Hotel Schloss Hotel Aehrental

1 review over Hotel Schloss Hotel Aehrental in het Nederlands

schitterend hotel/kasteel

Fam.R. de Haan
23-7-2010

Dit hotel is goed voor rustzoekers en wandelaars, fietsers, motorrijders ,heerlijk dineren en wijn liefhebbers,dit laatste was op ons niet van toepasssing. Een zeer mooie tuin met zwembad en alles ziet er pico bello uit. Vlak bij de Kaltern see die de warmste van Europa is en een eigen prive strand van het hotel aan deze zee. Aan de overkant zijn gratis fietsen te huren en je kunt een mooie tocht maken naar Bolzano (12 km) het dorpje is zeer leuk en levendig en voor de uitgaanders waren er nog 2 uitgaansgelegenheden (zijn wij niet geweest). Jammer van 1 x per week een wandeling met een gids via de VVV,had meer gemogen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schloss Hotel Aehrental in Caldaro sulla Strada del Vino (Kaltern), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schloss Hotel Aehrental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.