Hotel Römerrast

3 reviews over Hotel Römerrast in het Nederlands

Rustig gelegen

Nora
1-8-2013

Na 6 jaar nog eens terug naar Hotel Römerrast. Zoals te verwachten was alles ok. We hadden komfort doppelzimmer 129, met zicht op de vallei, één minpuntje s'avonds waren er een paar luiddruchtige Motorradfarers op het terras. Terras is wel aangenamer dan vroeger, je hebt een veel beter uitzicht. Ontbijtbuffet en avondeten was deze keer ook goed.

Gereisd Met partner in juni 2013

Prima hotel

roland_buddy
3-9-2011

We zijn een week naar dit hotel geweest, en dit is ons prima bevallen. Wij hadden een ruime kamer die dagelijks werdt gereinigd. Het ontbijt is prima maar het diner is helemaal uit de kunst!! Het is alsof je elke avond naar een toprestaurant gaat,alleen hierom gaan we zeker nog een keer terug. Ook gunstig gelegen tov Merano en Bolzano.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Om terug te gaan

Nora
8-9-2008

Vriendellijke eigenaars, met goed onthaal. Service is in orde, mooi terras met uitzicht + bloemen en planten.

Gereisd Met partner in Mon Sep 08 2008 13:49:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Römerrast in Caldaro sulla Strada del Vino (Kaltern), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Römerrast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.