Appartement Weingut Wastlhof

2008

Heel even zoeken, maar dan heb je ook wat!Een groot daar 4

Fique de Wilde
27-5-2008

Heel even zoeken, maar dan heb je ook wat!Een groot huis,met daar in 4 App.(zie site)Prachtige ligging met uitzicht op het meer en de dolomieten.Veel wandelingen te maken.Tevens gratis naar het strandbad.(zit bij de prijs in) Bijzonder vriendelijke mensen,Spreken Duits, die je veel voorlichting kunnen geven en waar het ook lekker eten is.Grotere steden niet ver,vooral Bolzano is een aanrader. Goed te rijden met de auto in twee dagen,voor de snelle mensen 1dag.

Gereisd Met partner in mei 2008

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Weingut Wastlhof

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Weingut Wastlhof in Caldaro sulla Strada del Vino (Kaltern), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Weingut Wastlhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.