Camping St. Josef am Kalterer See

9 reviews over Camping St. Josef am Kalterer See in het Nederlands

Dubbel betalen

E Coersen
13-8-2017

Bij het afrekenen moest ik voor 2 personen betalen ondanks dat ik alleen reis. Dit is nergens aangegevenen en stond niet in de prijslijst . Heb heel Italië doorgereisd en nog nooit voor 2 personen betaald terwijl ik alleen was. Eigenaar werd erg onvriendelijk toen ik er naar vroeg. Nooit meer naar deze onvriendelijke mensen!

Gereisd Alleenreizend in juli 2017

prima camping, maar niet geschikt voor kinderen

Jan
25-6-2016

ligging: prachtig aan de Kalterer See, naast een mooi natuurgebied prijs: gunstig, vooral bij langer verblijf; Sanitair: goed en zeer schoon; eetgelegenheid: goed voor een redelijke prijs, in eigen restaurant Kindvriendelijk: niet geschikt voor kinderen

Gereisd Met partner in mei 2016

Prachtige ligging

Trommelen
8-8-2014

De eigenaar was wel vriendelijk maar wel moeilijk. Je kon niets vragen of overleggen. Regels zijn regels en afwijken kon niet. De camper moet dwars en niet recht. De ligging aan het meer was prachtig. Verder weinig te doen op de camping. Niet goedkoop en Internet kost € 2-,= per uur waarbij de gebruikte tijd van meerdere apparaten wordt opgeteld. Sanitair wel wat verouderd maar oke. Omgeving mooi tussen de fruit- en wijnranken. We vonden er alleen weinig sfeer.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping, wel kleine plaatsen

Borre
17-8-2012

De camping op zich is prima. De plekken zijn wel vrij klein en zeker in het hoogseizoen heb je daardoor weinig privacy. Ook is 's avonds vaak het warme water op. Er zijn een handjevol Nederlanders op de camping. Wat je wel veel tegenkomt zijn Duitsers, Zwitsers en Oostenrijkers. De meesten trekken na een aantal dagen weer verder. De receptioniste is niet erg servicegericht, maar de eigenaar heeft dat wel iets meer. Toch is hij niet echt vriendelijk en hartelijk is onze ervaring. Het zwemmeer is heerlijk en de camping ligt in een mooie omgeving, er is genoeg te doen. Kaltern is een leuk stadje en je kunt er gezellig zitten op de terrasjes. Oh ja..de temperatuur is in juli heerlijk. tot laat in de avond buiten zitten in korte broek en t-shirt.

Gereisd Met partner in juli 2012

geen aanrader

bram_verduijn
27-7-2012

Een hele simpele camping, alle staanplaatsen bevinden zijn rechthoekige plaatsjes waar net een caravan en auto op past En dit alles op een grote grindvlakte geen schaduw. Veel geluidsoverlast zowel overdag al in de nacht van de vlak naast de camping gelegen weg Kortom een camping net geschikt voor één overnachting en daarna gauw weer verder

Gereisd Met partner in juni 2012

Prachtig gelegen, rustige camping.

Frans en Truus
1-6-2012

Camping St. Joseph ligt aan het Caldaromeer waarin je in mei al kunt zwemmen . Het meer is ondiep en dus snel opgewarmd. Het meer is omgeven door een brede rietkraag en alleen bereikbaar via een smal pad eindigend op een zwemsteiger. De camping heeft superschoon sanitair, een prima, gezellig restaurantje met terras en behulpzame nederlands sprekende leiding. Camping ligt aan een redelijk drukke weg die 'snachts wat hinderlijk kan zijn als je dichtbij de receptie staat. (oordopjes!)De ligging in het prachtige dal is magnifiek ( zie foto's). Tarieven alleszins redelijk.

Gereisd Met partner in mei 2012

leuke , wat rustigere camping.

Jacques
14-7-2010

St Josef is het wat rustigere zusje van Gretl am See. Prima plaatsen, óók voor tenten. Winkeltje voorziet in minimale behoeften en terrasje is best aardig. Wel even ong. 100 m lopen naar 't water. Sanitair is schoon en voldoende aanwezig. Wat ons opviel is dat de mensen er zeer vriedelijk waren, behulpzaam en aardig. Voor ons een geslaagd plekje waar we nog wel eens neer zullen strijken.

Gereisd Met partner in juli 2010

Mooie rustige camping

Hub Kersemakers
19-8-2009

Met 2 Caravans en 2 kindjes (tweeling)op een mooie grote plaats met water en afvoer.Sanitair zeer goed en eetgelegenheid prima met goede bediening van personeel (Maria) Prijs viel reuze mee.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 19 2009 15:04:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie eenvoudige camping

Nederland
19-8-2009

Super vakantie, leuke camping, heerlijk meer om in te zwemmen etc.

Geweldig schoon sanitair!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping St. Josef am Kalterer See in Caldaro sulla Strada del Vino (Kaltern), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping St. Josef am Kalterer See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.