Camping Punta Lago

Camping Punta Lago
8,3

10 tips over Camping Punta Lago

J. Bovens, 14-8-2017
Vergeet zeker niet de Trentino-card te kopen, gratis reizen met het openbaar vervoer en gratis entree bij diverse museums etc,
Jacqueline Vonk, 5-8-2015
In de 2 restaurants naast de camping kan je echt zalig eten en het is ook niet te duur. Verona is een mooie oude stad met moderne winkels en zalige terrassen. Levico is een kleiner stadje iets verderop en erg leuk. Gardameer is via een mooie route door de bergen een leuke dagtocht.
Lucas, 14-8-2014
Lekker zijn dus ook de restaurants in de buurt. Met name biba's en Castello di pergine waar men in een casteel kan eten! De kosten zijn ook minder dan in nederland! Mocht je dan ook al hier heen gaan probeer het raften ook eens! dit is met 1 woord geweldig!

We hebben een aantal aanbieders voor Punta Lago voor je op een rij gezet:

Judith, 10-8-2014
    Verbeter de animatie en de kinderen hebben 's avonds meer te doen, dan vervelen ze zich misschien minder snel.
    hans, 10-8-2014
    Bij regen blijf je beter niet kniezen maar bezoek je de vele leuke steden of dropen (o.a. het Duitstalige Lusern met zijn kindvriendelijk museum).
    Luc, 11-4-2014
    Trento, Monte Baldone, rondrit Dolemieten, plateau met kaasboeren.

Marjon, 12-9-2013
    Bezoek park arte sella bij Borgo, het acropark bij st. Nicolo of de piramides van Segonzano. Leuke bezienswaardigheden die niet ver van de camping af liggen. Ook de jaarmarkt met 400 kramen in Caldonazzo , met de trein naar Trento (40 min.) of naar de markt in Borgo zijn aanraders.
    williamjoostman, 1-9-2013
    neem waterschoenen mee want de ondergrond van het meer bestaat uit kleine scherpe steentjes.
    Joachim Smits, 21-8-2013
    Het restaurant naast de camping gelegen is meer dan goed!
    Sandra, 24-8-2012
    Fietsen huren, eten bij Aquilotto (vraag naar plaatsje op het balkon), Venetië (3 uur met de trein vanaf station Caldonazzo), ijs eten bij Officina (ligt aan de weg richting het plaatsje Levico), wandeling maken door de bergen langs oude kerkjes en genieten van het prachtige uitzicht, etc.etc.

We hebben een aantal aanbieders voor Punta Lago voor je op een rij gezet: