Camping Punta Lago

11 tips over Camping Punta Lago

Fam Dijkslag, 9-8-2018
Voordelige boodschappen bij de CC in Caldonazzo of MD in Levico
J. Bovens, 14-8-2017
Vergeet zeker niet de Trentino-card te kopen, gratis reizen met het openbaar vervoer en gratis entree bij diverse museums etc,
Jacqueline Vonk, 5-8-2015
In de 2 restaurants naast de camping kan je echt zalig eten en het is ook niet te duur. Verona is een mooie oude stad met moderne winkels en zalige terrassen. Levico is een kleiner stadje iets verderop en erg leuk. Gardameer is via een mooie route door de bergen een leuke dagtocht.

We hebben een aantal aanbieders voor Punta Lago voor je op een rij gezet:

Lucas, 14-8-2014
Lekker zijn dus ook de restaurants in de buurt. Met name biba's en Castello di pergine waar men in een casteel kan eten! De kosten zijn ook minder dan in nederland! Mocht je dan ook al hier heen gaan probeer het raften ook eens! dit is met 1 woord geweldig!
Judith, 10-8-2014
Verbeter de animatie en de kinderen hebben 's avonds meer te doen, dan vervelen ze zich misschien minder snel.
hans, 10-8-2014
Bij regen blijf je beter niet kniezen maar bezoek je de vele leuke steden of dropen (o.a. het Duitstalige Lusern met zijn kindvriendelijk museum).

Luc, 11-4-2014
Trento, Monte Baldone, rondrit Dolemieten, plateau met kaasboeren.
Marjon, 12-9-2013
Bezoek park arte sella bij Borgo, het acropark bij st. Nicolo of de piramides van Segonzano. Leuke bezienswaardigheden die niet ver van de camping af liggen. Ook de jaarmarkt met 400 kramen in Caldonazzo , met de trein naar Trento (40 min.) of naar de markt in Borgo zijn aanraders.
williamjoostman, 1-9-2013
neem waterschoenen mee want de ondergrond van het meer bestaat uit kleine scherpe steentjes.
Joachim Smits, 21-8-2013
Het restaurant naast de camping gelegen is meer dan goed!

We hebben een aantal aanbieders voor Punta Lago voor je op een rij gezet: