbezoek verkleint 😏

Ook een 2e bezoek fantastisch

M Mostert
25-6-2017

Deze B&B is werkelijk fantastisch. Onze jongens zijn 2 en bijna 4. Zij hebben het hier heel erg naar hun zin gehad. Je wordt goed verzorgd, elke ochtend staat er een heerlijk ontbijt voor je klaar. Zodra de jongens 's avonds op bed lagen kregen wij nog een heerlijk glaasje zelfgemaakte wijn of grappa. Ze hebben prettige bedden en een goede douche. Elke dag wordt de kamer tot in de puntjes schoongemaakt. De locatie is prachtig, de omgeving heerlijk rustig en een uitstapje naar het meer is zo gemaakt. Wij komen niet snel ergens een tweede keer omdat we bang zijn dat het dan tegenvalt maar hier komen wij graag nog een derde keer of meer!

Zeer hartelijke gezin en fantastische plek

Emmy en Cor
20-6-2017

Zeer vriendelijke ontvangst door Gabriella met koffie en overheerlijke tiramisu.'s avonds wordt je vaak uitgenodigd voor een grappa. Ook haar man (Marco) en dochter (Christina) zijn allerhartelijkst.

De kamer is ruim met goede bedden en een goede douche. Wij hadden ook een groot terras tot onze beschikking.

Een goed ontbijt met een vers ei zoals je wil. Gekookt of gebakken, het maakt niet uit.

Wij hebben voor volgende jaar al weer geboekt. Tenslotte is het naast een mooie locatie een fijn gevoel om bij zo'n familie te verblijven.

Dit B&B is gelegen in de appelboomgaard van de eigenaren en heeft 8 kamers. De ruime kamers zijn modern ingericht en hebben allemaal een eigen badkamer (douche / toilet). Iedere kamer heeft een eigen balkon of terras met een zitje (tafeltje en 2 stoelen). De kamers worden iedere dag tot in de puntjes schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Het B&B heeft een ruime tuin en je kunt gebruik maken van ligbedden om in de tuin van het zonnetje te genieten.

Het ontbijt is heerlijk - volop broodjes, yoghurt, vers fruit, eitje - met iedere dag een eigen gebakken creatie. De ene nog lekkerder dan de andere!

De eigenaren verwelkomen je bij aankomst hartelijk met een glaasje verse appelsap en bieden 's avonds graag een drankje aan. De eigengemaakte wijn, grappa en appelsap staan voor je klaar.

Dit B&B is een aanrader!

Super

Iris
29-5-2017

Ik kan geen minpuntjes bedenken. Mooi ingerichte kamers met goede stevige bedden. Erg schoon. Ruime douche met veel ruimte om toiletspullen en kleding neer te leggen. Heerlijk en uitgebreid ontbijt met elke dag een weer de vraag: "wat voor een lekkere zelfgemaakte taart staat er weer op ons te wachten?" Erg leuk huis midden tussen de appelboomgaarden op 10 minuutjes loopafstand van het Caldonazzomeer. De gastvrijheid was super en de appelsap die Gabrielle en Marco serveren is de lekkerste die ik ooit geproefd heb.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Agriturismo Corte Delle Mele in Caldonazzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Agriturismo Corte Delle Mele zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Agriturismo Corte Delle Mele scoort een 9.82 uit 10 op basis van 63 reviews.